Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2004-11-14 09:26:06 To nie żart - możliwa jest też woda w paliwie. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-11-14 10:36:44 Sprawdź czujnik Halla - taką małą cewkę w aparacie zapłonowym. Najlepiej ją od razu kup i wymień (kosztuje 20-30 zł) |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-11-14 12:05:37 CZujnik położenia przepustnicy... też częściowo to miałem co ty.. |
Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2004-11-14 18:45:30 Każde z przypuszczeń kolegów jest prawdopodobne. Ja dodam, że miałem podobny problem i wystarczyło resetowanie ECU
To o czym pisze MaciekGT możan by jak sądzę sprawdzić za pomocą omomierza, lub za pomoca Monitora ALDL. W Monitorze jest odczyt położenia przepustnicy i kilka innych pożytecznych parametrów. Może ktoś z kolegów w Twoim sąsiedztwie zrobił sobie taki interfejsik? |
Tomek-Mydlowski Warszawa | 2004-11-14 19:31:26 ja akurat odradzam kotsisa bo teraz pod szyldem FSO wróciły tam dawne polmozbytowskie nawyki.
|
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2004-11-14 23:12:24
Ostatnio mialem okazje podpatrzec prace mechanikow w ASO. Robili jakiegos Lanosa, o ile dobrze pamietam z fabrycznym gazem. Gosc przyjechal z problemem (gasl na wolnych) zostawil auto i poszedl. Najpierw z 5 kolesi stalo przy otwartej masce i snuli jakies nieslychane hipotezy. Potem odpalili auto i w momencie gdy gaslo fachman probowal dawac w pizde gazu - po czym nastepowalo jebniecie w kolektor jak z armaty. Chyba spodobalo im sie to bo slyszalem to jeszcze z 5 razy zanim przyniesli skaner. Ciekawe czy na fakturze policzyli obudowe filtra. |
Krzysztof_L Warszawa | 2004-11-15 10:09:25 W Daewoo-FSO przy Jagielonskiej ludzie pozostali ci sami, tylko firma Atoparts wydzierżawiła ten serwis, wiec nawyki nie przyszły jak sugeruje Tomek.
Pozdr. |
pjacek26 Klubowy Weteran Scenic+Espero Iłowa | 2004-11-15 20:15:59 Ja od mniej więcej tygodnia (jak zrobiło się chłodniej, ale może to zbieg okoliczności) mam to samo, ale chyba w mniejszym stopniu !
Zapala normalnie na benzynie, a po chwili zaczyna przygasać, szczególnie jak próbuję dodać gazu, wtedy szarpie i przerywa, na szczeście jakoś dodam gazu poza 2 tys. wskakuje na benzynę i wszystko jest cacy. Po przełączeniu na benzynę jak jest rozgrzany też jest ok. Może to świece (Iskra gaz założyłem 2 miechy temu) Niestety obserwuję że co dzień jest gorzej, zrobiłem po rozgrzaniu kilkanaście km na benzynie ale nie pomogło ! Co to może być ? |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2004-11-15 20:44:53 naprawdę będę monotematyczny w tej kwestii - woda w paliwie |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2004-11-15 21:13:10
Chyba na gaz.... Pozdr. P. |
Wiktor_ galant Kielce | 2004-11-15 21:24:00 ja myslałem ze może dobrą sugestia bedzie katalizator - zapchany wtedy moze wystapic efekt mulenia szarpania itp. ale piszecie ze tylko na benzynie nagazie dzialo by sie to samo, mialem raz podobne zjawisko ale u mnie bylo to spowodowane uszkodzona pompa paliwa pompowala zamale cisnienie..........no ale przyczyn moze byc wiele |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2010-08-11 16:09:48
Witam - muszę odświezyć posta..... na 99% te same objawy Gorący silnik nie ma siły wkręcić się na obroty... (zimny z problemami jeszcze chodzi ale z każdym kilometrem jest coraz gorzej) strzsznie muli ....nie ma siły ruszyć - strzela w filter, prycha, trzęsie Wolne obroty trzyma ...prawie idealnie - nie gaśnie Wszystko to na PB bo na LPG chwilowo nie jeżdżę (...) ...największa popelina jest jak ruszam spod świateł - trąbią na mnie, że nie jadę ...a ja nie mogę. Gaz w podłodze a pod maską strzelanie, prychanie i hwc... ...Obecnie ruszenie z kopyta albo pod górkę jest ...praktycznie niemożliwe (taki stan rzeczy stwarza zagrożenie) Jak jakimś cudem uda się wdrapać na ok 2000 obr/min ...to później idzie jak strzała i to jest najdziwniejsze. Czy ktoś na przestrzeni czasu zweryfikował czy to moze być woda w paliwie ? 900 km temu przed wyjazdem na wakacje ...założyłem nowe kable, świece i nowiuteńki aparat zapłonowy (oryginał Korea !) więc usterki od tej strony raczej wykluczam. Podejrzewam właśnie wodę w paliwie albo jeszcze cewkę WN tą na błotniku ? Czy można prosić o jakieś propozycje ? |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2010-08-11 18:31:10 nie mogę juz edytować więc raz jeszcze ja...
Skojarzyłem jedną zależność: otóż te objawy zaczęły występować niedawno po tym jak pożyczyłem samochód żonie - w związku z tym tak się zastanawiam czy w/w objawy mogą być skutkiem przeskoczenia paska rozrządu ? Pytam bo coś kojarzę, że gdzieś kiedyś jeden z forumowiczów opisywał podobny przypadek, spowodowany właśnie takim zdarzeniem z żoną w roli głównej... Jeżeli w/w objawy mogą być spowodowane właśnie takim zdarzeniem, to od żony i tak się o tym nie dowiem - bo się absolutnie nie zna a nawet jakby ...to się nie przyzna |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-08-11 20:16:15 Może to prostacka sugestia, ale sprawdź klemy. Poniżej 2000 obr prąd idzie w dużej części z akumulatora. Powyżej już raczej tylko z alternatora. |
VEndriuV Espero 1.5 GLX Katowice | 2010-08-11 21:13:05 od kiedy to wartość nap. itd. zależna jest od obr. silnika ? |