Problem z hamulcami po gwałtownym hamowaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dopadł mnie problem w moim 2104
Ostatnio po gwałtownym hamowaniu zauważyłem niepokojące objawy:
1. pedał hamulca bierze baaardzo wysoko (nie wchodzi więcej niż 5cm przy pełnym napieraniu nogą),
2. mam wrażenie, że tył nie hamuje wcale - poparte próbą odpowietrzenia z tyłu - nie leci dosłownie kropla płynu nawet po wykręceniu całkowitym odpowietrzaczy.
Żeby uniknąć pytań dodam, że wszystko to stało się w jednej chwili (po hamowaniu), tylne hamulce przeszły kompleksową wymianę 3 miesiące temu (wszystko oprócz korektora hamowania oraz przewodu z jednej strony). Płynu nie wymieniałem, tylko dolewałem. Odpowietrzanie po wymianie zrobiłem bardzo dokładnie i wszystko grało do wczoraj. Pompa hamulcowa liczy sobie roczek, więc trudno przyjąć, że to jej wina. Jedyne co przychodzi mi na myśl to przewód między pompą a korektorem. Czy jego niedrożność może skutkować objawami jak powyższe?
Proszę o sugestie jak mogę to rozwiązać.
P. S. Pomimo powyższych przód działa jak brzytwa, koła nie są zblokowane.
  
 

może sprawdź czy pompa tłoczy płyn w obwód tylnych kół, lekko luzując końcówkę a drugi osoba podepcze.
jeśli tak to już wiesz, że trzeba spr. odcinek pompa - koła.

może faktycznie korektor, jeśli masz do niego dostęp na wejściu w korektor poluzuj i zobacz czy po naciśnięciu pedału hamulca idzie płyn.

Tylko uważaj żeby do oczy ci nie trysnęło, jak masz to google załóż jakieś. Kolega miał zwolnienie lekarskie na 10 dni, i czerwone oko w kilkanaście minut, i to z mojej pompy, tak dobrze działała !
  
 
Cytat:
2010-10-13 20:18:12, MariuszY pisze:

..."nie leci dosłownie kropla płynu nawet po wykręceniu całkowitym odpowietrzaczy"...
..."wszystko oprócz korektora hamowania"...



i tu jest pies pogrzebany wypierdziel korektor, zamontuj nowy