tomason2 Sympatyk FEFK Escort MKVII 1.4i CVH Dobczyce | Jak kiedyś pisałem do tego pana właśnie w sprawie kabelka. 70euro + wysyłka.
EDIT.
Widzę, że wyszła nowa wersja programu i chyba interfejsu. Nie wiem ile obecna kosztuje.
Samochodów, które są obsługiwane:
- Prawie wszystkie Ford wyprodukowanych przed rokiem 2005, Escort, Mondeo Ministerstwo Kultury, II, III, Focus, Ford Fiesta, Transit, Ka, Puma, Cougar, (łącznie z Ameryki), Mustang, F150 ... - Ford i ochraniacze wszystkie wyprodukowanych Prawie PRZED 2005 r., Escort, Mondeo Ministerstwo Kultury, II, III, Focus, Fiesta, Transit, Ka, Puma, Cougar, (w Tym Ameryka), Mustang, F150, ...
Co może zrobić kablem:
- Obsługuje wszystkie silniki benzynowe z EWG V do ok. - Silniki benzynowe i ochraniacze wszystkie Obsługuje z EWG w sieci. 2004 (początek CAN), 2004 (początek CAN)
przy użyciu protokołu usługi Ford, a tym samym promuje samochody, które nie obsługują (lub częściowe) standard OBDII Przy użyciu protokołu Usługi Ford, a zespół się samochody absolwentów, ktorý obsługują nic (Częściowe Lub) standard OBDII
- Obsługa silników benzynowych z EWG IV - Obsługa silników benzynowych z EWG IV
Co Zetec, 1.4 CVH później
Jeżeli samochód OBD / złącze DLC lub 2pin złącza przeznaczone do WDS / FDS (patrz zdjęcie na Przedszkole Twoja Samochód ma OBD / złącze Lub DLC przeznaczone 2pin złącza do WDS / FDS
- Obsługa Ford TD, silniki TDCI i TDDI (silniki te nie obsługują do 2006 roku standard OBDII i nie powinny być za pomocą kabli lub diagnostyki ELM327) - Obsługa Ford TD, silniki TDCI i TDDI (silniki te hasła obsługują w 2006 r. oraz standard OBDII hasła powinny być za pomocą diagnostyki Lub Kabli ELM327)
- Czy można czytać i wyświetlać bogactwa tabeli dostosowanie wielu (bardzo przydatne do diagnozowania stanu wtrysku i ustawienia / system monitorowania, LPG) - Umożliwia przeglądanie i wyświetlanie bogactwo tabeli dostosowanie Wiel (bardzo przydatne diagnozowaniu Przy wtrysku namiot ustawienia i / Monitorowania system, LPG)
- Wykorzystując ten sam protokół jest wykorzystywany przez pierwotnego Forda FDS IDS / Diagnostyka pozwala na przeglądanie setek różnych wartości silnika - i był to protokół wykorzystywany przez Wykorzystując pierwotnego Ford FDS IDS / pozwala na przeglądanie setek Diagnostyka różnych Wartość silnika
(W przeciwieństwie do protokołu OBDII, na których jednostki są do dziesięciu wartości i przede wszystkim koncentruje się tylko na temat emisji) (W przeciwieństwie Zaloguj OBDII do których jednostki dziesięciu SA Wartość i PRZED jedynie Się wszystkim koncentruje się na kwestii)
Np.. mogą śledzić żądany kąt zawór biegu jałowego, zawór EGR, prądu płynącego w sondy lambda artykułu ...
- Bardzo szybko żyć danych silniki benzynowe (600 wartości / sec.) Silniki wysokoprężne o wartości 20-30 na sekundę. - Bardzo Szybko Oczekuje do benzynowych silników DLA żyć (do 600 Wartość / s) Silniki wysokoprężne Wartość o 20-30 jednostek na sekundę.
który pozwala na przechwytywanie szybkiego wydarzeń, zmian wartości - przydatne w diagnostyce / przejście od pomiarów w stanie spoczynku, i tak dalej ktorý pozwala przechwytywanie szybkiego wydarzeń, zmian Wartość - przydatne W diagnostyce / Przejście pomiaru od obrotów jałowego Biegi, itp.
- Proste sterowanie z najważniejszych parametrów silnika do měřácích (sonda lambda, mieszanka luksusu, na początku, krótko-i długoterminowej adaptacji, ...) - tylko sterowanie z najważniejszych silnika parametrów do měřácích (sonda lambda, bogactwa mieszanki oswoić początku i adaptacji długoterminowej ...)
- Jednostki błąd odczytu z ABS, GEM, Climatronic starszej wersji - Blade of odczytu ABS jednostek, GEM, Climatronic wersji starszych
- 2 zakresy, z których każdy do 4 liczby - 2 wykreśla się, każdy z 4 Oczekuje do
- Specjalnie zaprojektowane do badania wstępnie skonfigurowane oscilockopy MAF, MAP i czujniki TPS - Specjalnie zaprojektowane badania wstępnie skonfigurowane oscilockopy MAF, MAP i czujników TPS
- Prowadzenie testów wewnętrznych - wewnętrznych testów Uruchamianie
- Test KOEO - test czujników w silnik stacjonarny - Test KOEO - w czujników Pytanie silnik stacjonarny
- Gmina Koeru test - test napędów i wartości dynamiczne, przy pracującym silniku - Gmina Koeru parafii test - test i dynamiczne naped Wartość pracującym silniku Przy
- Jednostki badania wyjściowego (dla EWG) - okazało wydajności pompy paliwa, lambdasond ogrzewanie, wentylator, ... - Badanie jednostek Wyjście (EWG) - włącza wyjścia pompy paliwa, ogrzewanie lambdasond, wentylator ...
- Kod VIN odczytowa z samochodu w EWG - kod z odczytowa wagowych samochodu VIN EWG
- Usuwanie opcji w celu dostosowania się do EWG IV i V = EWG urządzenia o nazwie RESET - Usuwanie W opcji Się dostosowania komórki przez EWG i EWG IV zwana jednostki = RESET
- Wsparcie zarówno silnika z MAF i czujnik MAP - Wsparcie silnika DLA od MAF i MAP czujnik
Wybór ważne wartości odczytu z dysku: ważne Wybór odczytu Wartość od końca:
- MAF - napięcie z czujnika - MAF - napięcie czujnika
- MAP - ciśnienie w kolektorze - MAP - ciśnienie kolektorze wagowych
- Napięcia sondy lambda - Napięcie czujnika zaniku
- Napięcie z czujnika położenia przepustnicy - Napięcie z czujnika przepustnicy
- Krótkoterminowe dostosowania (owiec / STFT) - dostosowania Krótkoterminowe (owiec / STFT)
- Długotrwała adaptacja (KAMREF / LTFT) - adaptacja Długotrwała (KAMREF / LTFT)
- Szerokość impulsu wtryskiwacza - wtryskiwacza Szerokość impulsu
- Temperatury płynu chłodzącego - Temperatura gazu chłodzącego
- Temperatura powietrza dolotowego - Temperatura powietrza dolotowego
- Prędkość - Prędkość
- Prędkość - Prędkość
- Otwarcie zaworu Idle% -% Otwarcia zaworu Idle
- Regulacji ze strony państwa bogactwa - otwarta / zamknięta smyška - regulacje Stron Panstwa bogactwa - Otwartej / zamknięta smyška
- Stan czujników kierownicy - wspomaganie kierownicy Stan czujnik
W zestawie znajduje się kabel / interfejs USB do połączenia z komputerem i ForDiag oprogramowania. Cena Kablo interfejs złączem USB w komputerze i ForDiag oprogramowania.
Nowe wersje oprogramowania do ściągnięcia za darmo. Nowe wersje oprogramowania do sciagniecia za darmo.
Link do mnie: tchvatal link Mnie: tchvatal: ezop.cz smt120 ezop.cz
Co nowego w wersji 1.20 Co nowego W wersji 1.20
- Dodano wsparcie dla dodatkowych modułów (nie tylko silnika) - ABS, Climatronic GEM - Delivered wsparcie DLA modułów dodatkowych (NIE "Tylko silnika) - ABS, Climatronic GEM
- Czytanie dostosowania obecnie pracuje dla młodych jednostek EWG, takie jak Mondeo MKII Duratec 1.8/2.0 ... - Dostosowania Czytanie dzieł DLA Młodych komunalnych jednostek EWG taki jak Mondeo Duratec 1.8/2.0 MKII ... (Typ Black Oak) (typ Black Oak)
- Niektóre kody są również czeski błąd (dzięki "Katalizatory) - uszkodzenie Niektóre Błędów czeskiej w (" Pomógł "Katalizatory")
- Silników TDCI może pomóc PIDs "IRP", "ICP", "ICP_V" i "ICP_DES" do środka i sprawdzić ciśnienie wtrysku common rail - Silników TDCI Mozé PIDs "IRP", "ICP", "ICP_V" i "ICP_DES "ŚRODKI, aby sprawdzić i ciśnienie wtrysku common rail
- W niektórych wersji 1.4 ponosi CVH krytykować adaptacji - stałe - W wersji 1.4 pokrywa niektórych CVH krytykować adaptacji - więcej
- Dodano brakujące kody błędów OBD (na EWG, ABS, ...) - Delivered brakujące szkody Błędów OBD (W stosunku do EWG, ABS, ...)
- Nowa wersja oczywiście Soft i chodził z starszej wersji kabla (ale z innego kabla (2,0) można podłączyć do innych urządzeń. Nie tylko silników.) - Nowa wersja oczywiście Soft i chodził z starszej wersji Kablo (ale innego Kablo (2,0) możliwość organizacji podłączyć aktywny w Urządzeń. silników "Tylko hasła.)
- Tworzenie nowej zakładki "Status", gdzie można zobaczyć ślady błąd indywidualnych czujników i siłowników silnika - Tworzenie Nowej wypełnienia "Status", może zobaczyć gdzie problemów oznaki czujników poszczególnych i silnika Elementów
(Np. zawór lub wtryskiwacz odłączony czujnik temperatury ....) (Np. odłączony Lub wtryskiwacz ....) zawór czujnik temperatury
[ wiadomość edytowana przez: tomason2 dnia 2010-07-11 20:16:17 ] |