RAV4 D4D 2002r nie odpala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam problem z moja RAV4 do dzisiaj wszystko było z nią dobrze jeździła jak rakieta no prawie dobrze bo spalanie miałem wysokie 10l/100 ale dziś zabrakło mi paliwa po dolaniu paliwa podpompwaniu pompka nie mogę jej odpalić po dłuższym kręceniu załapuje ale odrazu włącza się kontrolka check engine i silnik pyrkocze z rury wydobywa sie czarny dym, Wymieniłem filtr paliwa, przeczyściłem sitko w baku ale to nic nie dało. Pare razy odpalił w normalnym trybie i normalnie wkręcał sie na obroty ale gdy tylko próbowałem ruszyć zapala sie chek i za chwile gaśnie. Czy ktoś ma pomysł co to może być ?
  
 
Na ponmpie masz takie 2 zaworki czerwony i zielony potaktuj je pradem 12v czy cykaja?
  
 
Auto drugi dzień u mechanika i nadal nie wiedza co mu dolega mówiłem mu o tych zaworkach ale on mówi ze nie robi sie takich rzeczy i mówi ze podejrzewa wtryski jego komputer pokazuje błąd w układzie paliwowym miał jeszcze jakieś innego kolegę z lepszym komputerem poprosić .Dałem mu czas do poniedziałku ale z tego co widzę to będzie stracony czas
  
 
Cytat:
2013-04-27 20:55:46, dunaj123 pisze:
Auto drugi dzień u mechanika i nadal nie wiedza co mu dolega mówiłem mu o tych zaworkach ale on mówi ze nie robi sie takich rzeczy i mówi ze podejrzewa wtryski jego komputer pokazuje błąd w układzie paliwowym miał jeszcze jakieś innego kolegę z lepszym komputerem poprosić .Dałem mu czas do poniedziałku ale z tego co widzę to będzie stracony czas


No to faktycznie bierz to auto zanim cos spiernicza na amen bo gosc niema pojecia.
To tak jakby wyciagneli nieprzytomnego z wody ty mowisz zeby mu zrobic sztuczne oddychanie usta usta a lekarz .....Nie no co pan mam mu wdmuchac powietrze tego sie nie robi przeciez mu pluca uszkodze zreszta to nie higieniczne i wogole i jeszcze mam go walnac w klate a potem ugniatac to juz bezczeszczenie zwlok.
A fakt jest taki ze najprawdopodobniej albo zaworki sie zablokowaly albo wtryskiwacz na przelew.Ale zaczyna sie od zaworkow bo latwiej pozniej jak zaworki sa ok to mozna zaslepiac wtryski ,ale tego sie juz napewno nie robi
To zapytaj go w takim razie jak sprawdzi zaworki i wtryski bedzie do nich mowil czule i oczekiwal zrozumienia?Czy ma jakas inna nowatorska koncepcje.
Wspolczucia , nalezaloby tez sprawdzic zawor EGR czy sie nie zawiesil w pozycji otwartej wtedy tez bedzie taki efekt .
A wiadomo jaki jest kod bledu?
  
 
Zaprowadziłem samochód do innego mechanika i niestety diagnoza ta sama uszkodzone wtryski kod błędu P1226 wymienione zaworki scv na sprawne i niestety to samo Czeka mnie regeneracja wtrysków
  
 
Cytat:
2013-04-29 19:10:16, dunaj123 pisze:
Zaprowadziłem samochód do innego mechanika i niestety diagnoza ta sama uszkodzone wtryski kod błędu P1226 wymienione zaworki scv na sprawne i niestety to samo Czeka mnie regeneracja wtrysków


Jak nie zapala z powodu zawieszonego na przelew wtrysku to z reguly zawiesza sie 1szt i wystarczy wymienic jeden w tym akurat modelu z 4 pinowymi wtryskami.
Latwo tez sprawdzic ktory sie zawiesil zaslepiajac po kolei przewod zasilajacy w paliwo.Jak trafisz na uszkodzony to silnik odpali na pozostalych 3 cylindrach.
  
 
Witam mam identyczne objawy w mojej Ravce d4d 2.0 2005
sprawdziłem czy działają zaworki na pompie potem zdemontowałem je przedmuchałem powietrzem i zamontowałem toyota przestała palić dopiero na PLAKU od paliła i ładnie CHODZI nie ma metalicznego grania wtrysków ale znowu nie ma wolnych obrotów jak spadnie po niżej 2000 obrotów to gaśnie ;/
  
 
Rafixx151 - trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie paliwa jeden zaworek (zielony, potem czerwony) i zrobić kompleksowe testy drogowe z pomiarem ciśnienia paliwa i turbo i wtedy będzie wiadomo, co dalej trzeba robić.
  
 
Przyczyna się znalazła wtrysk jeden pad jutro odbieram wtryski po regeneracji montuje i mam nadzieje że RAVKA będzie śmigać
  
 
Rafixx151-a gdzie regenerowałeś wtrysk?
Mam nadzieję, że nie w Siedlcach ...
  
 
Regeneracja wyniosła mnie od sztuki 350zł ale to po znajomościach wiem ze wymienione są końcówki na nowe wyczyszczony i sprawdzony na maszynie jednego się niestety nie dało naprawić ponieważ się nie opłacało za duży koszt by wyszedł wiec kupiłem używkę za 490ZŁ NIBY sprawny na 100% tak mówił sprzedający
  
 
Jak możesz to zdradź, gdzie to robiłeś to przyda mi się namiar, jeżeli robota porządna i jesteś zadowolony.
A jakiego producenta końcówki Ci wsadzili?
  
 
Nareszcie Ravka śmiga regenerowałem w Krakowie miał zamontować oryginalne jak masz jakiś problem z toyotą to polecam. http://oferia.pl/wykonawca/pawel-leszczynski/716286
  
 
To ciekawe, bo oryginalne części do wtrysków, dystrybutor DENSO sprzedaje tylko autoryzowanym warsztatom i regenerację może robić na razie kilka zakładów w Polsce, któe spełniają rygorystyczne warunki - prawie jak w laboratorium procesorów ...
  
 
Właśnie taki warsztat mi regenerował co piszesz Pozdrawiam a po drugie już normalnie są dostępne cześć do regeneracji Denso