Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-08-23 15:36:48 To ustrojstwo to pochłaniacz par paliwa.jest wypełniony węglem aktywowanym.
Na dole tego zbiornika jest otwór, którym dostarczane jest powietrze. Na górze natomiast jest zawór sterowany podciśnieniem z kolektora dolotowego. Zawór otwiera przewód prowadzący do kolektora dolotowego. Gdy silnik pracuje, podciśnienie otwiera zawór i pochłaniacz jest "wentylowany" - powietrze przepływa przez pochłaniacz wlatując dołem i wylatując w górą poprzez wspomniany zawór do kolektora dolotowego. Usterka tego urządzenia polegać może chyba tylko na uszkodzeniu zaworu lub jakiejś nieszczelności. Jak to sprawdzić - procedura jest zdaje sie opisana w książce serwisowej. |
Adam4302 Klubowy Weteran Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2010-12-02 19:58:31 Znów Ci się nie chciało skorzystać z wyszukiwarki? Masz i spadaj. ----------------- czasem tu zaglądam |
VEndriuV Espero 1.5 GLX Katowice | 2010-12-02 20:29:41 nic tam nie ma jak sprawdzić lub odpowietrzyć. Tylko o tym, żeby przekręcić pistolet ... i sam spadaj |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-12-02 21:16:02 no taaa...i jest jak zwykle
Czytać ze zrozumieniem to dla żóltego GIGA PROBLEM ale obrażać kogoś bułka z masłem / bez głębszego komentarza - gryzę się w język , bo znowu będzie że gnoję bez potrzeby żółtych oszołomów / |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2010-12-03 01:22:56
Ale przecież to chyba wystarczające rozwiązanie ja i tak niezbyt często leje benzyne, więc mi to nie przeszkadza Pozdr. |