Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
penmar EsPeRo CD POLICE | 2007-06-06 07:49:55 Rok temu w ASO wymieniali mi filtr paliwa a ze nie dalo sie odkrecic filtru paliwa to go odcieli pozakladali czarne gumowe weze i opaskami scisneli metalowymi. W sobote kupilem troche inne wezyki ( bo tamte szlak trafil i zaczelo cieknac ) zalozylem ale cos mi sie wydaje ze te opaski sie same luzuja bo wczoraj musialem je dokrecic, ma ktos z klubowiczow jakis patent na to ?
Przeciez nie bede co 2 dni dokrecal tych opasek, a wiem ze to taka prowizorka na krotka mete aby tylko nie cieklo. Tym razem tez chce to poprawic po paprakach z ASO. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2007-06-06 08:31:29 Zapewne jakieś znalezione na śmietniku w Chinach zamontowali. Kup nowe lepsze i markowe opaski. |
krzysiek_dz Daewoo Espero Nisko | 2007-06-06 11:27:47 kup opaski "zakrecane" a nie takie zaciskowe, ja ostatnio wymienialem prawie wszystkie od ukladu chlodzenia, jak skrecisz taka opaske mocno (lecz z wyczuciem) srubokretem to jak moze sie ona poluzowac.... cena to kilkadziesiat groszy do złotowki z hakiem ( w zaleznosci od rozmiaru) nazwy firmy nie pamietam ale sa to na pewno opaski polskiej produkcji, wiec do dziela |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2007-06-07 00:22:50
No... Niewłaściwy sposób naprawy aż bije po oczach... To ile czasu minęło od takiej naprawy to nie jest istotne.. ASO odwaliło fuszerkę... - muszą się czymś różnić od byle "paterackoego" warsztatu... Równie dobrze mogli się nie wysilać z zakładaniem obejm, i zaizolować węże ...plastrem i bandażem Jedna fuszerka w tą czy w tą... [ wiadomość edytowana przez: nawigator5 dnia 2007-06-07 00:33:13 ] |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-06-07 00:23:50 tak mi sie przypomnialo..ja ze 3 lata przymierzalem sie do wymiany filtra..po 5 letniej przerwie ale zaden mechanik nie byl w stanie tego odkrecic a ja nie chcialem wstawiac zadnych wezykow..ot jezdze na lpg brudny filtr mi nie przeszkadzal..ale w koncu znalazl sie kozak w wawie na biezunskiej ktory w wiadomy sobie tylko sposob zwyczajnie i bez problemu odkrecil ten stary skorodowany 8 letni filtr i wsadzil nowy ..bez zadnego ciecia i kombinowania..jak on to zrobil pojecia nie mam bo ojciec byl z samochodem..ale w kazdym razie czapki z glow dla kolesia |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-06-08 14:17:26 Kiedy nie da się odkręcić filtra paliwa, można w pół godziny wymienić kompletny przewód, kosztujący ok. 50 zł.
Nigdy w życiu nie jeździł bym z prowizorką stworzoną z gumowych wężyków i opasek. Poza tym, w przypadku instalacji nowego filtra, polecam zabezpieczyć miejsca gwintowanych połączeń silikonem. Po roku czy dwóch, odrywacie silikon i macie piękny dostęp do czystych i pozbawionych korozji gwintów. Pozdrawiam - SpeedR |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2007-06-08 14:27:13 Ja jeżdżę na gumowych wężykach i nie zauważyłem żadnych problemów, Zakładałem sam bo nie znałem żednych tajenych sposobów na odkręcenie filtra paliwa. Taka metodę stosuje też Pan Sławek z Wawy
|
Kolber7 VW TOURAN & SKODA OC ... Katowice .::SILESIA TEAM::. | 2007-06-08 15:20:58 ja też parę tygodni temu zmieniłem w końcu filter.. który niewiadomo kiedy był ostatni raz ruszany... w każdym bądź razie nie za mojej kadencji czyli ok 90 kkm i 2 lata
Odkręcić się go niestety nie dało za cholerę, pomogła mu pewnie w tym też konserwacja, która była robiona w zeszłym roku i filtr został zakonserwowany i to dość dobrze Gosc, który mi go zmieniał zastosował cybanty i gumowe węźe + filtr o identycznej konstrukcji z opla... Żadnych problemów przez to nie mam i uważam to za rozsądne i pewne rozwiązanie..... W nubirze np filtr był w komorze silnika i był na plastikowe złączki zatrzaskowe... 2 razy miałem zalany silnik bo zatrzaski szlag trafiał... Rozwiązanie z wkręcaniem w espero pod podwoziem to też nie za dobra sprawa bo jak widać w miarę upływu czasu gwint szlag trafia |
krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2007-06-08 20:04:09 Wzorem z Lanosa można przecież zamiast filtra wrazić rułkę i na węże cybanty a sam filtr przenieś do komory silnika i też na cybanty.
Łatwe dojście i brak problemu z korozją gwintu |
AsterixGal ESPERO było :( Mazda 626 jest | 2007-06-08 21:28:47
...palnikiem se pomógł |
krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2007-06-09 09:16:43
też tak pomyślałem Tylko mi przyszła do głowy mała lutownica na propan |
lothaar Sympatyk Klubu Espero Peugeot 407 SW Wawa | 2007-06-09 10:40:22 A ja przy wymianie filtra paliwa wymieniłem skorodowane przewody paliwowe na całkowicie nowe (i przy okazji czujnik paliwa) i mam problem z głowy... A biorąc pod uwagę, że wymieniłem też na całkowicie nowe przewody hamulcowe to aż miło pod auto zajrzeć... |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-11-21 23:58:42 Też mam nowe
Długi przewód koszt 40 kilka zł kiedyś Pół roku temu Ten zakręcony za filtrem to 6 zł I tak mam nowe przewody, tylko co z tego jak zasilający od listwy się wysrał |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2008-03-21 11:14:45 Pozwoliłem sobie odświeżyć wątek.
Co jaki czas należy wymienić filtr paliwa przy jeździe na LPG ? Pytam ponieważ ostatnimi czasy ...pompa paliwa po ok 10 min. pracy zaczyna pracować głośno i coraz głośniej ...jakby pasażer na tylniej kanapie bawił się wkrętarką akumulatorową... [badziewnej firmy...] Pompa ma przebieg ...pewnie od początku samochodu tj. 165 kkm a od 40 kkm pracuje z LPG [nie mam odcięcia]. Filter paliwa wymieniałem właśnie 40 kkm temu przy montażu instalacji ...a na podstawie moich zapisów (...) przelał przez ten czas ok. 160 l paliwa. Podejrzewam, że to wina pompy ale czy jest możliwość, żeby filter się zapchał i stawia opór przy przepływie ? Jeżeli tak to prościej wymienić filter za 30 zł niż pompę ...ale chcę się upewnić czy taka "usterka" jest możliwa . |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2008-03-21 11:33:43
Jeżeli pompa cały czas pracuje,to znaczy,że przelewa paliwo tyle czasu i ile jeździsz. Pompa pracuje tłocząc benzynę do wtrysków (które są odcięte) i paliwo wraca przewodem zwrotnym do baku. Możliwe,że po przejściu przez filtr x razy masz już paliwo o czystości laboratoryjnej. Moim zdaniem wypadałoby już go wymienić. Chociaż nie można też wykluczyć drgawek agonalnych pompy [ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2008-03-21 11:35:02 ] |
sadsoon Daewoo Espero Skarżysko-Kamienna | 2009-08-21 15:33:15 Właśnie po wymianie oleju też zabrałem się za wymianę filtra. I mam tak masakrycznie korodowane przewody paliwowe że strach się bać... I chciałbym kupić wszystkie przewody paliwowe jakie są w Esperaku - mogą być nawet oryginalne metalowe... Ale napiszcie mi jak one sie dokładnie nazywają (bo na stronach sklepów internetowych pisze przewód paliwowy zasilający... nie znam się dokładnie na tym więc wybaczcie ), najlepiej jakiś schemat jak one biegną, lub poprostu prosze o napisanie listy ile i jakie. Chyba że dysponujecie numerami katalogowymi, to bardzo chętnie...
Przeważnie chodzi mi o przewód na którym jest filtr, ale przydałoby się wymienić także powrotny... I jest jeszcze jaki przewód który biegnie od zbiornika paliwa, dokładnie od kostki z kabelkami - podejrzewam czujnika poziomu paliwa... Więc proszę o pomoc.. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2009-08-21 16:40:12 Wyjścia są dwa:
1. Idź do motosklepu, powiedz co chcesz i niech Ci sprowadzą 2. Jedź do warsztatu i niech warsztat się martwi o części. |