[MKVII] Brak świateł pozycyjnych

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie,
mam dosyć poważny problem. Zauważyłem, że z czasem zaczęły mi ginąć światła pozycyjne, postojówki Najpierw prawe z przodu, później lewe, niedawno lewe z tyłu a dziś podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Jeszcze do tego nie świeci zegarek. Więc to takie combo :/

Mam pewne podejrzenia, że chodzi tutaj o przełącznik zespolony. A czasami jak poruszę dźwignią od kierunków to ginie podświetlenie zegarów, nie wspomnę już o problemie z długimi i odbijaniem kierunków
Jeżeli macie jakieś inne sugestie to piszcie, sprawdzę wszystko.
A póki co moje pytania brzmią:
1. Czy da się go jakoś naprawić domowymi sposobami? Jeżeli tak to w jaki sposób.
2. Czy można zamienić przełącznik z ghia z 6-stopniową regulacją wycieraczek na zwykły, bo akurat mam taki zwykły. A kasy szkoda i nie ma żeby kupić nówkę bo jak wiadomo używany to lipa.

Pozdrawiam,
Xingham

[ wiadomość edytowana przez: Xingham dnia 2011-01-10 19:37:33 ]

[ wiadomość edytowana przez: Xingham dnia 2011-01-10 19:38:35 ]
  
 
rozbierz i wyczyść,druga sprawa,użyj szukajki,na ten temat napisano tu książke
  
 
zapraszam do skorzystania z poradnika
i tutaj

2.oczywiście, że można lecz nie będziesz miał regulacji czasu wycieraczki.


[ wiadomość edytowana przez: COYOTE-25 dnia 2011-01-10 19:45:27 ]



[ wiadomość edytowana przez: COYOTE-25 dnia 2011-01-10 19:48:24 ]
  
 
No właśnie szukałem ale nie jestem w tym najlepszy

A w drugim linku to jest opis naprawy postojówek czy jak ? Bo nie ogarniam tego za bardzo, jeżeli chodzi o elektryke to jakimś tam ekspertem nie jestem. Osobiście zamiast lutowania wole klejenie taśmą

A na pewno będzie pasował ten przełącznik? Bo obiło mi się o uszy, że kostka może mieć mniej/więcej pinów i wtedy jest lipa. A nie widzi mi się rozbieranie tego, żeby dowiedzieć się, że będzie lipa. A jako tymczasowy przełącznik użyłbym tamtego, a z tym coś może by się zrobiło. Pozdrawiam.
  
 
sam wymieniałem zespolony tyle, że mi padł bez regulacji wycieraczek a mam teraz z regulacją wiec pasuje.



Może obiło Ci się że fordy które nie miały w serii zespolonego z regulacją nie mają po prostu pinów odpowiednich do opóźnienia wycieraczek w kostce? A kostki są takie same
  
 
Jutro wymienie zespolony na ten zwykly i zdam relacje Pozniej jakby co to będę pytał o pomoc przy "regeneracji" starego zespolonego
pzdr
  
 
mój stary zespolony czeka na regeneracje z tego co ostatnio patrzałem sporo z niego ubyło części
  
 
Xingham ostatnio miałem ten sam problem co Ty zgineły pozycje, podświetlenie tablicy i kokiptu. wymieniłem zespolony i nic a przyczyną były odgięte piny we wtyczce która wpięta jest z tyłu skrzynki bezpieczników. Jak wypniesz wtyczkę to będzie chyba 5 lub szósty pin. Sprawdź to zanim będziesz wywalał kase