Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2005-11-26 21:42:28 wysiadl akumulator,,,a po naladowaniu,,,i wlasciwym podlaczeniu... boom w altertnator tzn...piszczalo 2 razy (po kazdym zaplonie) zagladnalem pod maske,,,a tu piszczy w okolicach alternatora,,,i nagle wyskoczyly "ISKRY" jakby tam bylo ciach trach,,,i wylaczylem zapon. po chwili odpalam,,,i CISZA spokoj,,,,co to bylo?? mial ktos taki przypadek?? [ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-02-23 06:35:09 ] [ powód edycji: poprawa tytułu ] |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-26 21:58:13 nie wiem co to moze być....ale, tak z ciekawości....co na to kontrolka ładowania? |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2005-11-26 22:08:19 akumulator niee ma kontrolki naladowania,,,a jesli chodzi ile AMPEROW mial to 4A (wskazania prostownika)
|
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-26 22:11:12 ..chodziło mi bardziej o tę kontrolkę na desce rozdzielczej, ona słuzy diagnozowaniu alternatora bądż co bądż |
borys KOMBIca Konin | 2005-11-26 22:14:23
to nie akumulator mial 4A tylko takim pradem prostownik ladowal akumulator -tak dla jasnosci tylko pisze |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2005-11-26 22:15:14 a nic niee "wahalo", nie zachwialo ,,,tryb NORMALNEGO uzytkowania |
borys KOMBIca Konin | 2005-11-26 22:21:53 nie wiem co to moglo byc za boom ale jezeli tylko mocno iskrzyl to mozliwe ze to szcztki sie koncza albo komutator jest wyrobiony i iskrzy. Piszczenie to albo pasek sie slizga albo lozysko w alternatorze siada |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-26 22:25:15 niop, wykręć szczotkotrzymacz (dwa wkręty) i obejrzyj szczotki. |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2005-11-26 22:25:52 niee no niee strasz mnie dodatkowymi kosztami |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-26 22:28:46 heh zupełnie przypadkiem mam coś co może Ci pomóc na kompie
alternator boscha w mk5 [ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2005-11-26 22:29:26 ] |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2005-11-26 22:37:07 na kompie,,,daje to wiele do myslenia |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-26 22:41:59 poprostu niejednokrotnite przerabiałem temat, pierwotnie zrobiłem tę fotkę by komuś pokazać gdzie się podłącza obrotek w dieslu, potem naniosłem szczotkotrzymacz bo też ktos o niego pytał.....a teraz wkjleiem bo mi się przypomniało, że to mam .....dobra bylem nieprecyzyjny powinienem napisać w kompie |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2005-11-26 22:43:42 hehe luzik, p.s. czy po takim moim przypadku ,,, cos grozi?? czy musze na cos uwazac??
Bo potem jakos nic sie niee dzialo...norma, nawet na wysokich obrotach |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-26 22:46:57 jeżeli to szczotkotrzymacz padł, to prędzej czy póżniej rozładuje ci się aku-chyba że nie padł. |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2005-11-26 22:50:53 hehe,,,dzieki.
"Boze spraw aby moj essi przezyl "bezawaryjnie" ZIME" |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2011-02-22 23:34:53 i stało się co prawda 2 miechy temu, ale się stało padł altek.
Na wyjściu miał ledwo 5 v. Wymieniłem na inny i jeździmy dalej. Cud, że dał rade 3 lata:O [ wiadomość edytowana przez: COYOTE-25 dnia 2011-02-22 23:35:12 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-02-23 07:35:32
Cud, to że po 5 latach odkopałeś wątek... |