Filtr stożkowy do 2107.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś z szanownych kolegów klubowiczów i użytkowników ŁADnYch autek
w odmianie 210x zasilanych LPG zastosował filtr stożkowy?
Interesują mnie wszelakie konsekwencje wprowadzenie takiego układu dostarczania powietrza,
zarówno pozytywne jak i negatywne oraz szczegóły techniczne związane z montażem.

Oczywiście głosy kolegów "samarzastych" i "niviastych"
oraz nie zagazowanych mile widziane .
  
 
Syvo u mnie sprawa się przestawia następujaco: stozek mój widziałeś i wiesz że to chodzi na gazie bo nie mam mixera,a Ty masz i bedziesz miał raczej problemy. Ja jak miałem mixer to autko z niższych obrotów nie mogło ruszyć normalnie ,dopiero jak się wprowadziło go na wyższe oboty to noralnie ruszał.Teraz jak mam gaz wwiercony w gażnik nie ma problemu. Co do zmian to zauważyłem że lepiej "idzie" na wyższych obrotach od ok.3800obr/min,czuje się ze szybciej sie wkręca i lepiej przyspiesza a na nizszych nie ma właściwie poprawy oprucz dżwieku i co jeszcze duzo bardziej odczujesz zmiany na benzynie.
-----------------------------------
Jak by ktoś był zainteresowany to mogę przywieżć na Zlot komuś siatke aluminiową czy stożek w naprawde dobych cenach.
Siatki aluminiowe 250x1000 w cenie-20zł /cena na giełdzie 30zł/
Siatki alum. malowane proszkowo/czarne,czerwone,niebies/-25zł /cena na giełdzie 35zł/
Filtry stozkowe PROTON z wielowarstwowego włókna bawełnianego o filtracji 98,54% :
Dla pojemności do1600- 95zł /cena na giełdzie 140zł/
Dla poj. do 2000 - 110zł /cena na giełdzie 160 zł/
A dla pojemn. do 2500 -120zł

Może ktoś chetny bo jak by co to mogę wziąść na Zlot
  
 
A jak wygląda sprawa żywotności filtra stożkowego??(fabryczny, co 30tyś) Ponadto czy zmiana filtra nie odbije się negatywnie na spalaniu??
  
 
Z tego co ja sie orientuje to przy gazie lepiej nie modyfikowac ot tak sobie dolotu - juz samo zastosowanie gazu wiaze sie z zatkaniem dolotu(z tad miedzy innymi nie chce gazu).
Jego odetkanie moze spowodowac ze auto w ogole nie bedzie chialo pojechac - oczywiscie da sie to zrobic, ale trzeba modyfikowac reszte.(moim skromnym zdaniem spalanie wzrosnie)
Ja to bym raczej zastosowal doprowadzenie zimnego powietrza - ale to tez wiazac sie bedzie raczej z modyfikacja reszty.

A co do filtra sportowego - z tego co sie orientuje to dobre filtry, sa wielorazowe - tj maja srodki do czyszczenia.
  
 


stozek w ładzie a dodatkowo rozporka :O kurka blaszka bajera pozdro
  
 
Cytat:
2005-01-28 20:18:48, arsen pisze:
stozek w ładzie a dodatkowo rozporka :O kurka blaszka bajera pozdro



A po co ten stożek tak blisko chłodnicy ? Trochę to sprzeczne z ortodoksyjnym tuningiem.
  
 
grzesiek ten caly zestaw jest dziwny wejdz na te stronke o oblukaj te łady niesamowite tam patenty sa mnie casami łamie to jak widze
  
 
Cytat:
2005-01-28 21:32:11, Grzegorz2107 pisze:
A po co ten stożek tak blisko chłodnicy ? Trochę to sprzeczne z ortodoksyjnym tuningiem.


Racja. Rozwiazanie zupełnie pozbawione sensu. Moze poprostu koleś załozył sobie ten filtr tylko aby poprawic sobie samopoczucie. Dołożył do tego sportowe świece i przewody, namalował agresywny rysunek na pokrywie zaworów i czuje, ze ma 20 KM więcej
  
 
Czy ktoś mi powie z czego jest ten filtr powietrza?
A dokładnie ta część którą widać na gaźniku.

  
 
Cytat:
2003-04-18 19:35:05, Michal_Sedziszow pisze:
Teraz jak mam gaz wwiercony w gażnik nie ma problemu.



Czy był gdzieś podany przepis na "wwiercony" gaz w gaźnik ?
  
 
wcześniej nie zauważyłem ze to z Fiata 2.0

  
 
Witam
Cytat:
2007-01-22 08:57:30, Sp4rkY pisze:
Czy był gdzieś podany przepis na "wwiercony" gaz w gaźnik ?


Pozwoliłem sobie zamieścić tutaj by nie robić OT