Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DobekBdg Sympatyk FEFK Toyota MR2 sw20 Bydgoszcz | 2011-03-26 09:16:55 bardziej mi to wyglada na spawy lotnicze... jak to sie mowi teraz 3 ma za 2 dni odleci
widac ze robiles to sam i to jeszcze spawarka elektryczna oby przezlylo to jak najwiecej i ciezka praca nie poszla na marne ale na blacharza to jeszcze na razie nie idz [ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2011-03-26 09:36:59 ] |
AlanoZo Sympatyk FEFK MK4 RS2000 Cabrio Kraków | 2011-03-26 15:54:53 Witam, sory kolego że się wcinam w temat ale jeżeli chcesz jeszcze pojezdzic tym autkiem troche to wytnij to wszystko w czortu i zrób podłuznice tak jak się należy bo szkoda twojej roboty, czasu i blachy bo przy czymś takim jak na twoich zdjęciach to wcześniej czy później a raczej wcześniej to auto się połamie, moje podłużnice były w dużo lepszym stanie a i tak auto zaczeło pękac na słupkach. Zobacz do mojego tematu tam widac jak wyglądały klik . A teraz kilka fotek jak powinny wyglądac
Musisz wiedziec o tym że podłużnica nie może byc spawana na załamaniu tylko musi byc gienta z jednego kawałka blachy, z racji tego ze podłużnice pracuja i spawanie podłużnic po krawedziach może a nawet napewno bedzie pękac na spawach lub tuż obok, musisz wygiac krztałt podłużnicy w krztałt litery "U" i wtedy to bedzie miało ręce i nogi, weź pod uwage to że podłużnice to twoje bezpieczeństwo, gdybyś miał jakies pytania to służe pomocą. pozdrawiam |