Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-08-31 23:14:40 Mojego escorcine kupilem w lipcu 2002 roku, autko było komplenie seryjne oprócz felg 15".
Rok pozniej niestety wydachowalem (na szczescie bez ofiar) I cale auto szło do malowania wiec pomyslałem ze można byłoby coś zmienić i tak sie zaczęło! Tak wyglądał jak go kupiłem (słaby skan bo nie bylo wtedy cyfrówek) Zciągnąłem z angli zderzaki coswortha robione pod mk4 i przednie lampy morette, progi, zrobilem wlot, przyciemnilem szyby i tylne lampy. Zamontowałem cześć obecnego audio. Rok pozniej przerobiłem tył pod lampy od e36 coupe, w przednich morette zamontowałem reflektory clear+ringi z bmw e30, poszerzylem przednie błotniki o 35mm, a w przednim zderzaku zamontowałem halogeny i kierunkowskazy clear z golfa 3. Rejestracja z klapy wyladowała w zderzaku. wnetrze obszyłem czarno czerwoą "eko-skórą" wymienilem dach na materiałowy (sonenland) a w nadkolach wyladowały 18 calowe chromowane felgi dedykowane do focusa W tym roku poszerzylem tylne błotniki o 40mm i obnizyłem progi o 30mm, Zamontowalem zawiasy lambo doors co niebylo proste przez fordowskie zgrzewane błotniki i przylaminowane na gładko do nich progi Nadeszła tez pora na silnik, dzieki rowniez temu forum zdecydowalem sie na serce RS2000 z 92r. niby 78 000km przywieziony z włoch ta przeróbka byla najgorsza, zjadło na niej zęby 4 mechanikow i zajęła kilkanascie miesięcy (myslalem ze sie nerwowo wykończe) I tak wydląda mniejwiecej przygoda z moim essim. To juz dziadek ale werwy mu nie brak, jestem z niego bardzo zadowolony bo nigdy mnie niezawiódł. Niewyobrazam sobie miec inne auto bo jest w nim cos...kawalek mnie ps:jesli macie jakies pytania to walcie smiało [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-01-29 04:03:51 ] [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-05-13 23:06:22 ] [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-05-13 23:06:44 ] [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-10-08 21:31:04 ] [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-11-18 15:34:43 ] [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2009-09-17 10:39:38 ] |
Fenek Ford escort Koszyce k.Krakowa | 2007-08-31 23:18:27 jesli mozesz pokazac instalacje podtlenku - jakies foty i opis to poprosze |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-08-31 23:18:48 wszystko pięknie ale napisz coś o nitro bo mnie to męczy jak ten silnik wytrzymuje mokre nitro bez przeróbek |
szafa deskorolka ;p R.Sl | 2007-08-31 23:20:18 hyh to ja mam pytanie gdzie palak dachu?:p bo na fotach do konkursu ni ma go, ucioles i nic wiecej nei robiles czy masz jakis innn patent?? |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-08-31 23:23:52 Podtlenek uzylem z 5 razy i chyba pujdzie na handel bo 150KM w tym autku w zupełnosci wystarcza, A pałak poprostu wyciołem juz ze 2 lata temu i wszysko jest oki
|
gigi24 byl ess, jest asia kobylnica k/poznania | 2007-08-31 23:25:06 ja tylko napisze: usun te nakladki na halogeny z przodu
cala reszta wielkie gratki piekne auto masa roboty wlozona |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-08-31 23:28:05 hehehe nakladdki poszły w kosz ze 3 lata temu,
zagladnij w profil dzieki za dobre slowa |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-08-31 23:52:49 to kilku warstwowy lakier z RMu o nr 5/07/183
Na fotkach do konkursu wyszedł troche ciemniejszy niz w zeczywistosci |
gigi24 byl ess, jest asia kobylnica k/poznania | 2007-08-31 23:55:49
sugerowalem sie tymi fotkami i nie zagladalem do profilu ani do konkursu wiec cofam te slowka z tymi nakladkami reszte pozostawiam jak bylo |
Blured Lancia Kappa JTD Pruszków | 2007-09-01 12:52:10 nareszcie inny oddech w klubie
bardzo wypracowany i przemyślany, uznanie wielkie, dla mnie nr1 |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-09-01 13:24:05 Dzieki
a z tym spojlerem to bylo ruznie, jak przerabialem tył to kazalem zaspawac otwory po nim ale jak wyjechalem bez niego to wszyscy znajomi: "gdzie spojler" "iewygłupiaj sie zakldaj go" itp |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-09-01 15:29:20 chcialem tylko dodac ze wszyskie koszty modyfikacji jak i kupno auta pokrylem sam z wlasnych pieniedzy,
modyfikacje trwaly 5 lat bo wiekszosc czasu musialem na to zarobic. z jednej strony dobrze ze nie w polsce bo trwały by 10 |
MaRio-sKaTe Escort Supersonic Jaworzno | 2007-09-02 08:44:33 Mimo tego, że auto zrobione jest idealnie (pod względem technicznym) to jakoś mi nie leży ogólna koncepcja auta. Ja wyznaje zasade: lampy od BMW do BMW, lusterka od M3 do M3, a o laminacie, spojlerach, wlotach już nie spomne. Auto robi furore, ponieważ nikt (chyba) inny nie podjął się aż tak daleko idących przeróbek. Dla mnie wzorem do naśladowania (jeżeli chodzi o mk4) jest samochód kolegi Boru i w tą stronę bym się skłaniał modyfikując swoje auto. Nie chce być złośliwy, po prostu pisze co myśle. Oczywiście, to Twoje auto i Tobie ma się podobać...
P.S Jeżeli ktoś 1 raz na oczy widzi to auto (jadące) to daje ręke uciąć, że myśli że masz kołpaki "chromowane" ze spinerami [ wiadomość edytowana przez: MaRio-sKaTe dnia 2007-09-02 08:45:18 ] |
Jacekm_ Mazda 323F BJ 2.0 GT ... Łódź | 2007-09-02 11:45:22 Edit by lukas_s
POMPA, auto jest rewelacyjne i robi piorunujące wrażenie. Oby tak dalej, kierunek zmian zdecydowanie słuszny [ wiadomość edytowana przez: lukas_s dnia 2007-09-02 21:29:24 ] |
skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2007-09-02 12:08:19 ja tez uwazam ze trzeba zdmuchnąć "pajęczynę" z działu tuning
bravo pompa - super bryka [ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2007-09-02 12:08:46 ] |