Spadające obroty po wymiane przewodów WN

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc, moze ktos bylby w stanie cos mi podpowiedzieć.

Ost szarpal mi silnik więc wymieniłem przewody WN, telepotanie i szarpanie zniknelo, ale żeby nie było za pięknie, pojawił się nowy problem...

Wymiane robilem troche na raty, z racji ze nie mam garazu wiec na dworze dłubalem, a pogoda jaka jest taka jest...

Wczoraj silnik po wymiane WN, czasami szarpał, a czasami nie...(testowane na max 5km trasy)

Dzisiaj spojrzalem jescze raz i okazalo się,że jedna fajka do końca nie weszła, docisnalem, przejechalem się, stwierdzilem, że wszystko jest ok i skręciłem do końća (silnik wycieraczek, ramię, podszybie)

i tu pytanie, czy coś mogłem gdzieś uszkodzić, bo kiedy silnik zejdzie ze ssania (dlatego nie zauwazylem tego po pierwszej dzisiejszej trasie) zaczyna się agresywne falowanie, które prowadzi do wył silnika.

Nagrałem filmik, czasami sobie zafaluje jak niżej a czasami od razu leci ostro w dół i gasi silnik.

dodam, że przed wymianą z obrotami nie było problemów...



http://www.youtube.com/embed/Wc7D5uZx19U

[ wiadomość edytowana przez: migelus dnia 2011-03-02 17:57:23 ]
  
 
Silnik 3,0v6? 3,2v6?
Jakiej firmy kable?
Poprawna kolejność przewodów?
podciśnienia do multi ramu nie połamane, wypięte, pomylone wpięcie?
dolot szczelny rury założone poprawnie jak 3,0 to krokowy na miejscu czy się wysunął
  
 
Cytat:
2011-03-02 19:03:33, seweryn80 pisze:
Silnik 3,0v6? 3,2v6? Jakiej firmy kable? Poprawna kolejność przewodów? podciśnienia do multi ramu nie połamane, wypięte, pomylone wpięcie? dolot szczelny rury założone poprawnie jak 3,0 to krokowy na miejscu czy się wysunął



Silnik3.0v6 z 2000

-kable ngk,
kolejnosc poprawna, jak zamienilem przykladowe zaczal nierowno pracowac a opcom wyrzucil bledy o napieciu cewki.
Ogolnie jak zamienilem z powrotem bledow brak.

Krokowiec wyjalem i wlozylem ponownie - siedzi idealnie

mam puche zamiast multiramu, aczkolwiek wszystkie podcisnienia sa ok, zlaczki itd jest w porzadku.

podczas zmiany odkrecalem jedynie:
-krokowiec
-listwe elektr
-od serwo przewod
-no i podszybie cale z mech wycieraczek

nie wiem co tu jescze sprawdzic...




[ wiadomość edytowana przez: migelus dnia 2011-03-02 21:44:28 ]
  
 
Cytat:
2011-03-02 21:43:22, migelus pisze:
-no i podszybie cale z mech wycieraczek [ wiadomość edytowana przez: migelus dnia 2011-03-02 21:44:28 ]


Nie potrzebnie.....
  
 
Cytat:
2011-03-03 12:39:18, abigaz pisze:
Nie potrzebnie.....




...nawet po wyjęciu dostep do cewki jest marny, więc o ile nie zrzucasz dolotu, to jesteś cudotwórcą
  
 
Cytat:
2011-03-03 13:29:39, migelus pisze:
...nawet po wyjęciu dostep do cewki jest marny, więc o ile nie zrzucasz dolotu, to jesteś cudotwórcą


Wymieniając przewody wys. nap. nie trzeba zdejmować podszybia ani demontować mech. wycieraczek.Wiem bo już to robiłem niejednokrotnie. Jest h...owo ale da się.Jak byś chciał cewkę wymienić to w tym przypadku trzeba zrobić ja napisałeś.
  
 
Ja kiedyś ,miałem podobnie.
Po wymianie rozrządu
Wcześniej podłączyłem akumulator,a później jakieś wtyczki.
Prawie dostałem zawału kiedy puściłem gaz,a ta bestia mi ciągnie.
( ciekawe ilu z was miało sprośne myśli )
Wystarczyło odłączyć akku na 10-15min i po sprawie.

pzdr.Marek
  
 
Cytat:
2011-03-03 21:27:58, MarekV6 pisze:
Ja kiedyś ,miałem podobnie. Po wymianie rozrządu Wcześniej podłączyłem akumulator,a później jakieś wtyczki. Prawie dostałem zawału kiedy puściłem gaz,a ta bestia mi ciągnie. ( ciekawe ilu z was miało sprośne myśli ) Wystarczyło odłączyć akku na 10-15min i po sprawie. pzdr.Marek



odłączyłem na godzinke, niestety nadal to samo...
a to mozliwe zeby nowe przewody byly walnięte, tzn czy ten typ zachowania może do nich pasować??
  
 
W Sełacie robi różnicę to, że są nasunięte te metalowe osłony na fajki.
Ich obecność zdecydowanie podnosi amplitudę drgań.
NGK przy gazie też lubią falować, w przeciwieństwie do Brisków.
No ale to w Sełacie 1.0
  
 
kurcze, tyle ze mi sie to dzieje i na gaize i na benzynie...


Cytat:
2011-03-04 16:08:52, Szcurek pisze:
W Sełacie robi różnicę to, że są nasunięte te metalowe osłony na fajki. Ich obecność zdecydowanie podnosi amplitudę drgań. NGK przy gazie też lubią falować, w przeciwieństwie do Brisków. No ale to w Sełacie 1.0

  
 
Może przewody lub cewka WN zakłóca sygnał z czujnika wału - jego wtyczka wisi niedaleko, może podczas roboty za bardzo się zbliżyła? Nie masz błędu 19?
  
 
Bardzo mozliwe to co napisał Bratyslaw kable sieja zakłucenia dla czujnika połozenia wału korbowego zobacz czy przypadkiem nie lezy przy cewce albo obok kabli bo sam kiedys taka sytuacje widziałem.
A kable NGK nie przedstawiaja zadnej jakosci nawet z połki dobrych poziom boscha. Jakość wykonania daje duzo do życzenia. Obejrzyj dolot na lewe powietrze. Co do podcisnien to raczej mało prawdopodobne chyba ze przewód do serwa był by wyjety ale to raczej nie możliwe...