[MKVII] różnica między n7a mk5 a mk7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jakie są różnice między silnikami w tych dwóch generacjach Escorta? można przełożyć p&p do mk7 z mk5?
  
 
Mozna jest,to samo...
  
 
nie pamietam juz, ale wiem, ze sa to minimalne roznice w budowie, ale bez problemu mozesz przekladac. kiedys sie tym interesowalem, ale wiedza nabyta, nie uzyta wyparowala

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Miska olejowa i co za tym idzie smok i pokrywa zaworow - tyle wiem
  
 
to teraz trochę inne pytanie, mogę kupić komplet na swapa do mojej padliny lecz stan silnika nie jest zadowalający, od właściciela dowiedziałem się ze krokowiec do wymiany, ciśnienie na jednym garze jest niskie i sprzęgło do wymiany. Martwi mnie to ciśnienie ale wspomniał też, że głowica jest po remoncie. Duży będzie koszt doprowadzenia tego do stanu igła?
  
 
Podepnę się tutaj...
Mam ESCORTa MK5 z silnikiem 1.4...
Chciałbym wymienić w nim kolektor ssący na EFI...
Czy dużo będzie przy tym pracy??
Co muszę jeszcze przy tym wymienić??
  
 
Cytat:
2011-03-19 15:43:54, Lipex88 pisze:
Podepnę się tutaj... Mam ESCORTa MK5 z silnikiem 1.4... Chciałbym wymienić w nim kolektor ssący na EFI... Czy dużo będzie przy tym pracy?? Co muszę jeszcze przy tym wymienić??


idąc tym tokiem to ja podepnę się tutaj i zapytam co zjeść na kolację....
Kolego nie rób śmietnika, pomyśl, kto da ci tu odpowiedź skoro do tego wątku zaglądają osoby, które są zainteresowane, lub chcą odpowiedzieć na pytanie związane z n7a, czy wydaje ci się, że kwestia przeróbki 1.4 monopunkt na efi to ta sama bajka?
Założenie własnego tematu to calutka minuta i dosłownie nic nie kosztuje. A kiedy sensownie sformułujesz pytanie, bardzo szybko dostaniesz sensowną wyczerpującą odpowiedź, a przecież chyba o to ci chodzi?
  
 
Cytat:
2011-03-17 22:31:12, Yunior pisze:
to teraz trochę inne pytanie, mogę kupić komplet na swapa do mojej padliny lecz stan silnika nie jest zadowalający, od właściciela dowiedziałem się ze krokowiec do wymiany, ciśnienie na jednym garze jest niskie i sprzęgło do wymiany. Martwi mnie to ciśnienie ale wspomniał też, że głowica jest po remoncie. Duży będzie koszt doprowadzenia tego do stanu igła?


Z 3tys - mnie tyle kosztowalo, nie licze sprzegla i krokowca.