Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Andii199 efi mk5 sokółka | 2011-01-07 14:06:06 He he ja miałem tak samo. To nic poważnego po prostu kabel zasilający od rozrusznika nie łączy na złączu lub wtyku.Ja u siebie uciełem kabelek i przylutowałem bezpośrednio w stacyjce i działa.Chodzi mi o ten kabelek że wychodzi cienki od stacyjki na 3 poziomie u mnie był koloru czarnego z żółtym paskiem u ciebie może być to inny kolor ale sprawdź jeszcze czy jest prąd na tym grubym przy rozruszniku. [ wiadomość edytowana przez: Andii199 dnia 2011-01-07 14:17:11 ] |
mati_LBC Ford Escort MKV 1,6EFi Opole/Lewin Brzeski | 2011-02-02 10:25:12 Ja chciałem wymienić rozrusznik ale numery na moim się już trochę starły i są nie czytelne...
moje pytanie czy są różne rozruszniki do zwykłego benzyniaka z 91 roku tzn do 1,4 1,6 1,8, czym one się różnią? wielkością, mocą? mój już nie chce kręcić a jakby był takiej samej wielkości a mocniejszy to bym nie pogardził |
GTomek Sympatyk FEFK gwiazdor Jaśkowice | 2011-02-02 15:47:29 u mnie jak miałem akcje z rozrusznikiem,miałem to samo,i okazało sie ze przy rozruszniku kabelek sygnałowy od stacyjki nie łączył.tam bym szukał rozwiązania,albo tak jak koledzy,obejsciem. |
pavel666 Sympatyk FEFK mkVI Nowogrodziec | 2011-02-02 15:50:07
Może ci przeskoczyć rozrząd, a na pewno za każdym razem kiedy pchasz nadwyrężasz pasek (szarpnięcie). jak się mylę poprawcie pozdro |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-02-02 16:15:43 w 1.5 i 1.8 są takie same rozruszniki, nie wiem jak w mniejszych silnikach ale już d,td i RS mają większe z satelitami które lepiej kręcą ale pasują odwrotnie czyli do 1.6 i 1.8. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
PiotrekA Escort 1.8D '94 Piotrków Trybunalski | 2011-03-21 21:20:41 Witam
To ja się dołączę do pytanie, żeby nie robić nowego postu. W sobotę miałem taki przypadek. Odpaliłem, z pewnym trudem, przejechałem 25km, wyłączyłem silnik i już nie mogłem odpalić. Jak próbowałem, rozrusznik zachechłał trochę i koniec, kontrolki przygasały. Podładowałem aku, odpaliłem (kolega pociągnął). Nagle zapaliła się kontrolka od abs, później od poduszek, światła zaczęły słabnąć, kierunki nie działały. I teraz mam pytanie, czy to wina rozrusznika bo robi jakieś zwarcie i zżera prąd z aku czy też alternatora? pozdrawiam Piotrek |