Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RavenMOH Ford Mondeo ST200 Bydgoszcz | 2011-04-14 12:11:06 Rownie dobrze mozesz miec trzasniety czujnik temperatury na wskaznik. Co prawda mialem tak w 1.6 16V ale objawy takie same. |
jarman Escort 1.8TD '98r Ghia Wrocław | 2011-04-14 13:00:29 Jest jakiś sposób na sprawdzenie termostatu? I jeszcze jedno głupie pytanie - gdzie on jest, macie jakąś fotkę? |
kub3k Sympatyk FEFK taki niebieski Kraków | 2011-04-17 19:04:24 stawiam na walnięty czujnik temp na deskę, miałem to samo, całą zeszłą zimę zjeździłem i też myślałem, że coś jest nie tak i silnik nie łapie odpowiedniej temp, dodatkowo padł mi czujnik włączający wentylator... |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2011-04-19 09:43:18 To właśnie termostat nie działa. |
profil-usunięty | 2011-04-19 14:42:24 w pierwszej kolejności sprawdź czujnik temperatury tak jak pisał kolega RavenMOH |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2011-04-19 15:08:45 W momencie kiedy wiatrak się włącza, wskazówka temperatury na desce wskazuje u mnie "A". Wszystkie czujniki sprawne, tak ma być.
Więc jeśli wiatrak się załącza, wąż gorący, a na desce jest "N", to czujnik na deskę jest walnięty. Nigdy nie pamiętam, który jest który, ale chyba to ten dolny, wymiana jest troszkę bardziej kłopotliwa. Pamiętaj o odpowietrzeniu układu. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2011-04-19 18:28:40 Wymiana czujnika temp jest zaje.... cie trudna, trzeba go tylko wykręcić i wkręcić nowy kluczem 14 chociaż to może być uzależnione od producenta, generalnie "czarny" i nie żaden od dołu, kolega źle pamiętał, ani z boku, a od czoła, nad obudową termostatu. Jest jeszcze jeden istotny szczegół, skala temp w escortach ma różne postacie, norm pisane "z góry na dół" normal w ten sam sposób i odwrotnie i teraz dopiero sobie mówcie gdzie kto ma wskazówkę i o której godzinie . I nie zapominajcie dodać jaki macie termostat tzn. przy jakiej temp. "się otwiera" bo to też ma pewne znaczenie. Zaraz pewnie zapytasz jak sprawdzić rzeczony czujnik ano omomierzem sprawdzaj jego rezystancję, podgrzewaj go i znowu sprawdzaj i tak kilka pomiarów w temp.jakich zaleca producent potem porównanie z danymi fabrycznymi i już wiesz wszystko. Albo prościej kup sobie nowy, będziesz go miał na zapas |