Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
_unnamed Ford Escort MKVII GHIA Warszawa | 2006-02-05 15:45:59 Jak w tytule - czy można coś z tym fantem zrobić (oczywiście poza wymianą)?
Wkurzają mnie maksymalnie, bo po odpięciu (zarówno u kierowcy jak i pasażera) nie chcą się wciągać same, tylko dyndają i plączą się o wszystko (a zwłaszacza o cięgno otwierania bagażnika). [ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-06-03 16:15:28 ] [ powód edycji: poprawa tytułu ] |
borys KOMBIca Konin | 2006-02-05 15:49:26 nasmarowac....... kiedys slyszalem o srodku w spreju specjalnego do pasow ale nigdzie go nie spotkalem. Smar czy olej moze nie byc dobrym rozwiazaniem bo pewnie pobrudzi tez pas |
_unnamed Ford Escort MKVII GHIA Warszawa | 2006-02-05 16:13:42 Zastanawiałem się, czy nie da się tego pasa nawinąć bardziej, co w rezultacie naciągnie bardziej spręźynę... |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2006-02-05 16:23:56
da sie własnie sprężyne naciągnąć bardziej (o ok 1 obrót) to tego można posmarować (smarem) bo pewnie już go nie ma. ale najlepiej było by wymienić sprężyne.... i wtedy na 100% będize się zwijało.. |
Mariusz83 VW Passat B3 Szprotawa/Szczecin | 2006-02-05 16:32:29 a ciezko ta sprezyne sie wymienia?? nigdy nie mialem przyjemnosci rozkrecac tego ustrojstwa |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2006-02-05 16:37:55
na łoczka trzeba uważać bo ona nie lubi siedzieć tam gdzie ja wsadzono... jak coś to na priv mogę mały opis wysłąć. ale po później bo wychodzę. gorsza sprawa skjąd wziąść nową sprężynę.. |
_unnamed Ford Escort MKVII GHIA Warszawa | 2006-02-05 18:40:57 Ja bym poprosił o schemacik jakiś jeśli to możliwe. |
Ersylka Blachownia | 2006-02-05 19:02:31 siem wyśle ja będę w domciu bo teraz siedzę u Ersylki |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2006-02-05 21:52:09
hehe, jak uważasz ja tam przy pasach grzebiem na codzień taka robota.. ps. i tak na pasy jest chyba 10 L gwarancji więc w starszych autkach to można pogrzebać.. ps1. w punciaku dają aktualnei to co w essim 13 lat temu ale ciiiiii.... tylko chyba na tyle i jest inny kąt montażowy. |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-02-06 12:47:55
Dlaczego na priv master?napisz tu jesli mozesz bo ten problem pewnie co drugiego z nas dotyczy wiec i reszta klubu nauczy sie czegos przy okazji o tych pasach. |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-02-06 13:04:55 tez bym poprosil jakies info o pasach Master co do tej sprezynki, da sie to gdzies kupic ??? |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2006-02-06 13:13:47 |
xymoxjim Escort MKVII 1.8TD Ełk | 2006-02-06 18:56:40 A ja mam troszkę inny problem. Prawy tylny pas po zablokowaniu się (po szarpnięciu) nie chce się schować. Po wjechaniu na wertepy blokada pasa puszcza. Sprężyna wydaje się być silna bo gdy delikatnie go wyciągnę to chowa się elegancko. Jak dobrać się do tylnych pasów, zdjąć ten duży plastik czy od strony bagażnika ? |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-02-06 19:21:56 a ja takie cuś znalazłem całkiem fajny bajer i nawet nie drogo biorąc pod uwagę te co znalazł master
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85203331 tylko żeby jeszcze na przód były |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2006-02-06 20:42:03
hehe, widziałem czarne, niebieskie, granatowe,błękitne, szare, beżowe, srebrne, złote ale czerwonych jeszcze nie miałem okazji (znaczy na żywo ) |
trifoglio Łódź | 2011-06-03 09:11:31 again odgrzewam kotleta ...
Zbliża się weekend, a że pasy bezpieczeństwa z tyłu nie funkcjonują poprawnie to dołączam się do prośby Kolegów Jak się "dobrać" do tylnych pasów bezpieczeństwa w Essim MK7 3D? Najlepiej pewnie rozpocząć pracę drobnymi kroczkami: - demontaż plastików, ale jak ...? ktoś demontował? Koledzy sugerowali pytaniem, że prawdopodobnie trzeba odkręcić osłony głośników, czy może trzeba się dobrac do boczków? - reasumując: jak się za to zabrać? Ponadto czy będę musiał kupić cały zestaw do montażu nowych pasów, czy da radę reanimować 'obecny' mechanizm zwijania pasów w Mk VII 3d? Ktoś orietnuje się jak to wygląda i jak taką podmiankę zrealizować? Proszę o cenny wskazówki/porady/opinie/zdjęcia/tutorial Z góry wielkie dzięki FEFK-owicze. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-06-03 10:01:28 Ja robię tak:
1. Oglądam sobie na allegro, jak wyglądają części, gdzie mają spinki, mocowania itp. Czasami nawet jadę na szrot pooglądać... 2. Na tej podstawie analizuję, co trzeba rozebrać i w jaki sposób. 3. Rozbieram i sprawdzam czy dam radę sam coś wykminić. 4. Jeśli mam kłopoty - piszę na forum i pytam. A coraz częściej zaczyna się od pkt.4... Zdjęcia, fotorelacje...ech, gdzieś zagubiła się podstawowa funkcja tego instrumentu na szyi ... Ale sorki za dygresję... Ale ok, mogę napisać, jak to wygląda w mk5 3D, a w mk7 pewnie będzie tak samo. 1. Odkręcam osłonę tylnego słupka-podporę półki 2. Po jej odkręceniu nie pamiętam, czy trzeba zdjąć boczek, ale to będzie widać, czy jest konieczne. 3. Wyjmuję bęben ze sprężyną i ją naciągam o jeden obrót. 4. Boczek trzyma się na spinkach i nie ma bata, trzeba go wyszarpywać. Najpierw dół od blachy w poziomie, później pionowo do góry (trzyma wzdłuż szyby). Gorzej jest z osłoną środkowego słupka, bo lubi pękać i wyłamywać zatrzaski. Ale to dość tanie elemenety, nawet jak się zniszczy przypadkiem... |
trifoglio Łódź | 2011-06-03 12:24:32
a co może być główną przyczyną braku zwijania pasów Kolego? Właśnie ten bęben i spręzynka? |