[OGÓLNE] Elektryka szyb - przeróbka z 2 na 4 szyby

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem w trakcie dokładania elektrycznych szyb do escorta MK7. Zakupiłem wiązkę prawdopodobnie od MK6 (od zsmarti) przyciski na 4szyby i dwa przyciski 7 pinowe (od shadk-k). Na razie chcę zmontować tylko elektryczne szybki na przód i wyprowadzić sobie wszystko na tył. Schemat jak to ma wyglądać mam ale kolory kabelków się nie zgadzają i tu mam do was prośbę jak przejść z przycisków na 2 szyby na przyciski na 4 szyby.

Załączone zdjęcia
Same cyfry - to przełącznik na 4 zyby
Cyfra +C - to wtyczka która jest oryginalna z wiązki czarna (chyba lewa)
Cyfra +N - to wtyczka która jest oryginalna z wiązki czarna (chyba prawa

A oto fotki:
przełącznik 4X


wtyczka czarna


wtyczka niebieska


Prosił bym o pomoc w taki sposób że np 1N do 6

Z góry dziękuje za pomoc



[ wiadomość edytowana przez: RicoSB dnia 2011-06-03 14:53:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-06-05 09:54:53 ]

[ wiadomość edytowana przez: RicoSB dnia 2011-06-05 10:01:18 ]
  
 
Żeby nie było że nic nie robię
Stosują się do opisu pele19m poopisywałem sobie wszystkie kabelki i poprzekładałem kosteczki. Na razie zmontowałem wtyczkę przednią i wyprowadziłem sobie kabelki na tył )

[Rys. 1]wyprowadzenie z przedniej wiązki do tylnych przycisków


[Rys. 2]wtyczka z przodu mieszanina plątanina ale mam nadzieje że jest dobrze [/SIZE]



To wszystko nie wygląda tak jak chciałem ale mam nadzieje że będzie działać

Jak tylko dojedzie centralka to zakładam wszystko i oby śmigało

[ wiadomość edytowana przez: RicoSB dnia 2011-06-10 16:06:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: RicoSB dnia 2011-06-10 16:08:10 ]
  
 
witam dziś rozłożyłem instalacje do auta - razem z szybami chciałem dołożyć oryginalnie siłownika zamka... i zanim zabrałem się za przekładanie zamków i szyb... sprawdziłem wszystko na sucho... i oto efekty. Nowa wiązka pasuje tylko w jedno miejsce które jest puste po podpięciu siłowniki nie działają. Myślałem że to wina centralki. Ale podpięta zgodnie z instrukcją. Same zamki też nie działają bo chyba powinno być tak że jak otworze przedni to wszystkie się otworzą. A wiec teraz proszę o pomoc. Oto zdjęcie:

Skrzynka od spodu

Wpinałem się do złącza tego wolnego na górze (długiego)

A oto oba ujęcia wiązki:
od góry:
od dołu:

wgląda ona jakby te 3 piny były odwrotne jak są w skrzynce. podobnie masa jest winnym miejscu.


A tak wygląda podpięcie centralnego zamka:


Zamek to Carprotect BX10. Instalacja podpięta jak dla sterowania "+" zgodnie z instrukcją:
czyli pomarańczowy - wolny
biały - zamykanie
żółty - +12V
pomarańczowo biały - wolny
biało czarny - otwieranie
żółto czarny - +12V
W aucie tak:
brązowy - masa
żółty - zamykanie zamka
bialy otwieranie (lub biało fioletowy nie pamietam) w każdym razie wiązka jest z MK6. Wiązki drzwiowe są z MK7

Czy może być z problem że wiązki są z różnych generacji. I czy w tym miejscu nie powinny być już jakieś kable (od głośników, oświetlenia wnętrza) Nie wiem. Nie sprawdziłem czy działają szyby bo nie miałem ich ze sobą.
Proszę o pomoc (W skrzynce jest bezpiecznik w miejscu centralnego) i wyprowadzenie w miejscu szyb.
obecnie mam skrzynkę o numerach (nie są w pełni czytelne)
VD 19689 -poniżej zdjęcie (jutro spisze może więcej zobaczę)
  
 
dziś sprawdziłem szyby i niestety też nie działają. W związku z tym mam prośbę o pomoc w opisie tej wtyczki

Jak widać jest troszkę poodwracane wszystko- wiec planuje dziś to odwrócić i zobaczyć czy zadziała

i od czego jest ta czarna wtyczka przyklejona do wiązki:

Oraz ta sama od strony kierowcy z karteczką
  
 
witam
po przełożeniu trzech cienkich kabli na przeciwną stronę, przeniesieniu brązowego o jeden wyżej i zamienię grubego czerwonego miejscami z czarno żółtym szyby działają po przekręceniu kluczyka w zapłon na 19 bezpieczniku (choć ich jeszcze nie zamontowałem w drzwi)
Natomiast centralny hm tu jest problem.

[ wiadomość edytowana przez: RicoSB dnia 2011-06-26 14:06:01 ]