RS2000 -kompendium wiedzy na temat tuningu N7A

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zamysem tego wątku jest zgomadzenie tylko i wyącznie faktów udokumentowanych i potwierdzonych naukowo o silniku N7A.
Jesli masz coś do napisania tj. masz dowód na to iz to dziala podziel się tym tutaj ,jesli natomiast chcesz napisać tylko i wylącznie o tym ze gdzies coś slyszaleś -daruj sobie.
Jesli watek sie przyjmie bedzie fajnie,może uda nam sie zgromadzic co nieco.
Ok no to zaczynamy,kolega Everlast proszony jest o wpis na temat katalizatora,
  
 
juz byl taki watek klick
  
 
Interesują cię też jakieś stronki ( polskie i anglojęzyczne ) z informacjami o modach ? Czy tylko własne doświadczenia ?
  
 
Cytat:
2009-05-15 19:52:33, BogdanROX pisze:
Interesują cię też jakieś stronki ( polskie i anglojęzyczne ) z informacjami o modach ? Czy tylko własne doświadczenia ?


Nie.tylko to co My mamy zrobione i przynioslo to efekt.
  
 
Cytat:
2009-05-15 19:58:56, RemikGT pisze:
Nie.tylko to co My mamy zrobione i przynioslo to efekt.



no to zbyt wiele tego nie bedzie
  
 
Cytat:
2009-05-15 20:01:51, Pre100n pisze:
no to zbyt wiele tego nie bedzie



Optymista :p
  
 
dowiesz sie tyle samo co w watku kolegi Lachu jak ktos cos juz wie to jest to tylko teoria, i na dodatek sie nikt nie podzieli bo skoro sam zrobic nie moze to i innym nie da...
jedynie co to moze GrzEE sie skusi coskolwiek napisac nt. zabawy ze swoim 2.3...
  
 
Cytat:
2009-05-15 19:43:02, RemikGT pisze:
. Ok no to zaczynamy,kolega Everlast proszony jest o wpis na temat katalizatora,



Z tym że katalizator to część fabryczna, nie tuning. Podobnie jak jego wycięcie to nie tuning. Jeśli temat ma być stricte o tuningu to o kacie everlasta nie pogadamy
  
 
w każdym bądź razie z katem wypluł 6PS i 6Nm więcej. zamontowany filtr stożkowy i blos na dolocie.
z katalizatorem:

zamiast kata przelot/rurka 57mm:


nie wiem jak z adaptacja kompa bo go nie przeklamilem pomiedzy hamowaniem tylko od razu po zmianie odpalilem i na rolki, i mogl zeswirowac

a ty remik zapodaj wykres z superchips'em i na serii, bo ewidentnie pomaga i wyrównuje prace silnika

jeszcze kolega GrzEE cos powinien miec

yezu tylko duzo osob wywala kata, bo sa mity ze zamula a jak dobry kat jest to jest wrecz odwrotnie, co widac wyżej na wykresach i pomruk N7A z katem jest bez porównania lepszy od pierdzenia metalicznego na przelocie

[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2009-05-20 19:56:51 ]
  
 
A ja mam zeteca i wycietego kata i wstawiona strumienica - nie ja to zrobilem niedawno to odkrylem.

I na hamowni wyplul wynik katalogowy - wedle tego z katem byloby lepiej?

Jak uzbieram na kata i znow shamuje to pokaze
  
 
Cytat:
2009-05-20 20:03:37, koniuXR3i pisze:
A ja mam zeteca i wycietego kata i wstawiona strumienica - nie ja to zrobilem niedawno to odkrylem. I na hamowni wyplul wynik katalogowy - wedle tego z katem byloby lepiej? Jak uzbieram na kata i znow shamuje to pokaze



tylko jak to się ma do N7a ???

Jeszcze intel mógłby coś napisać bo twierdzi, że ma około 20-30koni więcej.
  
 
jest jeden klubowicz z uturbionym RS-em...
  
 
Cytat:
2009-05-21 11:09:41, surec pisze:
jest jeden klubowicz z uturbionym RS-em...




no to czekam z niecierpliwością na bliższe informacje nt. tego turbo RS2000
  
 
Jeśli myślimy o tym samym (z warszawy) to nie pojeździl on zbyt długo
  
 
Ok to i ja sie wypowiem
na temat kata mam inne zdanie bo zgodze sie ze na serji kat jest potrzebny , ale przy modyfikacjach kat zaczyna przeszkadzac ! Panowie piszecie o mocach , oceniacie silniki po schamowaniu ale to nie tak do konca ! Ja jak kupiłem swojego rsa mial prawie 10 sek do setki ! Robiąc podstawy ktorych nie przestrzega 70% garazowych mechanikow odzyskalem praktycznie serie czyli 8.09 ! Zaczołem od przegladniecia wydechu i wyeliminowalem wszelakie zwęzki czyli wstawki z rur o innych srednicach , nie orginalne kolanka itp ! Wymienilem swiece oraz kable ktore jak pytalem znawcow na tym forum mialy nie istniec w rsie ! Wymienilem filtr paliwa oraz przeczyscilem układ wtryskowy ! Po tych podstawowych zabiegach auto odzyło ! Kolejny krok bylo zwiekszenie seryjnej mocy ! Podczas wymiany sprzęgła obrobiłem kolo zamachowe , tylko nie stoczyłem za 50zł u pana mietka tylko wysłałem do profesjonalniej obróbki ! Kolejnym krokiem było zamontowanie calego dolotu k&n ktory według naszego forum mial tylko obnizyc moc ! Usunołem rownierz te smieszne rurki z kolektora ktore faktycznie nie sa EGRem ! Na sam koniec poszedł wlasnie kat bo trzymal na wysokich oraz komputer wolfa ktory przesunoł odcinke na 7200 ! Po tych modach schodze to niskich 7 sek i jestem bardzo zadowolony a jednoczesnie dumny z fordzika bo na dzien dzisiejszy jest to jedno z szybszych autek w mojej okolicy !
  
 
Cytat:
2009-05-21 15:14:37, Intel pisze:
Ok to i ja sie wypowiem na temat kata mam inne zdanie bo zgodze sie ze na serji kat jest potrzebny , ale przy modyfikacjach kat zaczyna przeszkadzac ! Panowie piszecie o mocach , oceniacie silniki po schamowaniu ale to nie tak do konca ! Ja jak kupiłem swojego rsa mial prawie 10 sek do setki ! Robiąc podstawy ktorych nie przestrzega 70% garazowych mechanikow odzyskalem praktycznie serie czyli 8.09 ! Zaczołem od przegladniecia wydechu i wyeliminowalem wszelakie zwęzki czyli wstawki z rur o innych srednicach , nie orginalne kolanka itp ! Wymienilem swiece oraz kable ktore jak pytalem znawcow na tym forum mialy nie istniec w rsie ! Wymienilem filtr paliwa oraz przeczyscilem układ wtryskowy ! Po tych podstawowych zabiegach auto odzyło ! Kolejny krok bylo zwiekszenie seryjnej mocy ! Podczas wymiany sprzęgła obrobiłem kolo zamachowe , tylko nie stoczyłem za 50zł u pana mietka tylko wysłałem do profesjonalniej obróbki ! Kolejnym krokiem było zamontowanie calego dolotu k&n ktory według naszego forum mial tylko obnizyc moc ! Usunołem rownierz te smieszne rurki z kolektora ktore faktycznie nie sa EGRem ! Na sam koniec poszedł wlasnie kat bo trzymal na wysokich oraz komputer wolfa ktory przesunoł odcinke na 7200 ! Po tych modach schodze to niskich 7 sek i jestem bardzo zadowolony a jednoczesnie dumny z fordzika bo na dzien dzisiejszy jest to jedno z szybszych autek w mojej okolicy !



Fajnie że konkrety....... a wykresik masz ? jeżeli faktycznie widzisz różnicę to warto by go shamować
  
 
Najwiekszą roznice widzą ci kolo mnie a niestety do najblizszej chamowni mam 100km wiec bedzie jak tylko sie wybiore
  
 
Intel,jesli faktycznie robisz takie czasy to pogratulowac i kit z ta hamownia ... Zamach duzo masz objechany?? Nie wysle swojego do profesjonalisty ale mozna by skopiowac po profesjonalistach - chociaz jest jeden myk -wywazenie ...
  
 
Cytat:
2009-05-21 16:26:31, mmbu pisze:
Jak nie ma "chamowni" to może jakaś Hamownia się znajdzie


Prosze sie nie przejmowac moja ortografia a raczej jej brakiem ale jestem Dysortografem czy jak to sie tam pisze
  
 
Cytat:
2009-05-21 19:06:17, Seba pisze:
Intel,jesli faktycznie robisz takie czasy to pogratulowac i kit z ta hamownia ... Zamach duzo masz objechany?? Nie wysle swojego do profesjonalisty ale mozna by skopiowac po profesjonalistach - chociaz jest jeden myk -wywazenie ...


Wlasnie Seba o to wywazenie sie rozchodzi ale dlaczego nie wyslesz ? wysyłasz w jeden dzien i za dwa dni ci odsyłają