2.0 XEV nie odpala z kluczyka, na lince tak

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam problem z Omegą - silnik 2.0XEV. Auto kręci, ale nie odpala. Po próbie na lice odpala i jeździ. Było u mechanika (chyba mało kumaty) przez dwa tygodnie i się poddał.
Odczytałem błędy z kodów i są takie:
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
0203 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 3
0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l
0135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? l
1690 Lampka kontrolna układu

Od czego zacząć? Podobno czujnik wymieniał i efekt żaden. Ma ktoś może pomysły?
Z góry dziękuję
  
 
Jak silnik już zapali to sprawdzałeś napięcie ładowania?
Aku dobry?

Wygląda to na zanik fazy... w momencie kręcenia rozrusznikiem.
  
 
Może za duży spadek napięcia podczas pracy rozrusznika albo zwarcie jakieś i wtedy nie ma już na iskrę i inne pierdoły.

Aku podmieniałeś ?
  
 
Sprawdzę dziś z podmianą akumulatora, ale raczej będzie ok bo wytrzymuje stosunkowo dużo prób zapalania.
  
 
Pomierz też napięcie na aku w momencie dłuższego kręcenia,
jak zejdzie poniżej 9V to rozrusznik wciąga za dużo prądu.

Gdzies była podana dokładna wartość min napięcia na auku w momencie kręcenia.
  
 
czy po wymianie tego czujnika zostaly wykasowany bledy ??
w 2.0 nie da sie ich skasowac przez zdjecie klemy jak w przypadku V6
bledy trzeba usunac kompem, i od tego by trzeba zaczac

Cytat:
2011-09-06 19:43:45, luki266 pisze:
Witam Mam problem z Omegą - silnik 2.0XEV. Auto kręci, ale nie odpala. Po próbie na lice odpala i jeździ. Było u mechanika (chyba mało kumaty) przez dwa tygodnie i się poddał. Odczytałem błędy z kodów i są takie: 0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" 0203 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 3 0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l 0135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? l 1690 Lampka kontrolna układu Od czego zacząć? Podobno czujnik wymieniał i efekt żaden. Ma ktoś może pomysły? Z góry dziękuję

  
 
Solidny warsztat i zrobione. Jednak czujnik położenia wału, który był źle założony - kable źle poprowadzone i momentalnie się przecierały co powodowało zwarcie. Swoją drogą roboty z tym było sporo.

Pozdrawiam i wszystkim dziękuję za tropy