Gaźnik Solex, różnice w budowie między 2 modelami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

wybebeszyłem gaźnik ze złombolidu i mam kilka pytań - może będziecie znali na nie odpowiedź

Gaźnik z którym Łada została kupiona, ma oznaczenie 2105 11107010.



Drugi, zapasowy niekompletny gaźnik ma oznaczenie 2153 (albo 2173 bo są nabite 2) 1107010 20.



Zapasowy różni się takimi rzeczami:

- jeszcze jedna jakaś dodatkowa dysza - za co one odpowiadają? W książce Ossowskiego do 2107 opisany jest gaźnik innego typu, a w książce do Samary (też Ossowskiego) nie widzę tego jakoś na schematach



- króciec przelewowy paliwa

- dwa dodatkowe króćce w okolicy króćca pod wężyk podciśnienia do aparatu - co tam podłączyć



Podkładka pod oryginalny gaźnik ma przewężenie w otworze drugiej przepustnicy - nie lepszy byłby pełny przelot?



Plan jest taki, żeby z tych dwóch gaźników złożyć jeden, nie wiem jednak na którym korpusie się oprzeć?

Czy zapasowy, mimo różnic w budowie, nadaje się do silnika 1.3 jeżeli będą odpowiednie dysze paliwa i powietrza?

Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki
  
 
Dodatkowa dysza jednak jest opisana u Ossowskiego w książce od Samary, nie w tym rozdziale szukałem



Ta dodatkowa w zapasowym gaźniku to rozpylacz oszczędzacza (12) i dysza oszczędzacza paliwa z rurką (25).

Jeszcze zostają te dwa dodatkowe króćce :/

W googlu na nic na razie nie trafiłem. Jakbyście coś mieli to dajcie znać
  
 
Heh znalazłem i te króćce.

Opis po rosyjsku



21, 22. Патрубки отбора разрежения в систему рециркуляции отработавших газов (заглушить любым доступным способом )

Tłumaczenie mi wyszło takie:

Węże podciśnienia w systemie recyrkulacji spalin (zatkać dowolnym sposobem)

Zostawiam info, może się jeszcze komuś przyda.