Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2010-11-15 21:09:47 Witam
Ewidentnie masz problem z dawkowaniem paliwa - w zasadzie to trzeba by odłączyć całkowicie gaz i zobaczyć jak na samym Pb będzie śmigał. Pierwsze co trzeba by sprawdzić to elektrozawór od gazu - może przez przypadek nie domyka a potem kolejno - filtr powietrza, map sensor(podłączenie podciśnienia i wiązka) lub ewentualnie przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa a chyba przede wszystkim odczytać błędy z kompa i zrobić reset. Możliwe że zbyt długo jeździsz na gazie i zapiekł się wtryskiwacz i leje pełną dawką. Sprawdź też smo mocowanie wtryskiwacza jeżeli masz mono wtrysk - może stamtąd zalewa silnik. Pozdrawiam |
Jarcio81 byt | 2013-09-03 19:19:07 Ktoś może mi podpowiedzieć gdzie w 1.4 mk7 znajduje sie czujnik temperatury silnika?
[ wiadomość edytowana przez: Jarcio81 dnia 2013-09-03 19:56:27 ] |
Jarcio81 byt | 2013-09-04 09:22:06
własnie szukajac czujknika temperatury na allegro co znalazłem tylko takie dwa o ktorych wspominasz...który może bardziej odpowiadać za zalewanie paliwem? chyba ten drugi |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2013-09-04 12:44:39 Czujnik od wskaźnika na deskę.
Czujnik od temperatury cieczy chłodzącej. Czujnik temperatury zasilania powietrza. Obydwa ostatnie maja wpływ na pracę silnika. EECIV mało z czym się łączy. |
Jarcio81 byt | 2013-09-23 20:58:30 Nie mam już siły na ten motor...Podejrzenia padły na przepływke i sonde.
Odpiąłem przepływomierz i silnik chodzi elegancko. Zakupiłem nowy Hella - po jego podłączeniu silnik na PB wogóle nie chodzi poprostu gaśnie od razu. Nowa sonda (oryginał ford) również nie pomoga w polepszeniu jego pracy...Co mu do cholery może dolegać. Aktualnie jeżdzę bez przepływki i tyle... |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2013-09-24 21:48:20 Czujnik sprawdzony?
Sprawdź wiązkę silnika w jakim stanie. Ja tez nie miałem sił już do swojego forda, po wymianie skrzyni zaczęło się wszystko padać. Wymieniłem wiązki, przepływkę, lambdę, pompę wody. Koniec końców prawdopodobnie wypalone zawory i ciekła uszczelka pod głowicą. |
Jarcio81 byt | 2013-12-05 00:40:13 Na dole silnika jest też czujnik- różnie zwany. Po jego odłączeniu spaliny wróciły do normy, silnik chodziło równo chociaż na wyższych obrotach ok. 1,5tys. Ucieszenie że to w końcu to wymieniliśmy owy czujnik na nowy i co? dupa...zalewa cały czas...
można samemu sprawdzić czy nie leją wtryski? |