[mkVII] 1.6 16v odcinka włącza się przy 4000tyś ob

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam nie znalazłem tematu z takim objawem.
Na trzecim,czwartym, piątym biegu ciągnę silnik i koło 4000 włącza się odcinka która powinna zadziałać koło 6000
mam wydruk z oscyloskopu który pokazuje jak działa odcinka przy 4000 i spada czas wtrysku...
Co jest za to odpowiedzialne?
Przepływomierz, Kable, świece, cewka wymienione na nowe Motocraft...
Dodam ze objaw jest tylko w czasie jazdy na postoju działa prawidłowo do 6300 i dopiero sie załącza odcinka.
Ból jest taki że czasem w ruchu miejskim i spokojnej jeździe na niskich obrotach też to się zdaża Pomocy...!!!


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-07-08 17:22:32 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu i literówek ]
  
 
Kolego moglbys opisac jak to wyglada? Ja w moim 1.6 mam podobnie... jak go męcze na biegach od 1, 2 to nic a jak tylko zapne 3,4 lub 5 to przy okolo 4000 szarpie.Jak to wyglada u Ciebie?
  
 
Odlacz przeplywke i zobacz jak bedzie
  
 
Wyczyścić przepływomierz. Na forum jest opisane jak to zrobić.
  
 
Cytat:
2011-07-08 17:09:07, maniek0012 pisze:
Kolego moglbys opisac jak to wyglada? Ja w moim 1.6 mam podobnie... jak go męcze na biegach od 1, 2 to nic a jak tylko zapne 3,4 lub 5 to przy okolo 4000 szarpie.Jak to wyglada u Ciebie?



Tak jak mówisz szarpie pulsacyjnie jak typowa odcinka przez takie coć szarpie i na LPG bo wtryski LPG są sterowane Benzyną a że gaz jest czulszy to wyłapuje to na wolnych obrotach też...
  
 
Cytat:
2011-07-08 17:11:17, Golin pisze:
Odlacz przeplywke i zobacz jak bedzie



Przepływomież nowy...
  
 
Trzeba kombinować, ja proponuje odłączyć czujnik prędkości (VSS)
  
 
Wyrwastomi,a czy ostatnio nie odpinałeś aku ? Może Ci się tryb awaryjny włączył ? Odepnij aku całkiem i poczekaj 15min.Potem go podepnij (w kolejności + potem - ).Odpal i niczego nie ruszając niech sobie pyrkota na wolnych obrotach,aż złapie temperature (ok.15min).W tym czasie jak będzie "się uzbrajał",nie gazuj ani nic z tego typu.Mnie taka operacja pomogła.Zwykły restart kompa.
Ale nie zawsze mam rację.
 
 
to jak juz reseta będziesz robił to po zapięciu aku powłączaj wszystko :nawiew na max,swiatła itp podobno pomaga taki zabieg
  
 
U mnie w essie się dziej podobnie, do puki się nie zagrzeje. Jak dostanie temperaturę to wraca do normy. Może któryś z czujników temperatury, albo ciśnienia oleju? Dedukując mogą one włączać tryb "awaryjny" na kompie.
  
 
zapytaj smallsize - mial cos takiego w RSie.
  
 
Cytat:
2011-07-08 21:42:29, lipek88 pisze:
Trzeba kombinować, ja proponuje odłączyć czujnik prędkości (VSS)



Próbowałem nie pomogło
  
 
Cytat:
2011-07-08 21:59:23, przemo2 pisze:
Wyrwastomi,a czy ostatnio nie odpinałeś aku ? Może Ci się tryb awaryjny włączył ? Odepnij aku całkiem i poczekaj 15min.Potem go podepnij (w kolejności + potem - ).Odpal i niczego nie ruszając niech sobie pyrkota na wolnych obrotach,aż złapie temperature (ok.15min).W tym czasie jak będzie "się uzbrajał",nie gazuj ani nic z tego typu.Mnie taka operacja pomogła.Zwykły restart kompa. Ale nie zawsze mam rację.



Ok dzieki wielkie sprawdzę to.
  
 
Panowie dziś całą noc przelatałem i szarpał strasznie a za każdym razem jak dociągałem do 5500 tyś obroty to było ok i oco tu chodzi??
  
 
A no tak smallsize tak miał i to była cewka. Sprawdź czy dobra.
Ogólnie to mogą być różne usterki gdy takie objawy. Szwagier w A3 tak miał, się okazało że wiązka do silnika fragmentami przypalona. Polepiliśmy i działa
  
 
Cytat:
2011-07-10 08:46:14, Kakiel pisze:
A no tak smallsize tak miał i to była cewka. Sprawdź czy dobra. Ogólnie to mogą być różne usterki gdy takie objawy. Szwagier w A3 tak miał, się okazało że wiązka do silnika fragmentami przypalona. Polepiliśmy i działa



Cewka jest nowa motocrafta. Ale założę dziś starą która pewnie była dobra i sprawdzę...
  
 
Zastanawiam sie czy to może być pompka paliwa? Może za małe ciśnienie podaje?
  
 
Pompka paliwa raczej nie, a czy przypadkiem nie pomyliłeś kabli podpinając nową cewkę? Sprawdź też starą cewkę tak jak sam pisałeś.
  
 
A czujnik położenia wału? co myślicie?
  
 
Ja usiebie odlaczalem przeplywke, czyscilem ja, resetowalem kompa ale nie tak jak mowi Przemo i pupa blada. Wymienilem nawet fitr paliwa, filtr powietrza, sprawdzilem kabelki ale bez cewki bo nie mam i tez nic.Musze jeszcze sprawdzic ten czujnik VSS moze to on mi w bolka leci. A moze to jest przez to ze wyjolem radyjko bo auto idzie na sprzedaż a kabelek od VSS mialem kolo radyjka bo bylo do niego podlczone. Przeciągany byl na dziko moze sie gdzies z czyms tam złapał.... Dziś w mazowieckim leje wiec jutro moze sprawdze.