Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Basti1992 Ford Escort Mk7 Kraków | 2011-10-10 20:28:27 Witam, znowu mam problem tym razem z odpaleniem, w czwartek było ok samochód jeździł ale w piątek rano już lipa. Dokładniej rozrusznik kręci ale nic po za tym myślałem ze to akumulator wiec został podładowany ale dalej nic a wiec dziś wymieniłem filtr paliwa i juz lepiej bo momentami sie wkręca na 500 obrotów ale gaśnie ale co najciekawsze po ponownym odłączeniu i podłączeniu akumulatora silnik zapalił wkręcił sie na 2000 obrotów ale zgasł. Dodam że wszystko odpowietrzyłem [ wiadomość edytowana przez: Basti1992 dnia 2011-10-14 10:59:45 ] |
czyczu Sympatyk FEFK Escort MKVII 5D Przemyśl | 2011-10-10 22:02:25 Jak Ci rozrusznik kręci to chyba powinieneś wpaść na myśl że aku jest naładowany
Sprawdź napięcie na pompie paliwa - ostatnio miałem dokładnie to samo |
Basti1992 Ford Escort Mk7 Kraków | 2011-10-10 22:14:26
|
czyczu Sympatyk FEFK Escort MKVII 5D Przemyśl | 2011-10-10 22:28:39 Skrzyneczka bezpieczników się kłania |
Basti1992 Ford Escort Mk7 Kraków | 2011-10-11 13:18:37 Jak sobie pomyśle że znowu bede ją musaiał wyciągać to masakra |
Basti1992 Ford Escort Mk7 Kraków | 2011-10-13 17:24:56 Dobra póki co ogarnąłem auto jeździ ale teraz jest inny dziwny problem, mianowicie podczas odpalania obroty sie wahają miedzy 500-1000 przez kilka sekund a później pozostają na ok 1000. Mam więc pytanie od czego to zależy kiedyś ktoś mi mówił o czymś takim jak "czujnik zimnego zapłonu" - czy to może być to ??? |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2011-10-20 18:14:46 Witam
To nie jest czujnik zimnego zapłonu tylko czujnik temperatury cieczy chłodzącej połączony z komputerem wtrysku. Odczytaj błędy z komputera i będziesz wiedział czy to on i co w ogóle jest grane z autem. Czujnik jest na 99% wkręcony w kolektor ssący - możesz go sprawdzić na piechotę a parametry znajdziesz w wyszukiwarce. Pozdrawiam |