K SZPERE DO POLONEZA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie kupie szpere do poloneza polski most, nie interesuje mnie zaspawany mechanizm!! Spiecie 50% moze byc jakas dorobiona z jakiegos innego auta zeby pasowala do mostu z poloneza
  
 
Cytat:
2011-10-21 10:45:18, kuras180 pisze:
jak w temacie kupie szpere do poloneza polski most, nie interesuje mnie zaspawany mechanizm!! Spiecie 50% moze byc jakas dorobiona z jakiegos innego auta zeby pasowala do mostu z poloneza


Szpera się robi , potem testy i dopiero wejdzie do sprzedaży.
  
 
Jakby co to jeden Czech z Berga co jezdzi kantem wlochem tez chcial kupic.
  
 
Z tego co wiem to nowa szpera do poloneza czy do fiata 5tys zl jakas wloska
  
 
szpera jest dostępna w każdej chwili
ale rozumiem że szukacie czegoś
taniego a to już nie takie proste
żeby nie powiedzieć niemożliwe
  
 
skoro do łady robią szpere w rosji za 1000 zł to dlaczego niemożliwe.

to że włoska kosztuje 6 czy więcej tys wynika tylko z tego że producent chce jak najwięcej na niej zarobić bo nie sprzedaje ich pewnie dziennnie na tony. Może warto skontaktować się z ruskimi albo węgrami to wam wystrugają za podobbne pieniądze
  
 
gdzie te szpery za 1000 pln??? kupie sobie kilka na zapas jak takie tanie :]
  
 
Cytat:
2011-10-21 21:32:46, 3zeR_MDS pisze:
gdzie te szpery za 1000 pln??? kupie sobie kilka na zapas jak takie tanie :]


Bywały na allegro ślimakowe do łady/uaza ,ale ostatnio ich nie widać.
  
 
Cytat:
2011-10-21 21:32:46, 3zeR_MDS pisze:
gdzie te szpery za 1000 pln??? kupie sobie kilka na zapas jak takie tanie :]



Osobiscie kupowalem w Moskwie dokladnie za rownowartosc 1000 PLN. Kazda ilosc dostepna, tak wiec Fryzjer - nic tylko wyskakuj z kilku tysi i kupuj na zapas skolko ugodno !
  
 
Cytat:
2011-10-21 21:10:33, rafal125p pisze:
skoro do łady robią szpere w rosji za 1000 zł to dlaczego niemożliwe. to że włoska kosztuje 6 czy więcej tys wynika tylko z tego że producent chce jak najwięcej na niej zarobić bo nie sprzedaje ich pewnie dziennnie na tony. Może warto skontaktować się z ruskimi albo węgrami to wam wystrugają za podobbne pieniądze



gadałem z tymi ruskami "kwadratowa rozmowa"
zrobilibyśmy ale min 15szt proszę przesłać dokładnie z wymiarowane dane dyferencjału
zaproponowałem ze wyśle cały seryjny dyfer żeby zdjęli sobie wymiary to nie chcieli

poza tym jeździ ktoś na tym?
jak z dostępnością części przecież to nie działa wiecznie
raz na sezon trzeba zajrzeć coś wymieniać

a u włochów z dnia na dzień proszę paczuszka płytki śruby wszystko co potrzeba
  
 
Cytat:
2011-10-22 07:16:51, winiar7 pisze:
gadałem z tymi ruskami "kwadratowa rozmowa" zrobilibyśmy ale min 15szt proszę przesłać dokładnie z wymiarowane dane dyferencjału zaproponowałem ze wyśle cały seryjny dyfer żeby zdjęli sobie wymiary to nie chcieli poza tym jeździ ktoś na tym? jak z dostępnością części przecież to nie działa wiecznie raz na sezon trzeba zajrzeć coś wymieniać a u włochów z dnia na dzień proszę paczuszka płytki śruby wszystko co potrzeba


Do lady te tanie to widzialem nie plytkowe a slimakoew pewnie cos jak quaife - a to dziala wiecznie.
  
 
Cytat:
2011-10-21 13:53:56, mar125 pisze:
Szpera się robi , potem testy i dopiero wejdzie do sprzedaży.


Mar kiedy te testy??
  
 
Cytat:
2011-10-22 18:22:20, kuras180 pisze:
Mar kiedy te testy??


Czekam na odbiór.potem montaż. Niestety idzie to jakoś b.powoli
  
 
Cytat:
2011-10-22 11:02:22, jaqo pisze:
Do lady te tanie to widzialem nie plytkowe a slimakoew pewnie cos jak quaife - a to dziala wiecznie.



nie działa wiecznie
coś się ukruszy np. kawałek zęba i robi się melanż
  
 
torseny nie działają wiecznie, mimo, że producenci tak twierdzą nie wierzcie w bajki jak ktoś zrobi kilka tyś upalanych kilometrów na takiej szperze za 1000 pln to uwierze ze warto
  
 
Mam torsena Q2 na codzień w przednionapedówce,
35 tysi i jest OK.
  
 
Cytat:
torseny nie działają wiecznie, mimo, że producenci tak twierdzą nie wierzcie w bajki jak ktoś zrobi kilka tyś upalanych kilometrów na takiej szperze za 1000 pln to uwierze ze warto



Piotrek, tylko powiedz czym na co dzień latasz z tym torsenem
Bo w Audi zrobiłem 80 tysi na torsenie, i też było oki.
  
 
no widzicie, a ja miałem w rękach conajmniej 10 torsenów z różnych modeli Evo, z których w niektórych zęby się kruszyły, a niektóre po prostu rozsadzało...wszystko zależy od tego jak się jeździ drodzy Państwo więc nie mówcie, że torseny są wieczne, bo Wam się akurat nie popsuły
  
 
A jeżeli mowa o Evo, to szczególnie od VII w górę, jakość i trwałość torsenów - seryjnych jest słaba.
Co innego w V i VI, tam wytrzymuje seria dużo (dyfry także), choć problemy pojawiają się z wałkiem sprzęgłowym.
Z drugiej strony nie ma sie co dziwić, chłopaki mają pęd ku mocy a zapominająo przeniesieniu napędu, dlatego wysypuje się skrzynia i dyfry.
  
 
hmmm...ciekawe rzeczy prawisz. Napiszże jeszcze coś, bo chętnie poszerzę swą wiedzę