Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lipek88 Sympatyk FEFK RS Kruszwica | 2011-11-23 18:55:27 Siemanko!!!
Pooglądaj samochody w dziale tuning i sam pomyśl czego tu jeszcze nie było Napewno niektóre autka cię zainspirują. |
Dumahh Sympatyk FEFK Ford Escort RS 2000 F1 Będzin | 2011-11-23 20:06:11
Mój Orion MkV był wrakiem blacharskim z silnikiem 1.4 Skończyło się na remoncie blacharki i swapie silnika na 1.8, dodałem pare części z RS-a, dokładki itp. sam zobacz co się da zrobić z MKV. (wg mnie najładniejsza generacja escortów to właśnie MKV) |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2011-11-23 20:25:51 dla mnie to pytanie na tym forum nie ma sensu. jesli ktos trafia na forum milosnikow danego modelu i posiada ten model i chce cos przy nim zrobic to zawsze warto !
tak jak napisal lipek. wejdz w dzial tuning i poczytaj, popatrz jak inni zaczynali, a na jakim etapie sa teraz. jesli zaczniesz to wsiakniesz w to i ciezko bedzie przestac. chyba kazdy ci to powie podzrawiam i witam i czekam na pierwsze mody. pamietaj. escortow coraz mniej, a tych zadbanych i ladnych jak na lekarstwo ----------------- FEFK #2497 Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011 Jest RS2000 MKV 91' 2008- [ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2011-11-23 20:26:31 ] |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-11-23 20:46:05 Warto.
Nawert jak będziesz miał orginał zadbany będziesz zadowolony. Czy od razu jakiś tuning? Niekoniecznie. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
MaRRecki Sympatyk FEFK Escort Siemiatycze/Ząbki | 2011-11-23 21:16:42
Jak to kolega napisał escort wpadł mu w ręcę więc raczej nie jest to jego wymarzony samochod Co do tego czy warto, to sam to musisz poczuc, jak masz jakiś sentyment do tego modelu to warto zawsze, ale jak to auto dostało Ci się przypadkowo w ręce to za jakiś czas możesz żałowac włożonych pieniędzy, tymbardziej jak będziesz chciał sprzedać. W moim życiu escort jest właściwie od zawsze, rodzice kupili takiego nowego mk7 jak miałem 9 lat i teraz bez escorta chyba dziwnie już bym się czuł . Mimo że ten escort rodziców to golas 1.3 to jednak ujął mnie czymś skubany... |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2011-11-24 12:46:29 Grzeb go, przynajmniej będzie z kim spota zrobić w Toruniu Jakbyś miał z czymś problem to pisz do mnie, pomogę |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2011-11-24 14:43:24 jest pare fajnych MKV w klubie
zrob bedzie jeszcze jeden ze swapem na 2.0 z RS'a to sie spiesz, bo coraz mniej ich zostalo i trudniej o czesci z RS'a. ----------------- FEFK #2497 Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011 Jest RS2000 MKV 91' 2008- |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2011-11-24 21:08:19 Warto, ja juz ponad 4lata smigam i radoche mam do dzis co ciezko wytlumaczyc.. poprostu "szanuj" go on bedzie "szanowal" ciebie
jak chcesz silnik z RSa to wal na priv. |
MaRRecki Sympatyk FEFK Escort Siemiatycze/Ząbki | 2011-11-24 21:38:13 Mało jest dobrze zrobionych htb 5d, szczególnie mk5, większość bierzę się za 'coupe' 3d. Może mk5 5d htb to nie najładniejsza buda, ale mogą być z niej ludzie i za parę lat zadbany egzemplarz będzie się wyróżniał w tłumie. Krótko... warto |
outlaw69 Ford Escort Białystok | 2011-11-24 22:22:30 pokaż nam to cudo |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2011-11-24 23:20:16 Pewnie ,ze warto - jak sie ma troche zbednej kasy i nie jest to auto "glowne" w domu. |
evol_umf Sympatyk FEFK opel ascona Szczytno | 2011-11-25 17:22:13 Owszem - cossworth-wagon na bazie podwozia z sierry z przeszczepem budy z clippera. Jak by jeszcze mu wsadzić rajdową sprężarkę... tylko ciekawi mnie - jeśli ktoś się kiedyś zabierze za zrobienie cossa-combi - jak wymodeluje tylne błotniki
A bardziej przyziemnie - mkv jest narysowany na jednej desce kreślarskiej, a w mk7 ktoś do rysunku dołożył gumkę na drzwiach i drugą kartkę na przód - mimo iż przód auta wygląda fajnie, to wg mnie nie pasuje do reszty. Do tego legendarna jest trwałość zderzaków mk5/6, które w mk7 lubią pękać przy mrozie. Dłubiąc przy essie musisz wziąć pod uwagę, że to były auta produkowane jak chińskie zabawki - często na wewnętrznych spawach nie ma w ogóle lakieru a podstawowe lakiery po tylu latach odchodzą pod paznokciem. Żeby być pewnym musisz rozebrać auto do zera i na nowo je poskładać poprawiając fabrykę, upływ czasu i dopiero na spokojnie go modyfikować pod siebie. Jednakże takie działania, wykonywane w większości przez siebie samego, zbliżają właściciela do samochodu i to jest ten największy plus zakupu jednego z ostatnich prawdziwych samochodów, który jeszcze niczego nie udaje. |
kdraspa Sympatyk FEFK Ford Escort MK5 Toruń/Szczecin | 2011-11-25 18:16:21 W świetle tego co piszecie. Decyzja zapadła. ROBIĘ go. Niestety nie mam innego autka, ani pomieszczenia warsztatowego... więc wszystko w rękach mechaników.
Chyba że znajdzie się jakiś zapaleniec jak ja, który zechce pomóc w tym projekcie. Zacznę od zakonserwowania i pospawania podłogi, powymieniam tam wszystko co potrzeba. Następnie blacharz/lakiernik który pomaluje i zakonserwuje całą budę. Potem felgi i odpowiednie ogumienie, w między czasie zderzaki i śwatła tył w stylu Clear. Pousuwam emblematy z tylnej klapy. Do tego centralka na pilota (mam centralny, ale bez pilota), elektryka szyb (niestety nie mam) i wszystkie okna na czarno. Przekładka 2.0 z RS i gleba -60 mm. To jak znajdzie się ktoś z pomieszczeniem i z umiejętnościami? Wolę zapłacić komuś kto podejdzie odpowiednio do autka niż fachmana z ulicy. |