BŁĄD P0037 jakie przyczyny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie czy wymiana sondy rozwiąże problem, avensis 1.8 2007 r.
  
 
Czym odczytales kod i co było w opisie?
A oporność grzałki sondy i zasilanie mierzyles?


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2014-02-04 22:43:55 ]
  
 
Ja czytałem to elm 327, ale wcześniej było odczytywane bardziej profesjonalnym ( takim za 3 tysie z oprogramowaniem testerem) i za każdym razem razem błąd grzałki sondy. Moje pytanie czy wymiana sondy na 100% procent rozwiąże problem bo w necie wyczytałem że takie rzeczy wywala jak coś jest nie tak z masą. Nic jeszcze nie mierzyłem, błąd wywaliło przy -15 stopniach i jeździe na oparach paliwa może to też ma jakiś związek. A i czy jeszcze przyczyną może być mój styl jazdy strasznie zamulam jazda w zakresie obrotów 1700 - 2400.
  
 
A i czy jeszcze przyczyną może być mój styl jazdy strasznie zamulam jazda w zakresie obrotów 1700 - 2400.
[/quote]
W przypadku grzałki niema znaczenia.
  
 
Oporność grzałki sondy i zasilania nie mierzyłem, chce wymienić sondę ale są dwie
wiec pytanie po błędzie P0037 można stwierdzić która to: za katalizatorem czy przed czy obie są takie same. Pytanie pewnie banalne ale nie mam czym tego zweryfikować jedyna opcja to kupić właściwą wymienić i skasować błąd poprzez rozłączenie zasilania.
  
 
Cytat:
2014-06-14 14:39:29, Legionista pisze:
Oporność grzałki sondy i zasilania nie mierzyłem, chce wymienić sondę ale są dwie wiec pytanie po błędzie P0037 można stwierdzić która to: za katalizatorem czy przed czy obie są takie same. Pytanie pewnie banalne ale nie mam czym tego zweryfikować jedyna opcja to kupić właściwą wymienić i skasować błąd poprzez rozłączenie zasilania.


Sonda S2 za katalizatorem.Podnies samochod i sprawdz czy kabel nie skorodowal przy samej sondzie pociągnij lekko za wszystkie kable czy si w rece nie zostanie.Jest to obwod grzałki czyli sonda instalacja komputer.Zmierz rezystancje grzałki dwa biale lub 2 czarne kable przy sondzie.
  
 
Kupujesz sondę DENSO bez wtyczki (taniej) i wymieniasz - pomiar rezystancji robisz na 2 czarnych kabelkach
  
 
Pomierzone i wyjaśnione czyli: brak rezystancji przy pomiarze na dwóch czarnych kabelkach 99% wątpliwości rozwianych. Teraz pytanie co zrobić czy zakupić Denso DOX-240 cena ok 340 zł czy opcja 50% taniej Denso DoX-109 i bawić się w przekładanie wtyczki. Łatwe to jest do ogarnięcia może jest jakiś manual lub sugestie wskazówki itp.
  
 
Cytat:
2014-06-16 23:17:19, Legionista pisze:
Pomierzone i wyjaśnione czyli: brak rezystancji przy pomiarze na dwóch czarnych kabelkach 99% wątpliwości rozwianych. Teraz pytanie co zrobić czy zakupić Denso DOX-240 cena ok 340 zł czy opcja 50% taniej Denso DoX-109 i bawić się w przekładanie wtyczki. Łatwe to jest do ogarnięcia może jest jakiś manual lub sugestie wskazówki itp.


Co nie wsadzisz będzie dobre
  
 
Kupuj bez wtyczki - instrukcja jest w pudełku - łączysz odpowiednie kabelki ze sobą za pomocą złączek zaciskowych i izolujesz i po temacie, a za oszczędzoną kasę wypij za moje zdrowie