[OGÓLNE] Wymiana sprzęgła 1.6 16V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie szykuje się do wymiany sprzęgła, bo to obecne zaczęło się ślizgać choć w sumie ma prawo bo ma już 211tys km przebiegu a essim wcześniej jeździli ludzie którzy kochali trzymać trochę sprzęgła w podłodze, szczególnie przy ruszaniu Jakie sprzęgło byście polecili? Znalazłem sprzęgło Sachs za ok 300zł i sprzęgło Hart za troszkę mniej niż 300 i sumie to tylko te dwie firmy by mnie interesowały. Osobiście bardzo chwalę sobie firmę Hart bo części które zakładałem zawsze były trwałe ale jednak wolę się poradzić osób które miały do czynienia z wymiana sprzęgła i mogą mi dobrze doradzić a nie chciałbym stracić kasy na marne i za jakiś czas znów się w to bawić. Dodam że mam Escorta mkVI z 94r, silniczek 1.6 16V 66kW, kod silnika L1E. Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-12-27 19:51:25 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-12-27 19:51:47 ]
  
 
Ja mam u siebie LUK'a, też lubie czasem się po ścigać czy przycisnąć mocno ;p
sachs też jest bardzo dobry

w razie czego posiadam samą tarczę luka na sprzedaż nową, nie używaną .
  
 
Cena-jakość LUK.
Jedyne co by się w zestawie przydało tu tuleja centrująca.
  
 
Cytat:

Ja mam u siebie LUK'a, też lubie czasem się po ścigać czy przycisnąć mocno ;p
sachs też jest bardzo dobry



bo to jest to samo jedna fabryka tyle ze luk tanszy

widzialem przypadki luka w kartonie sachs'a i na odwrot, i tez takie otrzymalem, tarcza sachs docisk luk jak byk wygrawerowane

rowniez taka sama informacje otrzymasz w IC

valeo to rowniez ta sama brozka

rowniez bardzo dobre sprzeglo to AISIN robi na 1 montaz toyocie i NKK oraz Exedy 1wszy montaz dla hondy te firma mozna pakowac bez zastanowienia

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2012-12-27 21:05:15 ]
  
 
a próbowałeś regulować luz śrubą przy pedale sprzęgła
 
 
mam taki sam pojazd i ostatnio sprzęgło też strzeliło focha i wymieniłem na sahs i musze powiedzieć że jestem bardzo zadowolony
  
 
A co powiecie o Firmie Statim ?? ponoć to polskie dzieło ?? http://moto.allegro.pl/sprzeglo-ford-escort-vii-1-6-16v-i2858473844.html
  
 
Sprzęgło jest już podciągnięte na full ale się ślizga i szarpie, to jest coraz mocniej odczuwalne. Chyba za dużo było tez sprintów po mieście

dołączam się do pytania kolegi Yanek11, co myślicie o firmie Statim?

Mam jeszcze pytanie do kogoś kto miał w ręku kompletne sprzęgło do takiego silnika 1.6 16V 66kW - 90KM: kod silnika L1E, bo oglądałem różne sprzęgła i w zestawach są różne łożyska, tzn: jedno ma takie łapki po bokach, inne ich nie ma i jest całkowicie okrągłe jak zwykłe łożysko a inne znów mają takie jak gdyby wcięcia tak jak na aukcji której link przedstawił kolega Yanek11. Są również różne wymiary tarcz np 21 i 22cm.
Moje pytanko to czym to się różni i jakie są prawidłowe wymiary sprzęgła? Najlepiej jak by ktoś mógł mi podesłać zdjęcie starego sprzęgła i wymiary bo nie chce kupić czegoś co może nie pasować a z drugiej strony to swojego jeszcze nie rozbierałem bo codziennie dojeżdżam do pracy i samochód by nie mógł stać dłużej niż 1 dzień

POMOCY...