[rex] Escort MKVII XR3i - kolektor z foki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam po dluzszej przerwie. Niestety silnik w mojej ultraszybkiej primie padl wiec swap do essona zostal wstrzymany. Tymczasem potrzebowalm wozidelka i trafil sie essi. W skrocie:

- kolor ciemna sliwka
- 3d
- blacha stan bdb (progi trzeba bedzie zrobic)
- stan wnetrza, silnika i skrzyni BDB
- zawieszenie KYB + sprzeżyny H&R
- 1.8 16v 105km
- felgi OZ na 195/50/15


Mocy bylo malo wiec zaserwowalem mu:
- dekat
- walki mondeo 2.0'94 (podobno ciut ostrzejsze od 95-98 )

- przepustnica mondeo 2.0

- caly dolot 60mm

- modyfikacja przeplywki na rozmiar 60mm

No i LPG oczywiscie...z reszta do momentu strojenia na jakiejs swince na benzynie smiga tylko z odpieta przeplywka. Ogolnie baardzo polecam te mody. Samochod wczesniej nie zyl od 5 tys a teraz jest jak dzik. Smiga podobnie do foki mk1 2.0.
W planach:
- hamulce mondeo v6
- kolektor wydechowy c20xe
- strojenie ecumaster
- sekwencja


[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2010-09-26 21:37:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2010-09-26 21:40:14 ]

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2010-09-26 21:41:25 ]

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2011-03-07 16:50:31 ]

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2011-03-08 11:21:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2011-03-23 22:54:47 ]

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2011-07-03 10:20:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2011-07-13 09:55:11 ]
[ powód edycji: Poprawienie tytułu ]
  
 
No wreszcie dobry wybór Dawaj foty z zewnątrz
  
 
dzisiaj wrzuce...powiem tylko ze dobry wybor bo esi megazdbany i dzieki temu zawieszeniu jest calkiem podatny na zakrety :d


PS. Ma ktos jakies pomysly co wsadzic na tyl za hamulec? Czy jedyna droga jest belka z RS?

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2010-09-27 09:21:59 ]
  
 
Filmik z przyspieszenia. Pogoda kiepska wiec na 3 biegu od 3tys obrotow. Na LPG z blosem w dolocie.

Essi


[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2010-09-28 13:29:55 ]
  
 
Foty a jaką ona ma skrzynie ? to nie mtx ?
  
 
stare zdjecie - teraz mniej sie swieci i ma OZtki zamiast tych z rst

aktualnie jest tak (no moze poza kolorem bebnow z tylu)


[ wiadomość edytowana przez: Bandziorno dnia 2010-10-04 12:19:31 ]
  
 
Witam, odswierze troche:

Samochod bedzie czasem na pojezdzawki wpadal wiec:

- zakupilem zawias mts technik -40mm - 350pln uzywka na gwarancji
- kolektor wydechowy focus 4-1 - 100pln
- sekwencja landi renzo omegas - 400pln
- nowe gumy swaga na belke - 100pln
- przeplywka scorpio - 100pln

Fotki jak zloze zawias do kupy Czyli po weekendzie.
  
 
Cytat:
- sekwencja landi renzo omegas - 400pln



Co to za sekwencja za 400 zł
  
 
Landi renzo Omegas - jedna z 2 najlepszych podobno...tyle ze uzywana. Wystarczy poszukac na allegro. Mam taka sama za 500pln w zasiegu od koleszki. To norrmalna cena.
  
 
landi renzo jest ok. osobiście wolałbym jakiegoś Staga bo jest najbardziej popularny i łatwy w konfiguracji samemu ale za 400 zł nie ma co marudzić.

fajnie modzisz tego escorta, fajnie że dużo konkretów a mało bidolenia
  
 
Mi sie wydaje ze jak dobrze podlaczona i wystrojona to kazda z markowych jest OK. Mialem w foce 2.0 stargas. K....stwo najgorsze na swiecie, kupilem za 500 elpigaz czy jakos tak, coobcio mi to wystroil z sonda i foka chodzi az milo. Jade na myjke to cykne fotke bo teraz fura taka solniczka az boli :d
  
 
Daj więcej fotek tej zmodyfikowanej przepływki
  
 
No zrobie zrobie...generalnie to przyjalem strzal w kolano bo wyglda to tak:

- wsadzilem przeplywke od 1.8 (sam wklad) w rurke fi 67,5 to nie chcial za bardzo chodzic - za duze odczyty miala i sie dusil powyzej 4
- kupilem od scorpio 2.0 dohc i wsadzilem wwklad w ta sama rurke to bylo ciut lepiej ale nadal nie to
- wsadzilem ja w obudowe i juz jezdzi calkiem ale czasem sie zalewa
- koniec koncow wychodzi ze trzeba wsadzic wklad z 1.8 w ta obudowe albo dorzucic strojenie (niestety swoj wklad niechcacy zdeptalem)

Essi naprawde odzywa wtedy i ma calkiem rasowy dzwiek powyzej 4k rpm
  
 
Sobota byla pracowita ale i owocna. Do essiego wjechalo pare nowych czesci:
- caly zawias mts technik (350pln i jescze mam rok gwarancji)
- gumy belki tylnej swag
- sworzen wachacza prawy przod (nie wiem po co kupowac caly wachacz jak sworzen kosztuje 35pln a tulejki po 10 )
- wstepne strojenie lpg
- no i odebralem paczke...kolektor wydechowy focus 2.0 za cale 45pln :d

Pare fotek:
1. amorek tyl, sprezyna eibach, ktora wylatuje i mts technik (na probe bo moze zmienie)


2. Montaż


3. Dolot


4. Escort na nowym zawiasie:


Pierwsze odczucia sa bardzo pozytywne...czytalem troche niepochlebnych opinii ale za 350pln ciezko bylo mi sie powstrzymac. Dzisiaj zobacze jak sie trzyma wracjac do wawy 180+ na zakretach hehe
  
 
Mam pytanie o kolektor z fokusa... Z jakiego dokładnie jest to modelu i silnika? pasuje bez przeróbek do escorta 1,8?
  
 
Pasuje od MK1 2.0. Tylko ze ma laczenie z wydechem 3 sruby a w essim sa 2 z tego co wiem i to jest jedyny bol. A kolektor taki:

Kolektor
  
 
czyli rozstaw śrub i rur pasuje idealnie? ja rozwiązujesz problem łączenia z 3 srub na 2?
  
 
i jeszcze mam pytanko czy te kolektory z focusa 1,8 i 2,0sa takie same?
  
 
Cytat:
2011-03-06 08:20:57, rex pisze:
(nie wiem po co kupowac caly wachacz jak sworzen kosztuje 35pln a tulejki po 10 )



zobaczymy kiedy znów zmienisz te tulejki po 10zł

a tak to autko na glebie wygląda jak auto na glebie oczywiście mts jak najbardziej ok. z tego co się orientuje to Seba ma taki w swoim cabie i sobie chwali. a jak wrażenia z jazdy z kolektorem z foki??


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2011-03-06 16:56:16 ]
  
 
Heh kolektora ja jeszcze nie testowalem bo lezy w bagarku. W tym tygodniu bede essiego stroil z coobciem i hamka a kolektor zrobie jak dorwe wydech z foki. A co do gleby to raczej chodzilo mi o prowadzenie niz wysokosci bo bede fordona testowal go na torze i mam nadzieje ze przezyje dluzej niz primerka ;/ A gumy i sworzen swaga to moze troche pojezdza Mam jeszcze pytanko o ta rozporke . To sie nadaje do czegos? Bo cena dobra.