Blok silnika 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie do kolezenstwa dot zamiennosci bloków silnika 100GL (903). Mam problem z pękniętym blokiem od MKI i przychodzi mi na mysl zamiana na blok od uno lub cc900. Pytanie jakie bede miał przygody po drodze. Podobno jedna z nich to napęd aparatu zapłonowego. Czy coś jeszcze? Dodam, ze głowice pozostawiam(swiezo zregenerowana). Będę wdzieczny za każą opinie.
  
 
Wybijasz zaślepke aparatu ,zkładasz napę aparatu ze starego motoru i obudowe rozrżądu z mimośrodem.
Blok jest taki sam
  
 
Dzięki pojdę dalej za ciosem i zapytam o taki pomysł: przełożenie bloku wraz z układem tłokowo korbowym? czy będzie chodzić z głowicą od 127? mam dobry silnik od cc 2000 i az szkoda aby sie marnował. Czy komory spalania z głowicy 127 będą grały z tłokami z bloku cc?
  
 
Wszystko pasuje.
Wał ma mniejsze wykorbienie w 899.
Polecam splanować blok ,lub głowice żebu go bardziej sprężyć.
  
 
Dzięki - to dobra wiadomosc - Mam splanowaną głowicę - zupełnie symbolicznie (w zasadzie nie było potrzeby ale jak juz była w warsztacie...), a ile "zdjąć z bloku" co by za bardzo nie był sprężony (do sportu to auto na pewno nie pójdzie)?