Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2011-03-15 14:26:24 Niestety wiosna dopadła również i moją skromną osobę.
Ta myśl dojrzewała u mnie już od roku, ale nareszcie odważyłem się i wystawiam moja strzałkę na sprzedaż. To może zaczniemy jak na Allegro: Przedmiotem oferty jest sprzedaż wygodnego rodzinnego samochodu marki Daewoo ESPERO GLX 1,5 16V rok produkcji 1998. Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Elektryczne 4 szyby, Elektrycznie ogrzewane i regulowane lusterka boczne, Immobilizer, Centralny zamek z alarmem sterowany z pilota, Odpinany hak Bossal (mechanizm z zamkiem na kluczyk) Radio Pionieer, Halogeny, Welurowa tapicerka, Mogę dołączyć do oferty bardzo dobre radio CB UNIDEN 520 i antenę 6dB President MS145 (za dopłatą) Zawieszenie: amortyzatory gazowe Kayaba + wzmacniane sprężyny Jamex Tylne piasty od Vectry (mocniejsze łożyska), Tylne hamulce wg patentu PStrusia czyli tarcze, klocki i flansze od omegi. Samochód garażowany, użytkowany prywatnie, oryginalny przebieg 213.000km Instalacja LPG Lovato, butla w kole 43L (38L) zakładana w 2004r. przy przebiegu 94.000 km. Nowy reduktor (parownik) gazu przy 195.000km Mam też w bardzo dobrym stanie zimówki 2 z 2008r. GY 7+ i 2 nówki z grudnia Dębice, ale za to pasowało by dopłacić. Rzeczy wymienione w ostatnim roku (najistotniejsze): Kompletny układ wydechowy razem z dwururką i nowym kolektorem, Przednie i tylne klocki hamulcowe + linka ręcznego, Nowa chłodnica, W zeszłym miesiącu: świece, przewody, kopułka aparatu, zregenerowany mechanizm wycieraczek (+ nowe pióra). Wady: 1. Rdza widoczna na zamieszczonych fotkach głównie nosek. Progi i spody drzwi regularnie (wiosną) czyszczone i malowane. 2. Pęknięta przednia szyba. Stan ten jest już od ponad 10 lat i jak do tej pory nikomu nie przeszkadzał. 3. Drobny wyciek chyba z uszczelniacza wałka rozrządu, bo w tamtej okolicy jest mokro. Nie ma tragedii, ale po dłuższej jeździe pod samochodem można wypatrzeć 2-3 krople oleju. 4. Spalone żarówki w oświetleniu panela centralnego. Kontakt: priv lub tel. 608 073 758 Cena: 3500zł Dla klubowiczy duża zniżka - 20% |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2011-03-15 14:51:23 Na co Pawełku się przesiadasz ? |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2011-03-15 20:41:59
Szczerze? Jeszcze się nie zdecydowałem. Szukam czegoś ładnego w dobrym stanie technicznym w cenie 14-18 tyś. Jako, że w domu jest też Corsa pośpiechu nie ma, a Esperacza wcześniej czy później pasuje sprzedać. Wiosna to zwykle czas kupna, dlatego wystawiłem. Wracając do tematu nowego wozidełka. W zasięgu zainteresowań jest Scenic lub Avensis. Jednak nie wykluczam (jak się trafi ładne zadbane) Mondeo, Carisma, Passat. Więc jak widać nadal jestem niezdecydowany |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2012-01-26 10:30:48 Temat sprzedaży powraca.
Obecnie cena to 1800zł. Wady: Rdza, którą znów wiosną trzeba podczyścić i podmalować. Wyciek oleju z silnika - przyzwyczaiłem się i robię dolewki, ok. 0,1-0,2l miesięcznie. Nie działa tylna lewa szyba - nie używam. Brak linki ręcznego. Zalety: Tanie autko. Instalacja LPG - butla ważna do 2014r. Nowe tylne kompletne hamulce (razem z tarczami kotwicznymi) Opony zimowe przednie z poprzedniego roku. Reszta do dogadania się Stan licznika ok. 222.000km (rozrząd zmieniany przy 171.000km) Przegląd do bodaj 2 czerwca, ubezpieczenie do 25 maja Jeżdżę nim do końca ubezpieczenia, później jak nikt się nie trafi to złomuję. |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2012-01-26 21:34:39
I co - kupiłeś lagunę w końcu? |
Esperynek Klubowy Weteran Skoda Octavia 1,4 TSI Częstochowa | 2012-01-26 22:24:04
W profilu widać, że Lgaunę bardziej. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2012-01-27 08:55:00 Laguna śmiga od lipca.
kupiłem L II Grandtour w silniku 1,8 16V 2002r. wersja Expresion -klimatronik dwustrefowy z filtrem przeciwpyłkowym -samoprzystosowujące się czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera -boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową -kurtynowe poduszki powietrzne chroniące głowę, na przednich i tylnich miejscach -boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową, na tylnych miejscach -ABS + EBV -układ wspomagania nagłego hamowania -3 zagłówki tylne z regulacją wysokości -3 tylne pasy bezpieczeństwa 3-punktowe -ISOFIX na tylnych bocznych siedzeniach -przednie pasy bezpieczeństwa z ogranicznikami napięcia -karta Renault ze zdalnym sterowaniem falami radiowymi -wspomaganie układu kierowniczego (zmienne) -szyby przednie opuszczane elektrycznie z włącznikiem impulsowym -komputer pokładowy -kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości -szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrującej -fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości -elektryczne lusterka boczne w kolorze nadwozia -elektrycznie podnoszone szyby tylne -reflektory przeciwmgielne -fotel kierowcy i pasażera z regulacją podparcia lędźwiowego -skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów -centralny podłokietnik ze schowkiem -klimatyzowany schowek -felgi ze stopów lekkich Rhodes 16" + na lato 17" -system kontroli ciśnienia w oponach -szyba przednia odblaskowa (solarna) -roletki na tylnich bocznych szybach -4 gniazda zapalniczki Przez pół roku zrobiłem tylko 6.000 km z czego 4.500 km w sierpniu. Później Laguna praktycznie stała, tankowanie paliwem trochu mnie przerażało Dwa tygodnie temu została zagazowana wiec teraz Esperyna typowo poszła w odstawkę. Jeśli chodzi o sam samochód to jak każdy ma zalety i wady. Główną zaletą jest to, że to duże i wygodnie kombi, zakup tej wersji nie wchodził w rachubę, ale jakoś tak samo wyszło. Decyzji nie żałuję, dziś jest to dla mnie najlepsza wersja. Trudno porównywać go do Espero, dlatego mogę opisać moje subiektywne odczucia po przesiadce. Zalety. 1. Więcej miejsca, 2. Klimatronik dwu strefowy 3. kompletna cisza - nie słychać silnika - no może trochu przesadziłem, powyżej 4.000 obr. już można go usłyszeć, ale jest to przyjemny pomruk, 4. rewelacyjne hamulce, miękkie, a jednocześnie bardzo skuteczne, no i system wspomagania nagłego hamowania też fajnie się spisuje. Miałem okazję raz wypróbować, 5. Wyeliminowana korozja. Laguna I borykała się z korozją podobnie jak Espero, w LII błotniki i tylna klapa są plastikowe, pozostałe elementy stop aluminium, więc nie ma co rdzewieć. 6. Mnóstwo schowków z czego główny jest klimatyzowany, dodatkowo szuflady pod fotelami i specjalny schowek np. na okulary przy kierowcy 7. Aż 4 standardowe gniazda zapalniczek praktycznie rozmieszczonych, 8. światła, które świecą 9. Zapalanie na przycisk, super fajne i wygodne, przyciskasz, puszczasz a rozrusznik sam kręci. Oczywiście żeby nie było, są też i wady. 1. Za mało miejsca na nogi, tzn. mam długie nogi i ciężko mi się przestawić z Espero, tutaj pedały są bliżej, co prawda jest regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, ale jak odsunę fotel i ustawię kierownicę, to później dziwnie się wsiada. 2. Najmniejsze felgi to 16", niestety niesie to za sobą dodatkowe koszty przy zakupie opon, no ale to wynik dużych tarcz hamulcowych... 3. Stuki w zawieszeniu - muszę się za to zabrać wiosną, 4. Ciężko chodzący lewarek biegów, prawdopodobnie do wymiany linka wybierania. Podsumowując. Mimo wielu opinii osób, które "słyszały o awaryjności" w zasadzie nic się jeszcze nie popsuło. Takie kompleksowe podsumowanie zrobię po roku użytkowania, wtedy będę w stanie coś więcej napisać. Dziś mogę z czystym sumieniem polecić tą wersję każdemu. |