[rs2000] problem z mocą??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czekałem z tym problemem jak się zrobi troszkę cieplej a wiec problem zaczyna się jak obroty wchodzą na 1900 do 2000 auto traci moc dawanie gazu nic nie daje jak ja mu gazu to on szarpie poszarpie trochę i tak po około 15 ,30 sekundach mu przechodzi uczucie takie jak by się coś przetkało od razu rwie do przodu czasami pomaga redukcja żeby u pomóc przeskoczyć te 2000 tys ale nie zawsze jak po redukcji znowu wrzucę większy bieg i wejdzie na 2000 to to samo się dzieje 90% wejścia na te 2000 kończy się przytkaniem nie mam żadnego pomysłu od czego tu zacząć ??
  
 
Wypnij sondy i się przejedź.
  
 
proponuje zaczac od instalacji idacej do cewek. czesto ona jest winna szarpaniom i nie tylko. ma juz swoje lata i parcieje. tworza sie przebicia i auto nie chce jechac tak jak powinno.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
a dlaczego te objawy sa tylko na 1900 do 2000 tys obrotów to ma jakies znaczenie
?? a powiem jeszcze ze był swap z 1600 na 2000 na początku przez jakieś 3 miechy było normalnie cos jest i tak nie tak bo skrzynka bezpieczników została moja z 1600 bo niby na tej z rsa nie palił ale to na inny temat jutro posprawdzam wasze propozycje i dam znać
  
 
a komp masz z rsa czy 1.6? a robiles reset kompa? mozliwe, ze zlapal blad i go trzyma w pamieci.


mnie zawsze mechanik uczyl zanim do niego przyjade z problemem aby zaczynac od najprostrzych i najtanszych rzeczy.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
ja też bym zaczął od sprawdzenia instalacji idącej do cewek. jak polutowana, popękana to do naprawy.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
ewentualnie sprawdzić kostkę do tps - czujnika położenia przepustnicy,czasem nie łączy i się różne kwiatki dzieją,
  
 
Komp z rsa

[ wiadomość edytowana przez: swieczka1785 dnia 2012-02-21 20:41:12 ]
  
 
Cytat:
2012-02-21 20:01:18, smallsize pisze:
a komp masz z rsa czy 1.6? a robiles reset kompa?



A w jaki sposób miałby postawić N7A na takim ECU?

Żeby nie robić za dużego OT - chłopaki mają rację, to wygląda na problem czujnikowo/zapłonowy. Jeśli masz jeszcze części ze swojego 1.6 to zawsze możesz poniekąd rozwiązać problem cewek przerabiając instalację pod jedną, podwójną cewkę z zeteca
  
 
Cytat:
2012-02-21 20:01:18, smallsize pisze:
a komp masz z rsa czy 1.6?


A to sie tak da??
  
 
Cytat:
2012-02-21 21:19:29, Irekcity pisze:
A to sie tak da??




na angielskiej stronie ktos pisal, ze tak ma, ale jak to dziala to nie wiem. stad moje pytanie, bo polak potrafi



-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Przepraszam Cie bardzo za swoją wypowiedż , ale na przyszłość bazuj na swojej wiedzy a nie zasłyszanej gdzies tam na forach.. bo prawde mówiac troszke rozśmieszyło mnie to ze można kompa od RSA zastąpić kompem 1,6..
Jesli już komuś doradzasz to rób to z głową.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2012-02-21 21:40:00, Irekcity pisze:
Przepraszam Cie bardzo za swoją wypowiedż , ale na przyszłość bazuj na swojej wiedzy a nie zasłyszanej gdzies tam na forach.. bo prawde mówiac troszke rozśmieszyło mnie to ze można kompa od RSA zastąpić kompem 1,6.. Jesli już komuś doradzasz to rób to z głową. Pozdrawiam




nie jest to zaslyszane tylko przeczytane. nie doradzilem o kompie tylko sie spytalem, bo kolega napisal o swapie.

na bazie wlasnej wiedzy i doswiadczen zaproponowalem sprawdzenie wiazki do cewek. jesli nie zauwazyles to zacytuje swoja wypowiedz lub cofnij sie troszke dalej niz do kompa z 1.6.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Na chłopski rozum jak ktoś robi swapa na RSA to chyba to jasne ze komp i część wiązki pochodzi od dawcy ..no chyba ze ktoś jest idiotą... przepraszam...niedoinformowany ze tak powinno sie zrobić..
BTW. Przeczytałem na jakimś forum ze do RSA wsadzili silnik od Fiata 126p.. też taki masz
Potraktuj moją wypowiedż jako żart i wrzuć troszke na luzik...
Miłej nocy... pozdrówka
  
 
A tak wracając do tematu sprawdż połączenie czujnika położenia wału.. mam na mysli kostki itd. WD 40 powinno pomóc.
Czujnik znajdziesz z tyłu silnika pod kolektorem ssącym
  
 
Cytat:
2012-02-21 20:53:43, emtees pisze:
A w jaki sposób miałby postawić N7A na takim ECU?


Chodzi bez problemu
  
 
Cytat:
2012-02-21 22:30:23, Seba pisze:
Chodzi bez problemu



U kogo?
  
 
ktoś z FEFK odpalał RS na wiązce z 1.6 8v ale teraz nie pamiętam czy tam było ECU z RS czy z 1.6
  
 
Cytat:
2012-02-22 00:47:58, Diviz pisze:
ktoś z FEFK odpalał RS na wiązce z 1.6 8v ale teraz nie pamiętam czy tam było ECU z RS czy z 1.6


Wiązka jak wiązka różni sie naprawdę nieznacznie, a w szczególności ta z 1.6 EFI 8v z tą od N7A z analogicznego rocznika.Można ją bardzo prosto zmodyfikować żeby była dokładnie taka sama jak ta z rsa, ba długości kabli do czujników prawie wszędzie wystarczają bez przedłużania , z ważniejszych rzeczy brakuje wtyczki do jednej sondy. Ale i bez sond spokojnie da sie odpalać i jeździć.

Odpowiedź dla emteesa, u Seby właśnie chodził i to bez problemu, ja zaś omyłkowo po swapie jeszcze raz podłączyłem kompa od 1.6 bo zewnętrznie nie różnią się dosłownie niczym, oprócz symbolu na obudowie. Auto odpaliło bez najmniejszego kłopotu i spokojnie można nim było jeździć co zresztą sam sprawdziłem.

A więc dziwie się dziwiącym. Tak tak panowie to nie są bzdury wyssane z palca tylko fakty. Jak ktoś nie wierzy może sam spróbować. Tym bardziej w obrębie mkV gdzie wtyczki są te same dla 8 zaworowego 1.6 i 2.0 16v i tu i tu nie ma przepływki, i nie ma czujnika wałka rozrządu.
  
 
Cytat:
2012-02-22 03:00:22, Remarq pisze:
Wiązka jak wiązka różni sie naprawdę nieznacznie, a w szczególności ta z 1.6 EFI 8v z tą od N7A z analogicznego rocznika.Można ją bardzo prosto zmodyfikować żeby była dokładnie taka sama jak ta z rsa, ba długości kabli do czujników prawie wszędzie wystarczają bez przedłużania , z ważniejszych rzeczy brakuje wtyczki do jednej sondy. Ale i bez sond spokojnie da sie odpalać i jeździć. Odpowiedź dla emteesa, u Seby właśnie chodził i to bez problemu, ja zaś omyłkowo po swapie jeszcze raz podłączyłem kompa od 1.6 bo zewnętrznie nie różnią się dosłownie niczym, oprócz symbolu na obudowie. Auto odpaliło bez najmniejszego kłopotu i spokojnie można nim było jeździć co zresztą sam sprawdziłem. A więc dziwie się dziwiącym. Tak tak panowie to nie są bzdury wyssane z palca tylko fakty. Jak ktoś nie wierzy może sam spróbować. Tym bardziej w obrębie mkV gdzie wtyczki są te same dla 8 zaworowego 1.6 i 2.0 16v i tu i tu nie ma przepływki, i nie ma czujnika wałka rozrządu.




krotkie dziekuje

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-