Schemat 4x el. szyb + przekaźniki one touch (8szt.)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na prośbę użytkownika FEFK'u zrobiłem w/w schemat. Jest to przerobiona wersja schematu znalezionego w sieci. Myślę, że może się przydać innym więc wrzucam na forum. Z tylnych drzwi wyciągamy po 4 przewody przy czym +12v (czerw.) im grubszy tym lepszy. Masę łapiemy gdzieś na drzwiach. Z przodu przekaźniki najlepiej schować przy nogach kierowcy (z lewej) i pasażera (z prawej) w okolicy wiązki idącej do drzwi (pomiędzy dwoma blachami, każdy zauważy) i tam też wpinamy się w wiązkę, masa z karoseri.

Rozpiska:
  
 
Dodam tylko, że przekaźniki na przednie szyby (4szt.) można też schować w tunelu środkowym, przed lewarkiem skrzyni biegów - u mnie zmieściły się idealnie, owinięte gąbką i taśmą tekstylną (żeby się nie tłukły).

Zdarza się ze ktoś może nie mieć miejsca po lewej stronie od nóg kierowcy - ja tam np. posiadam, centralkę alarmu, czujnik uderzeniowy, przekaźnik od tylnych szyb z oryginalnej wiązki z cabrio i kupę innych kabli..

[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-09-15 09:01:06 ]
  
 
Cytat:
2011-09-15 09:00:35, shadk-k pisze:
Dodam tylko, że przekaźniki na przednie szyby (4szt.) można też schować w tunelu środkowym, przed lewarkiem skrzyni biegów - u mnie zmieściły się idealnie, owinięte gąbką i taśmą tekstylną (żeby się nie tłukły). Zdarza się ze ktoś może nie mieć miejsca po lewej stronie od nóg kierowcy - ja tam np. posiadam, centralkę alarmu, czujnik uderzeniowy, przekaźnik od tylnych szyb z oryginalnej wiązki z cabrio i kupę innych kabli.. [ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-09-15 09:01:06 ]


tam są w orginale...
  
 
W mk7 w tunelu mieszczą się max dwa i to na ciasno. Ja tam mam jeden który był orginalnie. Zrobię dzisiaj foto jak to schowałem z przodu - jest tam też mało miejsca, wiem.

Aha, ja jescze w tunelu mam inne przełączniki które kolidują więc może dlatego tak napisałem

Z tyłu natomiast, przykręcałem do blachy drzwi (przekaźniki są w drzwiach) i nawet były pasujące otwory.
  
 
Cytat:
2011-09-15 09:27:54, Pele19m pisze:
W mk7 w tunelu mieszczą się max dwa i to na ciasno. Ja tam mam jeden który był orginalnie.



Ale w oryginale masz go za lewarkiem zmiany biegów - w kierunku tyłu auta - faktycznie zmieszczą sie tam max 2 sztuki.

Ja u siebie dałem przed lewarkiem - bliżej przodu auta - tam zmieściły sie 4szt.
  
 
To ja mam prośbę do montujących ww przekaźniki. Potrzebowałbym info jaki prąd pobiera przekaźnik podczas opuszczania/podnoszenia szyby. (zasilanie przekaźnika, nie silnika szyb)

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Cytat:
2011-09-15 13:50:21, Venom_4x4 pisze:
To ja mam prośbę do montujących ww przekaźniki. Potrzebowałbym info jaki prąd pobiera przekaźnik podczas opuszczania/podnoszenia szyby. (zasilanie przekaźnika, nie silnika szyb)



nie mierzyłem dokładnie tego przekaźnika, ale tak jak każdy przekaźnik w escorcie około kilkudziesięciu do max 200 mA, toć prąd potrzebny to kwestia załączenia cewki o małej mocy
  
 
Odgrzebię trochę.
Czy ten schemat ma się tak samo w przypadku przycisków tylko na przednie szyby. Chyba to trochę innaczej wygląda. Może mnie ktoś oświecić jak podłączyć przekaźniki w w/w przypadku.