Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ARTEK_21 Krk | 2005-10-30 01:43:13 lol nikt nie wie czego to moze byc wina ? |
Laleczka Ford Escort MK VI Wrocław | 2005-10-30 01:59:54 kup se nowego (ej jestem nietrzeźwa) |
biglook FORD Escort CLX Radomsko | 2005-10-30 02:47:27 laleczka fajnego masz konika |
profil-usunięty | 2012-06-14 19:44:29 jeżeli możesz podmień przewody wn sprawdz też świece srawdż jak pracuje silnik |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2012-06-14 19:58:01 No prawdopodobnie świece też należałoby zmienić, no i kabelki oczywiście, bo raczej dawno zmieniane. Napiszę jaki efekt to da. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2012-06-14 20:24:48
Jeśli jest w pobliżu lambdy, to na bank, jeśli dalej, to już mniej, ale wymienić nie zaszkodzi. Filtr paliwa i powietrza masz czysty? |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-06-14 20:42:45 Wydmuchanie uszczelki z wydechu nawet przed sondą na pewno nie będzie miało nic wspólnego z w/w objawami
IMO - skoro były strzały w kolektor tak, że aż go potrzaskało to mogła dostać przepływka. |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2012-06-14 20:48:04 Przepływka podmieniona i nic nie dało, filtr paliwa i powietrza ok. bo na lpg te same objawy.
Podpowie mi ktoś może jak się zczytać kody błędów w mk6? Diodę wiem jak zrobić, ale gdzie podpiąć +, a gdzie - to już gorzej i jak interpretować błyski diody Szukałem w szukajce co i jak, ale znalazłem kilka konkretnych tematów, w których odpowiedzią na podobne pytanie było podanie zewnętrznego linka, który jest już nie aktualny tj. nie działa. [ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2012-06-14 20:50:20 ] [ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2012-06-14 20:51:05 ] |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-06-14 20:53:07 1 rzecz to jest sprawdzenie kompresji bo mialem tak w swoim fordzie wymienialem to tamto i nic to nie dało nic.Silniki maja ponad 200tys to juz nie ten silnik jest.I remont by sie przydal.Wiec nie szukajcie w takich pier.... jak czujniki tylko sprawdzic najpierw kompresje.poza tym ford nie mercedes ze zrobi pol miliona i nic mu nie bedzie.to nie jest auto za 20tys tylko za 2 tys wiec cudow sie nie spodziewajcie.
[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-06-14 21:00:03 ] [ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-06-14 21:01:17 ] |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2012-06-14 21:05:19 Co do kompresji to powiem tak - gdy kupiłem auto, czyli 1,5 roku temu, to nie miałem takich objawów. Po ok. 4 miesiącach od zakupu, zdecydowałem się na planowanie głowicy, wymianę uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod głowicą i pokrywą zaworów, kolektorów i jeszcze jakieś duperele. W ciągu tego czasu przejechałem jedynie 2 tyś km, nawet może niecałe. Co do tego mulenia to powiem tylko tyle że mam to od ok. pół roku, może mniej. W tym czasie pojawiła się też nieszczelność w wydechu tj. na flanszy przed katem, no i kolektor dolotowy był potrzaskany. Kolektor wymieniony, wydech mam zamiar zrobić na dniach, później myślę że jak to nie pomoże to wymienię kable i świece, bo na nie już chyba czas. Póki co chciałbym spróbować zczytać kody błędów bo to nic nie kosztuje, a może znacząco pomóc w niektórych przypadkach.
Batigol- a co to ma do rzeczy ile auto kosztuje? Można kupić szrota passata po powodziach za 20 tyś., a można również np. escorta za 4-5 tyś. który długo pojeździ. Kasa nie ma nic do rzeczy. Oczywiście mając pieniądze można kupić lepsze auto itp. ale nie o to tu chodzi i nie po to jest to forum, żeby pisać wyjaśnienia w stylu "kup se pan lepsze auto". Zupełnie jak na forum elektrody... [ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2012-06-14 21:08:16 ] |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-06-14 21:18:16 wiec wpinasz sie zarowka w zlacze diagnostyczne i liczysz mrugniecia. |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2012-06-14 21:21:27
Tyle to sam wiem niestety W który pin którym biegunem żarówki (+-). Byłbym zadowolony i mi to wystarczy. Nagram mrugnięcia i ktoś może mi to rozkoduje. |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-06-14 21:25:49 kolego jeden koniec zaroweczki na plus akumulatora drugi dajesz na 17 pin a pozostale 2 piny zwierasz ze soba wlaczasz zaplon i spradzasz.Zlacze diagnostyczne znajduje sie w przedziale silnika na prawym nadkolu.(kolo modulu zapłonowego.3 pinowe złącze)
[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-06-14 21:31:31 ] [ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-06-14 21:32:20 ] |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2012-06-14 21:31:41 Ok. thx kolego Tylko to chciałem wiedzieć. |