Nie działa ssanie w 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Może ktoś z Was ma pomysł co może być przyczyną.
Objaw wystąpił dwa dni temu przy odpalaniu w temp. poniżej zera.
Auto po odpaleniu na zimnym silniku od razu zmniejsza obroty do 800 (do biegu jałowego a powinien mieć ok 1500). Silnik pracuje nierówno, drga i trzesie .
Tuż po odpaleniu dodawałem lekko gazu podnosząc obroty powyżej 1000. I jeśli pedał przytrzymam nieruchomo w takim położeniu to silnik "automatycznie" znowu zmniejszy obroty do ok 800...

Praca tylko na benzynie bo zawsze odpalam i przejeżdzam pierwszy kilomentr na tym paliwie. Objaw jak na razie pojawia się przy każdorazowym odpaleniu.

Co to może być??
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
R


PS.
Tak - wiem Espero nie ma ssania.
  
 
krokowiec
  
 
Tez tak pomyślałem. Jeśli pogoda pozwoli to do końca tygodnia wymienię.

Mam jednak wątpliwości ponieważ:
- jak się auto nagrzeje to wszystko jest OK.
- dlaczego obniża obroty samoczynnie kiedy trzymam pedał gazu?
  
 
Potwierdzam - krokowiec.

Tego kto osadził go w takim h.... miejscu bez żadnego dojścia - od razu do obozu Yodok !!!

Krokowiec przykręcony jest na śrubki z łbem "krżyżakowym", które zazwyczaj są tak zajebane, że bez porządnego śrubokręta nie sposób je odkręcić !!!

Myślę, że nie ma co szarpać sobie nerwów z gównem, tylko od razu zdemontować całą przepustnicę i mieć wszystko na wierzchu.

-------------------
/Przepustnicę też przykręcili na ...2 śruby !!!
Co za rozrzutność... mogli przecież przykręcić na 1 śrubę albo jeszcze lepiej: bez śrub; na butapren/

Eeech... Yodok !!!!!!!!

  
 
Ok - dam znać czy to krokowiec.
Co do przepustnicy to cztery śrubki ja trzymają i bez jej demontażu do krokowca się nie dostaniemy.
  
 
To jednak nie krokowiec ale i tak zdemontuje i wyczyszczę przepustnicę z osprzętem.

Winny jest nieprawidłowo działający wtryskiwacz.
  
 
No ...może być, ale jak do tego doszedłeś ?

Podobne objawy mogą być przy problemach z iskrą na ..jakimś tam cylindrze... Iskrę można sprawdzić; (od nabiegunnika kopułki, poprzez kabel do świecy). No ale ciekawi mnie jak doszedłeś, że to wtryskiwacz...
  
 
Jeśli byłby to krokowiec to obroty by falowały albo silnik by gasł. A tutaj nierówna praca, drgania i jakby btrak pracy na jednym cylindrze.
Dodatkowo okazuje się, że jednak objaw ten nie zawsze się pojawia. Jesli krokowiec by padł to zawsze przy kazdym odpaleniu cos by się działo.
Problem z tym wtryskiwaczem powodował również "podbieranie" benzyny z baku.



[ wiadomość edytowana przez: Ravpraca dnia 2014-01-05 17:38:13 ]