[OGÓLNE] różne drążki kierownicze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymieniał ktoś z Was drążek kierowniczy?? Może macie jakiś patent na wykręcenie go z przekłądni bez wyciągania całej przekłądni?? Mam do wymiany i żeby było weselej to z lewej strony a dostęp tam jest konkretnie przekichany, na dodatek nie ma tam przygotowanego miejsca pod klucz tylko trzeba kombinować kluczem do rur (na tym co mam na wymianę jest pięknie zrobione miejsce na klucz a na oryginale kiszka)
Może ktoś to robił i ma jakąś podpowiedz??

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-04-11 15:59:02 ]
  
 
... hmmm .... a masz spawarke ...... u mnie jaak wymieniałem w starej przekładni drążek to go zaaspawali w przegubie ...... a pootem wygieli ... wiem że to nie jest łatwe ....... ale pooszło .... i obyło się bez wyciągania przekładni .....
  
 
No to jest jakaś metoda Myślałem też o zrobieniu szlifierką kątową miejsca pod klucz, ale wolałbym takie metody zostawić na koniec
Do spawarki dostęp się znajdzie wiec chyba zrobię tak jak mówisz
  
 
... niop .... zaawsze to leepiej niż zygać szlifierką .... jeszcze soobie i Essiemu można krzywde zroobić ....
  
 
Problem w tym że jak zaspawam to już będę musiał nad tym siedzieć aż zrobię, czyli musze sobie naszykować rezerwę czasową Bo już nie zrobię tak jak dzisiaj że się wkurzyłem i złożyłem spowrotem do kupy
No nic będzie cały wolny dzień to będę działał
  
 
... hehe .... zaawsze możesz soobie w kółko poojeżdzić .... .....
  
 
ja wymienialem i uzywalem do tego klucza hydraulicznego bo kluczem chyba 36 jest bardzo ciezko sie dostac aha oryginal ma zawsze miejsce na klucz wiec chyba masz jakas podrobke zalozona
  
 
... na zaamiane taak ..... jaak kupujesz jako osobną częśc w ASO ..... ale orginalnie drążki sa bez nacięcia na klucz ...... jaak miałeś tzn że jush miałeś wymieniane .....
  
 
Cytat:
2005-03-31 18:43:10, zeberko pisze:
ja wymienialem i uzywalem do tego klucza hydraulicznego bo kluczem chyba 36 jest bardzo ciezko sie dostac aha oryginal ma zawsze miejsce na klucz wiec chyba masz jakas podrobke zalozona



Własnie oryginał nie ma Nawet w książce serwisowej piszą że tzreba wykręcać kluczem do rur. A ten co mam teraz na jego miejsce to faktycznie ejst na klucz 36
Drążek który jest tam teraz jest z TWR, a jeśli się nie mylę to ta firma była jadną z tych które dostarczały podzespoły kierownicze do essiego
  
 
Cytat:
2005-03-31 18:43:10, zeberko pisze:
ja wymienialem i uzywalem do tego klucza hydraulicznego bo kluczem chyba 36 jest bardzo ciezko sie dostac aha oryginal ma zawsze miejsce na klucz wiec chyba masz jakas podrobke zalozona



.. acha .... koolega ma silniczek 1.4 ..... w 1.6 jest taam spooro mniej miejsca .....
  
 
To tez zależy od strony na której wymieniany. Po prawej jeszcze jest jako tako, ale po lewej dodatkowo jeszcze swoje trzy grosze dokłada sprzęgło
  
 
mnie wymiana 2 drazkow i koncowek zajela 1 godz no to chyba dobry czas
  
 
.. czas pootrzebny na wymiane jest uzależniony od ilości miejsca .... .....
  
 
ja użyłem do odkręcenia klucza do rur hydraulicznych
  
 
Spox ten pomysl na zaspawanie.
zastanawiam sie co sie dzieje w maglownicy kiedy bedzie sie odkrecac ten drazek ?
czy trzeba jakos przyblokowac ten kawalek wychodzacy z obudowy maglownicy?
jesli mocno bede dkrecal bez zablokowania to mi sie nic nie stanie w srodku maglownicy ?

ps. W mkv 1.8 16V jest chyba najmniej miejsca.. + wspomagnie.
  
 
Powoli bo nie jarze .Czeka mnie ten temat bo po uderzeniu wachaczem i jego wymianie widze ze drązek ma leciutki łuk.

Prostować to czy wymieniać? A jeśli wymieniac tio jak sie za to zabrac bo z teksow nizej nie kapuje
  
 
Najlepszy do tego jest francuz troche czeba pokombinować i odkręcisz drążek.Mi się tak udało
  
 
Dołączę się do tematu aby nie zakładać nowego.

Mam pytanko odnośnie rodzajów drążków kierowniczych na rynku.

Pytałem się w różnych sklepach i do MK7 98r. ze wspomaganiem są 3 rodzaje drążków o długości 290mm 308mm i 323mm. Powiedzieli mi że zależy to od producenta maglownicy, a w moim przypadku za tą rdzą nie widzę żadnych napisów co by wskazywało na jakiegokolwiek producenta

Czy te drążki różnią się tylko długością czy czymś jeszcze?

pozdro.
  
 
maglownice rozpoznaje się po mocowaniu przewodów do niej - wciskane / wkrecane / no i 3ci typ - brak - przy maglu bez wspomagania.
  
 
To ja mam pytanie pośrednio związane z tematem;
Prawdopodobnie będę musiał zmienić maglownice, czy maglownica od np Essa 1.6 (benzyna) podejdzie do Essa 1.8 TD ic oczywiście z wspomaganiem ??