Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-07-12 22:47:14 spróbuj może z innym krokowcem lub przepływką.
Masa silnika jest spoko ? Sprawdź. |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-07-12 23:07:47 czujnik wału korbowego ? |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-12 23:08:59
hm... jak to sprawdzić ?? |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-07-12 23:15:20 ja mam u siebie w 1,8 pod przepustnicą, wkładany jest, nie wiem jak w 1,3 jest. Generalnie jakby czujnik był padnięty to by Ci wgl nie palił, ale możliwe, ze coś szwankuje w nim. Reset kompa robiłeś ? Może to coś da, ale wątpię. |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-12 23:16:14
reset przez odpięcie klem? tak robiłem |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-07-12 23:18:28 pompa paliwa ??
filtr paliwa ?? |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-12 23:19:57
pompa paliwa sprawna nawet myslalem ze w pewnym momencie mam trefne paliwo i wypompowalem i wlalem nowe sprawdzone NIC Z TEGP :/ filtry nowki po wymianie miesiac temu |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-07-13 06:52:09 A czujnik położenia przepustnicy masz od kogo podmienić? Lewego powietrza gdzieś przy ssącym nie łapie? |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-13 07:06:51
podobno jest sprawny; wygląda to tak jak by się dławił spalinami, takie strzelanie między zaworami, coś w rodzaju cofki spalin; |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-07-13 19:18:32 nie masz zatkanego katalizatora,tumika? |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-13 19:43:35
to wtedy raczej by się nie wkręcał na wysokie obroty? a moze sie myle? |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-07-13 21:41:14 sprawdz cisnienie paliwa potem szukaj dalej.ile auto ma przebiegu?A w to ze komp nie pokazuje bledu to cos nie wierze.
[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-13 21:43:30 ] [ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-13 21:47:47 ] |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-14 14:28:03
podjechałem do diagnosty by zweryfikować faktycznie co pokaże komp i oto wyniki: 1. Kod błędu: P1131 Brak H02S11 przełączniki patrz (P2195) 2. Kod błędu: P0113 wysokie wejście obwodu czujnika IAT 3. Kod błędu: P0102 niskie wejście obwodu czujnika MAF błąd 1. sugeruje sonde lambda bądź przepływkę co myslicie??? |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-07-14 20:16:24 sonda odpada gdyz nie ma nic wspolnego z zimnym silnikiem.Wymieniaj przepływke. [ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-14 20:20:14 ] |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-14 20:38:36
niestety ale nie mam na podmiankę chyba że ktoś z forumowiczów z łódzkiego jest w stanie pomóc :/ |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-14 21:43:52
a więc kontynuuje swój monolog jeden z błędów to: P0113 - Intake Air Temperature Circuit High Input The powertrain control module (PCM) monitors the temperature of the air entering the engine. The PCM supplies a 5 volt reference voltage to the Intake Air Temperature (IAT) sensor. The IAT is a thermistor that varies resistance based on temperature. As the temperature increases, resistance decreases. Low temperature results in a high signal voltage. When the PCM sees a signal voltage higher than 5 volts, it sets this P0113 check engine light code. CZY KTOS PODPOWIE JAK TO POMIERZYĆ??? Na których stykach/końcówkach? BĘDĘ WDZIĘCZNY Kolejny błąd to: P0102 Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input Basically this means that there is a problem with the Mass Air Flow (MAF) sensor or circuit. A more technical description would be that the MAF circuit had lower than expected voltage (air flow). Other MAF sensor circuit DTC trouble codes are P0100, P0101, P0103, and P0104. Tutaj obstawiam przepływomierz (nie mogę sprawdzić, chyba że napięciem?) albo czujka temperatury powietrza, hmmm... brak pomyslu) No i ten błąd sygnalizujący problem z sondą lambda. [ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:44:37 ] [ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:47:54 ] [ wiadomość edytowana przez: ESczort dnia 2012-07-14 21:53:18 ] |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-07-15 08:49:20 W sondzie mogla pasc grzalka a czujnik temp powietrza sprawdzisz miernikiem opornosc przy danej temp otoczenia.Mozesz tez wyciagnac przeplywomierz i ten czujnik i wziac benzyna ekstrakcyjną przeczyscic w przeplywce czujnik temp(maly oporniczek)I wtedy sprawdzic jak nie pomoze to wymiana,podmiana.Za 50 zl stoja na alledrogo.
[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-15 08:52:06 ] [ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-07-15 08:53:07 ] |
ESczort Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Łódź | 2012-07-17 11:11:21 Korek wlewu oleju do silnika - dochodzą do niego dwa wężyki - odma (odpowietrzenia wału korbowego) plus jeszcze jeden wężyk ( o średnicy znacznie większej) - nie mam pojecią od czego to (on chyba jest połączony z obudową filtru powietrza), ale do czego zmierzam - czy w swojej konstrukcji ten korek zawiera jakiś odpowietrznik? czy tutaj też coś może "nie grać"? |