[MKVII] Regulacja elek. dachu w cabrio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! mam pytanie czy istnieje mozliwosc regulacji elekt. dachu w escort'cie.
Dodam ze dach nie domyka sie do konca i brakuje mu jakies od 5-7 cm, jak sie sklada to niszczy plastiki gdzie chowa sie stelaz.

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-04-15 20:22:13 ]
  
 
Gdy zmienialem swoj szyberdach na korbke na elektryczny takze mialem problem z sychronizacja silniczka z zamykaniem szyberdachu - wczesniej sie za duzo bawilem silniczkiem i nie wiedzialem w ktorym dokladnie miejscu ma pozycje startowa...

Ja zrobilem to tak ze przy montazu, czyli u Ciebie musisz odkrecic silniczek... Doswiadczalnie przestawialem go odrobine, montowalem i sprawdzalem czy ladnie sie otwiera i zamyka i czy zatrzymuje sie w odpowiednich miejscach...

Jak mi nie wyszlo za pierwszym razem to odkrecalem ponownie i przestawialem i tak do skutku...
  
 
robert, ale koledze chyba chodzi o skladany dach ( cabrio )

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
dokładnie chodzi o cabrio
  
 
ups... przepraszam... niedospany bylem i nie do czytalem
  
 
Cytat:
2012-04-15 11:55:24, Dariusbtm pisze:
Witam! mam pytanie czy istnieje mozliwosc regulacji elekt. dachu w escort'cie. Dodam ze dach nie domyka sie do konca i brakuje mu jakies od 5-7 cm, jak sie sklada to niszczy plastiki gdzie chowa sie stelaz. [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-04-15 20:22:13 ]



Miałem podobną sytuację okazało się że stelaż jest przekrzywiony i dlatego dach się nie domyka. Ewentualnie dach masz przykręcony do auta na 3 śruby po prawej i 3 po lewej, znajduję się one pod boczkami tylnymi, tam jest delikatna możliwość regulacji, tylko musisz poluzować te śruby, zamknąć dach i dokręcić.
  
 
czyli rozumiem ze najpierw musze otworzyc dach zeby sie schowal do tylu potem poluzowac sruby i na tych poluzowanych srubach zamknac dach i je dokrecic? dodam ze dach skladal sie bardzo dobrze wrecz idealnie ale ktoregos dnia pewna osoba przejechala sie tym autem bez mojej wiedzy i gdy wrocilem z powrotem do domu zeby przejechac sie essiem to bylem w szoku co sie stalo z dachem a ta osoba nie chce sie przyznac co zrobila.
  
 
Cytat:
2012-04-16 11:49:23, Dariusbtm pisze:
czyli rozumiem ze najpierw musze otworzyc dach zeby sie schowal do tylu potem poluzowac sruby i na tych poluzowanych srubach zamknac dach i je dokrecic? dodam ze dach skladal sie bardzo dobrze wrecz idealnie ale ktoregos dnia pewna osoba przejechala sie tym autem bez mojej wiedzy i gdy wrocilem z powrotem do domu zeby przejechac sie essiem to bylem w szoku co sie stalo z dachem a ta osoba nie chce sie przyznac co zrobila.


Mozesz to robic na rozlozonym - zdejmujesz tylne boczne tapicerki i pieknie widzisz o co chodzi.
  
 
jeśli Krecha nie pomógł i Seba może wrzuć fotkę ?
  
 
dachem dopiero bede sie bawil w ten piatek to dam znac co i jak, jak bym czegos nie wiedzial albo trafie na jakies przeszkody to dam Wam znac aha a tak orientacyjnie duzo zabawy jest ze sciagnieciem boczkow?
  
 
ja jak wkładałem hydraulike/elektryke dachu to 2-3 śrubki przy fotelach kierowcy i pasażera odkręcałem, reszta to wyciąganie boczku. Z zaczepów mi fajnie wychodziły, ale dobrze w fotelu się trzymają. No i jesli masz korbki to pamiętaj by je najpierw zdjąć.
  
 
ok dzieki w piatek bede sie z tym bawil to dam znac co i jak
  
 
no wiec, dzisiaj znalazlem czas wiec zabralem sie za dach, odkrecilem boczki i ukazaly mi sie 3 sruby poluzowalem je na otwartym dachu i dokrecalem je na zamknietym ale bez roznicy dalej brakuje, najprawdopodobniej stelaz jest gdzies pokrzywiony bo zeby zamknac dach to potrzebne sa dwie osoby do naciagniecia a gdy sie go zamknie to cala buda auta jest tak "spieta" ze drzwi kierowcy i pasazera ciezko sie zamykaja i ocieraja. Moje pytanie to czy stelaz z wersji manualnej podejdzie i czy ktos moze gdzies robil taka przekladke dachu na slasku i macie kogos takiego polecic?