[Adrianeiro] Ford Escort MKVI Cabrio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na początku pragnę powitac wszystkich tuningowców, oraz miłosników motoryzacji . Dzisiejszy Post poświęcam modyfikacjom dokonanym w Fordzie Escorcie, nie koniecznie Cabrio . Zachęcam wszystkich do wymiany informacji, i doświadczeń związanych z performancjami wizualnymi, i mechanicznymi autka . Pozdrawiam.
  
 
No dobra ale może poza fotkami w galerii klepnąłbyś co nieco o tym escorcie ... do tego ten dział jest, powitowalnia gdzie indziej.
  
 
Wydaje mi się, że kolega chciał stworzyć w tym temacie takie mini forum, żeby każdy mógł wypowiedzieć się co wymodził w swoim essie. Dobrze rozumuję?
  
 
a z Kolegą to mi się wydaje mialem okazję zapoznać się przy okazji zakupu grilla
i zresztą sam namówiłem to zarejestrowania się ??
dobrze kojarze ??
  
 
Sorry, jestem w Klubie od 3 dni, także dopiero się uczę co, i jak . Narazie jeszcze forum do końca nie ogarniam, więc proszę o wyrozumiałośc .
Udzielę wam kilku podstawowych informacji o aucie:

A wiec tak: Jestem właścicielem pojazdu marki: Ford, model: Escort. Rok produkcji to 1992 już końcówka, jest to Ford VI generacji. Samochód w wersji Cabrio, przy standardowym silniku 1.8 16V 130KM.

Wyposażenie ogólne samochodu to:
Centralny zamek, hydraulicznie składany dach, abs, wspomaganie kierownicy, czujnik parkowania, czujnik cofania, elektryczne lusterka, elektryczne szyby.

Ospojlerowany został przez grupę tuningową Nemesis, podobnie jak wykńczony. Kolor Forda to cameleon wpadający w 5 odcieni, kokpit został oklejony dodatkową powłoką plastikową w kolorze auta, z dodatkiem brokatu, dodatkowo całe obszycie foteli, i boczków zostało wykonane ze skaji w kolorze czarno-pomarańczowym jak widac na zdjęciach. Stoi na alufelgach 17'' 215 na 40 profil. Samochód został obniżony i utwardzony całym zawieszeniem sportowym, do tego dołożone rozpórki kielichów. Wymieniony cały wydech, od kolektorów aż po tłumik końcowy, drzwi, i klapa bagażnika została wybebeszona, zaszpachlowana klamka pasażera, lampy tylne zmienione na lexusy, przednie pozostawione w orginale ze wstawieniem ringów. Wewnątrz samochodu dodana sportowa kierownica, dodatkowe zegary zamieszczone na słupku kierowcy, już pomine takie drobiazgi jak nakładki na klamki, pedały, gałka zmiany biegów, dywaniki itd. W środku zamontowałem profesjonalne neony wewnętrzne, jak i zewnętrzne pod nadwoziem samochodu, dach zmieniony na hydrauliczny.

Silnik: Ja wspomniałem już wcześniej motor 1.8 16V z drobną zmianą na 160 KM. Wstawioy sportowy filtr powietrza, wraz z całym dolotem, filterek odmy, kute tłoki, i korbowody, turbinka, był zaczipowany, cały silniczek wypolerowany. Dodatkowo zamontowany został spray show, coś w rodzaju nitro- ulatniający się dym z auta.

Sprzęt audio:
W skład sprzętu wchodzą: Zestaw okablowania, Radio DVD, 4 głośniki sopranowe sonny explode, wzmacniacz payinga, do tego tuba Magnata wraz ze skrzynią Blaupunkta.

PS. Jeśli napisałem coś nie tak, lub zachowałem złą formę to z góry przepraszam. Napewno coś pominąłem, ale z grubsza to wszystko jest. W razie pytań piszcie, i chętnie posłucham czegoś o waszych wózkach .
  
 
Fajnie, że ciągle przybywa fanów i klub się rozrasta, ale na dłuższą metę będzie to wymagało nie lada cierpliwości od stałych bywalców.
  
 
bardzo zaciekawil mnie temat tej turbinki i "czipowania" moglbys cos wiecej na ten temat napisac i wrzucic fotki jak to wyglada??
  
 
@ maly10001- Myślę, że chyba jednak się nie znamy, albo mam tak słabą pamięc .
@ SEGE- dokładnie jest tak jak myslisz, chciałem wam przybliżyc mój ,,skarb'' zwany Escortem , ale również chcę posłuchac o waszych zmianach w aucie .

  
 


-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Cytat:
2012-05-17 21:24:52, Adrianeiro pisze:
@ SEGE- dokładnie jest tak jak myslisz, chciałem wam przybliżyc mój ,,skarb'' zwany Escortem , ale również chcę posłuchac o waszych zmianach w aucie .



Generalnie na fefk-u odbywa się to w taki sposób, że każdy kto chce opowiedzieć o swoim aucie zakłada swój autorski wątek i opisuje po kolei co się z autem dzieje. Można to porównać do powitalni
  
 
@ srvrserver- Sorry za słowo ,,czip'' rozpędziłem się, i już poprawiam na Chip . Hm... odnośnie modyfikacji silnika to wszystko jest bardziej takie do wyglądu, nie do poprawy osiągów. Już Ci to bardziej przybliżam:

Zamontowany był ChipBox niby poprawiający moc silnika o 25KM, a teraz powiem wam o ile poprawił. O całe 6KM, już ,,więcej'' dodało mu wstawienie całego wydechu.

Teraz coś zwanego turbiną: Jest to taka ,,ala turbina'', ładnie się prezentuje a daje jedynie troszkę większy moment obrotowy silnika, szybciej sie wkręca na obroty, a przy większych prędkościach zaczyna świstac. Powoduje większą dawkę powietrza, które miesza się z paliwem, a głos wytwarzany jest poprzez szybkie kręcenie sie łopatek turbiny. Tak zwany ,,mały drobiazg który cieszy''
  
 
A wiela kosztuje założenie tej "prawie" turbiny?
  
 
@ Praethorians- dzięki za wstawienie zdjęcia.

Póki co muszę podrobic samochód bo troszkę został spanachany przez czas użytkowania mojego znajomego. Nie miałem ostatnio czasu, lecz od czerwca ruszam z dalszym tuningowaniem, chcę doprowadzic go do ładu, i udac się z ekipą na jakiś slot, jeśli mnie z sobą zabiorą .

@ SEGE- Dzięki za informację odnośnie forum. Wracając jeszcze do Twojego pytania to ChipBox wyszedł mi 300zł, a turbinka coś w granicy 150zł. Nie drogi wydatek, ale fajnie się prezentuję, także polecam .
  
 
Cena całkiem przyzwoita, warto się zastanowić nad takim czymś
  
 
Poka mi te 160 tubrodoładowanych na biegunach na wykresie
  
 
Mam jeszcze w planach kilka zmian w samochodzie, z którymi chciałbym się wyrobic do początku lipca

Żałuje jedynie zakupu kutych korbowodów, i tłoków. To bardzo duży wydatek, a różnica jest prawie nie odczuwalna, każdemu to odradzam z góry.
  
 
Jeśli masz jakieś foto z placu boju to myślę, że fajnie by było jak byś je ukazał światu
  
 
@ Chouna- Zapraszam do siebie . Dokładnie to 156KM półtora roku temu .
  
 
Bo kute tłoki i kute korbowody dają Ci tyle mocy co i te Twoje turbo w filtrze powietrza czyli nic.


Masz wykres z hamowni ?

[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-05-17 21:53:06 ]
  
 
Cytat:
2012-05-17 21:24:52, Adrianeiro pisze:
@ maly10001- Myślę, że chyba jednak się nie znamy, albo mam tak słabą pamięc . @ SEGE- dokładnie jest tak jak myslisz, chciałem wam przybliżyc mój ,,skarb'' zwany Escortem , ale również chcę posłuchac o waszych zmianach w aucie .



jezeli chcesz zapoznac sie z moim projektem zapraszam tutaj: http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=231182&c=303&f=20

bedziesz mial co czytac


Co do Twojego auta to wybacz, ale te turbinki i chipy nie przemawiaja do mnie. Po prostu watpie w ich mozliwosci, mysle ze ktos ci po prostu nawciskal kitu co do ich skutecznosci. Podobnie sceptycznie podchodze do mocy silnika ktora podajesz...

...ale ja sie nie znam