[mkVII] elektryczne szyby tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przeszukałem forum i nie znalazłem nic konkretnego

a moje pytanie jest takie czy siłowniki elektryczne tylne od scorpio pasują do esa mkVII.
Ile z tym zabawy i czy trzeba coś rzeźbić
  
 
było już coś pisane na ten temat

generalnie trzeba wyjąć tylne podnośniki, rozwiertać nity mocujące zębatkę z wypustem na korbkę, przymierzyć silniczek, wywiertać dwa otwory i skręcić lub przynitować silniczek, a na koniec założyć cały mechanizm. Zabawy na pół godziny od strony

Jeszcze jedna ważna rzecz - trzeba zwrócić uwagę na położenie silnika, bo może się zdarzyć, że będzie zawadzał o ogranicznik drzwi, który chowa się przy zamykaniu.

[ wiadomość edytowana przez: Pele19m dnia 2012-04-24 23:16:58 ]
  
 
ok dzięki wielkie jutro będę z tym walczyć zobaczymy czy mi się uda
  
 
Czekamy na informacje czy się udało + ewentualne zdjęcia Może i ja się kiedyś skuszę na taki zabieg
  
 
a ja ciągle szukam tych silników ze scorpio (może mało dokładnie). Ja czekam na zdjęcia
  
 
Cytat:
2012-04-24 23:55:18, RicoSB pisze:
a ja ciągle szukam tych silników ze scorpio (może mało dokładnie). Ja czekam na zdjęcia



1: http://allegro.pl/mechanizm-opuszczania-szyby-ford-scorpio-i2292204652.html

2: http://allegro.pl/ford-scorpio-94-98-podnosnik-lewy-tyl-elektryczn-i2287105484.html

3: http://allegro.pl/scorpio-podnosnik-szyby-tylnej-lewej-elektryczny-i2270957027.html

4: http://allegro.pl/ford-scorpio-mk2-94-98-podnosnik-szyb-lewy-tyl-i2276902288.html

5: Lewy i prawy
  
 
jak ktoś będzie to robił to byłoby bardzo fajnie gdyby stworzył fotorelację bogatą w zdjęcia
  
 
Fotorelacja z FCP: El. szyby tył

Może zrobie trochę fotek bo musze u siebie jeden tył poprawic.. za nie troche za daleko przykrecilem silnik i w 100 sie tryby nie zazebily czego efektem bylo urwanie sie zebów w podnosniku przy maksymalnym zamknieciu i otwarciu..

I tak dla zainteresowanych dodam, że u siebie zastosowałem wiązkę z escorta cabrio - plug&play. trzeba tylko było dać kostkę żeby można ją było rozpiąc podczas demontażu tylnych drzwi.

[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2012-04-25 14:17:42 ]
  
 
A ja miałem wiązkę ze scorpio, chodzi mi o same drzwi, a dalej trzeba sobie pociągnąc po 4 przewody na każde drzwi.
  
 
prace na razie stoją ja mam instalacje całą od cabrio z przekaźnikami ale wyniknęło coś innego jak zwykle coś. Centralny mi nie działa i muszę się trochę pobawić z kablami wczoraj siedziałem nad tym cały dzień i udało mi się zrobić tylko ze z pilota działa zamykanie a otworzyć się nie da tylko z kluczyka i to tylko przednie drzwi, chyba to oleje zostawię to fachowcom podjadę do jakiegoś speca od alarmów i centralnych i mam nadzieje ze mi to zrobi. Co do tylnych siłowników jutro będę z nimi walczyć i postaram się zrobić dokładną fotorelacje

P.S. siłowniki kupiłem za 60zł z wysyłką na alledrogo
  
 
oto proszona fotorelacja












W piątek zrobiłem lewe drzwi zajęło mi to 3h a potem okablowanie przekładać a w sobotę prawe zostało mi tylko położyć wykładzinie i gdzieś umieścić przyciski może macie jakieś ciekawe pomysły, propozycje
  
 
Ja to robiłem nieco inaczej - nie musiałem wycinać drzwi...

Mam dzisiaj trochę wolnego czasu to zrzucę tapicerkę i porobię fotki jak to u mnie wygląda
  
 
Z tym cięciem drzwi to niezły hit


w podnośniku trzeba było uciąć to co zaznaczyłem na obrazku i dzięki temu silnik można założyć od drugiej strony..



Uploaded with ImageShack.us
  
 
Dokładnie tak jak pisze shadk-k, ja też mam silnik z drugiej strony
  
 
ja tego nie ucinałem to samo wypadło jak zdjąłem mechanizm manualny tam był w tej dziurce taki pierścień i go wywaliłem no i śmiga wszystko jak ta lala tylko mam jeden problem wszystko działa oprócz przycisków z przednim przełącznikiem na tylne szyby żeby je podnieść działają tylko tylne przyciski nie kumam co jest nie tak
  
 
no nie mów że to samo odpadło:

  
 
Z czego masz silniczki ze Ci sie nie miescily i musiales ciac blache? U mnie rowniez wszystko podeszlo bez ingerencji w blache, a przyciski umiescilem na koncu tunelu srodkowego w popielniczce tak jak by. Estetycznie pozostawia wiele do zyczenia jeszcze, ale rozwiazanie na szybko bo w tym roku juz mam dosc bawienia sie kabelkami



Zapewne sprawdzlies wszystkie juz polaczenia i wszystko ok. Ale radze sprawdzic raz jeszcze na spokojnie to samo bylo u mnie. Niby zero rozwiazan a jakas blachostka czy jeden kabelek i juz cos nie dziala. Blokade tylnych szyb otwierania podlaczyles ?


[ wiadomość edytowana przez: Zbysio007 dnia 2012-04-30 11:39:48 ]
  
 
Cytat:
2012-04-30 11:38:16, Zbysio007 pisze:
Z czego masz silniczki ze Ci sie nie miescily i musiales ciac blache?



Silniczki miał dobre tylko je źle zamontował..
  
 
Cytat:
2012-04-30 11:31:00, shadk-k pisze:
no nie mów że to samo odpadło:



a wybacz nie zrozumiałem cie, no nie to w drzwiach to gumówką

[ wiadomość edytowana przez: proffesor dnia 2012-04-30 14:51:40 ]
  
 
Cytat:
2012-04-30 11:38:16, Zbysio007 pisze:
Z czego masz silniczki ze Ci sie nie miescily i musiales ciac blache? U mnie rowniez wszystko podeszlo bez ingerencji w blache, a przyciski umiescilem na koncu tunelu srodkowego w popielniczce tak jak by. Estetycznie pozostawia wiele do zyczenia jeszcze, ale rozwiazanie na szybko bo w tym roku juz mam dosc bawienia sie kabelkami Zapewne sprawdzlies wszystkie juz polaczenia i wszystko ok. Ale radze sprawdzic raz jeszcze na spokojnie to samo bylo u mnie. Niby zero rozwiazan a jakas blachostka czy jeden kabelek i juz cos nie dziala. Blokade tylnych szyb otwierania podlaczyles ? [ wiadomość edytowana przez: Zbysio007 dnia 2012-04-30 11:39:48 ]



kupiłem przełącznik na allegro znalazłem za 20zł i jak na początku założyłem to nie działały tylne rozebrałem go i przełącznik od tylnych szyb od wyłączanych był popękany próbowałem sklejać ale nic z tego wiec sie zdenerwowałem i przylutowałem na stałe że sa cały czas włączone tylne szybki.
Ale myślę ze ten przełącznik jest jakiś sam w sobie zje...ny i coraz bardziej mnie denerwuje i chyba kupie następny