Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2012-05-20 19:04:26 Migomat do ręki
Najpierw trzeba spróbować nadspawać tą śrubę żeby coś wystawało. Będzie to trudne ale możliwe Potem przyłożyć nakrętkę i dospawać do tego co wystaje. Ważny jest przetop w kierunku śruby nagietkę to nie problem wtopić,. Potem dać ostygnąć nawet pryskając jakąś wodą ...i próba odkręcenia. |
mareckiL LOB WETERAN MV6 kombi xero Łódź | 2012-05-20 22:30:33 Michał,małym wiertłem wiercisz dookoła gwintownika,wywalasz całe badziewie.Z bednarki o grubości 3 mm wycinasz kwadrat,wiercisz centralnie otwór fi 10,5 przykrecasz śrube z nakrętką M 10 i spawasz punktowo nakrętkę do blachy.Wykręcasz śrubę przykładasz w miejsce gdzie wierciłeś tak,że nakrętka wchodzi w otwór i spawasz bednarkę do podłogi-podłużnicy(punktowo).Pamietaj o odłaczeniu ECU, akumulatora, zamocowaniu masy bliko miejsca spawania i oczyszczeniu blachy w miejscu spawu.
Powodzenia |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2012-05-22 20:30:05 jak kupowałem na allegro bak od Polcar, to były razem z uszczelkami, może będą mieli także luzem.
Bak |
Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2012-05-22 21:35:15 Michcio nie szukaj dedykowanej, bo chyba nie ma sensu, pewnie jedynie w aso będą mieli.
To instalacja praktycznie bezciśnieniowa także wystarczy jakakolwiek uszczelka olejoodporna. a na upartego wytnij sobie z gumy, też będzie trzymać. |