Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() thomas77 Sympatyk FEFK ![]() Focus 1,6 Ecoboost krakowskie przedmieście | 2012-11-06 20:51:09 Popraw tytuł na właściwy ![]() ![]() |
S84 XR3i Koszalin | 2012-11-06 21:04:21 Poprawione, w profilu tez jest opisane ![]() |
![]() jarcyk Sympatyk FEFK escort mk6 Kraków | 2012-11-06 23:01:00 tak jak mądra książka pisze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
profil-usunięty | 2012-11-07 11:24:33 czemu sprawdzacie szczelność zaworów przy użyciu nafty ??
nafta jest "tłusta" pewnie chodzi o to ze benzyna szybciej odparowuje - tak myślę ![]() - odwróć głowicę w gniazda nalej benzynę i po chwil będziesz widział, które zawory wymagają naprawy. Domowy sposób pasta do szlifowania zaworów olej na trzpień zaworu i wiertarka tylko ostrożnie powierzchnia styku grzybka zaworu i gniazda nie możne być za duża |
S84 XR3i Koszalin | 2012-11-07 13:12:22 Tak nafta znacznie mniej chętnie paruje niż benzyna, trzymałem ją spokojnie 30-40minut bez widocznego ubytku cieczy a jednocześnie nie jest tak lepka i gęsta jak olej, przez co lepiej sprawdzi się szczelnośc.
Do zaworów muszę załatwic jakiś sciągacz. Domowy sposób mi się nie widzi. Edit: Udało się dzięki jarcyk, lekko opukiwałem wd i ok 100 obrotów wałkiem schodził powoli ale zszedł ![]()
[ wiadomość edytowana przez: S84 dnia 2012-11-07 17:03:27 ] |
![]() jarcyk Sympatyk FEFK escort mk6 Kraków | 2012-11-07 20:17:53 A więc tak, naftę wlewa sie od strony kolektorów i patrzy się czy od strony komory spalania nie ma plam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
S84 XR3i Koszalin | 2012-11-07 21:39:31 Dzięki, za manual, myslalem właśnie robic ręcznie. Myslę, że wielu ludziom się przyda ![]() Własnie tak słyszałem, że rozłożyc pół biedy, a przy skłądaniu może by kosmos. Myślę że zakupię ten przyrząd, albo pozyczę. Na razie głowica idzie na półkę zająłem się teraz skrzynią biegów, bo wędruje do wymiany. A właśnie jak myślisz jaki jest powód, że tylko wałek i szklanki na jednym garze są wytarte? |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-11-08 21:43:49 wyjac półstożki zamków zaworow to nie jest problem tylko założyć to jest problem.musisz miec specjalny przyrzad do sciskania sprezyn.Mi sie udalo za pomoca rurki i wycietego w niej sznita fleksem.Ale latwo nie bylo.pozdrawiam |
![]() jarcyk Sympatyk FEFK escort mk6 Kraków | 2012-11-08 22:36:44 Przeważnie ostatnie krzywki podają ponieważ są na końcu układy smarowania wiec niższe ciśnienie oliwy. Ten typ tak ma ![]() |
S84 XR3i Koszalin | 2012-11-09 00:13:04 Ooo i wszystko jasne, dobrze wiedziec. Dzięki. |
profil-usunięty | 2012-11-09 10:46:13 od strony komory spalania wlewa się benzynę będziesz wiedział które zawory się nadają do naprawy - silniki macie na naftę ?? czy benzynę??- jeśli chodzi o mnie to szczelność zaworów możecie sprawdzać pastą do zębów jak ktoś nie umie posługiwać się wiertarką to ręcznie tez skopie szlifowanie zaworów. Decyzja należny do Was |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-11-11 10:37:34 po co szlifowac.Lepiej wymienic na nowe. |