Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
michno45 (M) V-ce Prezes Zarządu FEFK ford focus MK2 EL Manufaktura | 2012-06-29 09:38:00 zobacz pod korkiem wlewu oleju,jak sie robi ,,majonez,,to uszczelka i plyn dostaje sie do silnika a skoro wiesz ze masz peknieta uszczelke to na co jeszcze czekasz i ci chcesz wiedziec chyba to ze w koncu ci silnik sie zatrze ----------------- FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA byl Escort MKVII 1,4 byl Focus MKI 1,8 tddi jest Focus MKII 1,6pb Dystrybutor Gadżetów |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-06-29 10:03:07 Lepiej przyjrzyj się uszczelce pod głowicą zresztą Michałowi o to raczej chodziło. |
snuffy Sympatyk FEFK Escort MK2 / MK7 Łódz | 2012-06-29 12:15:17
a jak można się jej przyjrzeć, do tego raczej trzeba ściągać głowice. |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-06-29 12:19:56
Przyjrzyj się = zwróć uwagę = zainteresuj się To miałem na myśli, trochę nie jasno napisałem sorry |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2012-07-01 15:06:45 Również dziwne są takie rady, "przyjrzyj się" Zdejmij głowice i pooglądaj uszczelkę
Generalnie, majonez pod korkiem to zaden dowód, wystarczy kiepski olej i krotkie trasy a wilgoć ktora nie zdąży odparowac stworzy własnie taki majonezik, polecam zagłebić sie w temat. Pęcherzyki na bagnecie swiadczą o pienieniu sie oleju lub czasem o zawartosci płynu, czy też zawilgoceniu komory. Jedz do kogos niech Ci posprawdza kilka rzeczy, zawartość co2 w zbiorniczku, po tym można juz w 99% stwierdzić czy jest zuszczelką ok czy nie. Czasami uszczelka potrafi strzelić tak że kanał wodny nie bedzie miał styczności z komorą spalania, wtedy oczywiście taki test nic nie da. Jesli auto stabilizuje sie po chwili to trudno tu stwierdzic uszczelke, a zanik jakiejś małej ilosci płynu to czasem rzecz normalna, gdzieś jakiś mały przeciek ktory ujawnia sie tylko podczas wysokiej temp. Niebieski dym po postoju nocnym lub dłuzszym swiadczy o juz wyeksploatowanych uszczelniaczach zaworów rzecz normalna, wystarczy sciagnać kolektor ssacy czy wydechowy i zobaczysz który trzon zaworu jest mokry (to tak jak byś chciał sprawdzić przed demontażem głowicy i kosztami 500 zł) Uszczelniacze to koszt kilkudziesieciu zł, głowicy sie do tego nie sciaga. Oraz wymien uszczelke o ktorej wspominasz bo po to ona jest zeby uszczelniać a nie żeby była pęknięta, to na poczatek. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:08:05 ] [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:08:40 ] [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:09:19 ] [ wiadomość edytowana przez: metis dnia 2012-07-01 21:15:26 ] |