Gdzie zakłądać gaz LPG w Częstochowie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie jak w temacie.

Macie jakieś doświadczenia z Częstochowskimi gazownikami?

Kogo polecacie? a może kogoś odradzacie?

Chciałbym założyć sekwencję do Mondeo 2.0 130 KM
  
 
nie wiem czy kojarzysz taka miejscowosc jak Kamyk jakies 10 km od Cze-wy tam przy strazy pozarnej ma stacje LPG taki Maciek, a zaraz obok montuje instalacje. Mlody chlopak zakladal kilku moim znajomym ja u niego tylko bylem na regulacji. Ogolnie solidnie w przystepnych cenach...
  
 
dzięki za namiar.

byłem już w kilku miejscach i ceny od 1900 do 2100 zł.

na razie szukam czegoś bardziej w czewie i na drodze w stronę Blachowni.
  
 
Przestudiuj najpierw FORUM LPG .Nie zakładaj najtańszych gratów ,bo później będziesz płakał .W najtańszych zestawach królują wtryski "czerwone "Valteki ,a to jest masakra.
  
 
Koledzy zakladali u Eliasza w Gorzelni,ja tylko tam ustawialem i wymienialem filtr,troche to zrypal ale samoczynne ustawienie dało lepsze efekty.Koledzy są zadowoleni.Niewiem jak cenowo ale po autach widze ze ma duzo montazy,i to w niezłych autkach.
  
 
Cytat:
2010-10-20 21:50:50, przemo78 pisze:
Koledzy zakladali u Eliasza w Gorzelni...



owszem gosc byl dobry kilka lat temu jak montowal sam... teraz montuja to praktykanci jacys. Mialem okazje kiedys u kumpla rozbierac instalacje od tego Pana przy okazji lakierowania auta... cala istalacja elektryczne ( czyt. wszystkie kable) na laczeniach nie polutowana tylko polaczona na tzw. "barana" owinieta niechlujnie rozklejajaca sie izolacja. Normalnie tragedia...
  
 
U Eliasza byłem jak zakładałem w Essim.

Niestety wtedy wyskoczył z ceną z kosmosu...

a opinie o nim też są bardzo różne..

no a tak jak piszecie. tam gdzie pytałem to na razie valteki czerwone to było najlepsze co spotkałem. a reszta to w ogóle jakieś wynalazki... że nazwy nawet nie powtórzę.
  
 
Cytat:
valteki czerwone to było najlepsze co spotkałem



To najgorsze co mogłeś spotkać ...
Proponuje :
reduktor Magic 3
sterownik STAG 300 plus
wtryski Hana 2000 lub Matrix HD w ostateczności Magic Jet.
  
 
no w zasadzie taki standard wszędzie proponują Stag4+ valtek + tomasetto.

a tak apropo to czym różni się stag 300 do plus i od premium ?

  
 
Premium łączy się z wejściem diagnostycznym OBD ,zbędny wydatek Stag 300 plus jest wystarczający

Ja w swoim Passacie mam plusa i pojedyncze Magic Jet-y i nie narzekam .Bardzo chwalą wtryski Hana 2000 ,no ale różnica w cenie jest ponad dwukrotna .
  
 
no właśnie tylko tak się zastanawiam zy lepiej jak gazownik założy słabsza instalkę, ale na której się zna, bo robi tego seki, czy lepszą o której pojęcia nie ma?
  
 
Słuchaj jak założysz słabe graty np słaby reduktor ,to sterownik będzie podpierał się benzyną i więcej będziesz jeździł na PB niż na gazie .Reduktor będzie generował spadki ciśnienia i żaden gazownik tego nie ogarnie .
  
 
no ja tak tylko gdybam ,bo nie mam za dużo pojęcia o tym.

A co sądzisz to zestawie Stag4, reduktor ZAVOLI/N i wtryskiwaczami Magic Jet?
  
 
Cytat:
A co sądzisz to zestawie Stag4, reduktor ZAVOLI/N i wtryskiwaczami Magic Jet?



Jak Zavoli to raczej z literką S ,N jest w teorii do 150 km .Producenci troszkę zawyżają obsługiwaną moc .Weż S-kę różnica 20-30 zł .Stag 4 jest starszą i wyposażoną w mniej funkcji niż stag 300 .Polecam Stag300 , a najlepiej z plusem.Magic Jet może być .Pamiętaj ,że wtryski powinny stać w pionie ,zwróc uwagę na to gazownikowi.Najlepiej jak pisałem przeglądnij forum LPG i tam zadaj pytanie .KLIK
  
 
Cytat:
2010-10-22 18:02:11, kamil76 pisze:
Jak Zavoli to raczej z literką S ,N jest w teorii do 150 km .Producenci troszkę zawyżają obsługiwaną moc .Weż S-kę różnica 20-30 zł .Stag 4 jest starszą i wyposażoną w mniej funkcji niż stag 300 .Polecam Stag300 , a najlepiej z plusem.Magic Jet może być .Pamiętaj ,że wtryski powinny stać w pionie ,zwróc uwagę na to gazownikowi.Najlepiej jak pisałem przeglądnij forum LPG i tam zadaj pytanie .KLIK



a ja się ma wielkość reduktora do czasu rozgrzewania? Dobrze myślę że taki S będzie potrzebował więcej czasu na "rozgrzewkę"?

ps. co do stag 300 z tego co czytałem to w porównaniu z stag 4 to po prostu ma jakieś dodatkowe bajery które w zasadzie zbyt wiele nie wnoszą, więc nie wiem czy jest sens płacić dodatkowo za coś z czego i tak nie skorzystam.
Zdaje mi się że stag 300 to powstał bardziej pod 6 i 8 garów. a ta wersja 300/4 to chyba tak na doczepkę , żeby tym co mają 4 cylindry nie było smutno że nie mogą mieć najnowszej zabawki , no bo przecież dawniej nie było 300 i też dało się jeździć i to nawet bez wykresów 3D
  
 
Cytat:
no bo przecież dawniej nie było 300 i też dało się jeździć i to nawet bez wykresów 3D



Dawniej nie było sekwencji i też się jeździło ...Jedno jest pewne znajdź kumatego gazownika żeby Ci to ładnie ustawił .Większość sekwencji wypuszczana jest tylko po auto kalibracji ,żebyś się cieszył z LPG potrzeba ustawić mnożnik na trasie.
  
 
Ja przełączanie na LPG mam ustawione na 25 stopni i jest dobrze.
  
 
Cytat:
2010-10-23 00:23:30, kamil76 pisze:
Dawniej nie było sekwencji i też się jeździło ...Jedno jest pewne znajdź kumatego gazownika żeby Ci to ładnie ustawił .Większość sekwencji wypuszczana jest tylko po auto kalibracji ,żebyś się cieszył z LPG potrzeba ustawić mnożnik na trasie.



no i tu właśnie jest pies pogrzebany

no nic będę szukał.

dzięki i pozdrawiam!
  
 
no i mam kuchenkę.

założenie 2100 zł zbiornik w baku, wlew pod klapką.

stag4+ wtryski rail + zavoli. chyba standardowy minikit AC stag

już 1600 km machnąłem. do pierwszej regulacji było słabo, szarpanie i brak mocy, ale już jrestem po regulacji i wygląda na to że jest ok.

spalanie na razie. 9,2-11,2

mondeo 97r kombi 2.0 130 KM.

no i jazda wychodzi taniej niż na PB o 35-42 % 22 zł na 100 kilometrów.
  
 
Aha, okazało się że mam gazownika 150 m od mieszkania

W Blachowni, za biedronką, na terenie "komunalki". Seba-auto.