Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2015-09-27 00:02:31 Witam
Chciałbym prosić Was o pomoc. Tak się złożyło, że we współpracy z Politechniką Śląską będę przeprowadzał badania nad silnikiem Espero (1.8 ). W skrócie chodzi o to, czy przy wykorzystaniu sygnałów wibroakustycznych da się zdiagnozować usterki silnika. Głównie chcę się skupić na awariach: -Świec -Wtryskiwaczy benzyny -Zaworu EGR -Regulatora ciśnienia paliwa Będę musiał zasymulować najczęściej występujące usterki tych elementów i tutaj prośba do Was: Wpisujcie w jaki sposób psuły Wam się wyżej wymienione elementy. Chodzi mi o informacje typu, czy wadliwy wtryskiwacz częściej się zapychał i nie pdoawał paliwa, czy lał paliwo w za dużej ilości, czy EGR blokował się w pozycji otwartej, czy zamkniętej itp itd. Pozwoli mi to skupić się na usterkach najczęściej występujących. Z góry dzięki ! Pozdr. [ wiadomość edytowana przez: robertkaluza dnia 2015-09-27 00:02:44 ] |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2015-09-30 11:54:40 ŻĄDAM ODPOWIEDZI !!!!
Pozdr. |
lucas48 Klubowy Weteran BMW 530i Warszawa Ursynów | 2015-09-30 20:01:27
Tia ruda i wkurzające drobne usterki. Faktycznie silnik jako taki bez zarzutu. Zrobiłem swoim ponad 355 kkm i silnik był prawie bez zarzutu - lekkie branie oleju, ale nawet nie było tego widać w kolorze spalin. Prawie cały przebieg ten egzemplarz zrobił na gazie w warunkach miejskich. ----------------- ..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::.. |
gafcio Klubowy Weteran espero 1.8/Zoffija 1 ... sosnowiec | 2016-01-16 22:40:22 u mnie podobnie-silnik kręcił a ruda i elektryka zakończyły żywot bolida. |
Marcin_J Espero 1.5 Gniezno | 2017-02-06 09:57:09 Cześć po latach nieobecności.
Coś mnie trafiło i zaglądam a tu ktoś walczy z falowaniem obrotów. Esperaka już nie mam ale z falowaniem przez chwilę miałem problem. Wymiana przewodów wysokiego napięcia trochę pomogła ale nie do końca. Przewody sprawdzisz w ciemnościach psikając na nie jakimś płynem do mycia okien czy czymś w spryskiwaczu. Jak będzie choinka to wymieniaj. Jak nie będzie to też wymień na wszelki wypadek Po tankowaniu dobrej benzyny i to pod korek na chwilę sprawa przemijała i trzymał obroty. Doszedłem do wniosku, że pewnie coś z podawaniem paliwa. Wymiana pompy nie pomogła. Pomogła wymiana filtra paliwa (straszny syf był) i płukanie baku. Sporo rdzy wyleciało. PS. Co najdziwniejsze miałem założony gaz a falowanie było większe na banie i mniejsze lub wcale na gazie. Po wymianie filtra paliwa i na benie i na gazie falowanie ustało. Nie wiem jak ale zadziałało. Pozdrawiam i powodzenia. |