Previa II - szczegóły...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cześć,
macie może jakieś szczegółowe dane techniczne Previi II 2.0 D4D ??
chodzi mi o ilości płynów eksplatacyjnych np: nie wiem ile mam kupić płynu chłodniczego bo szykuję się do wymiany ??
już kilka razy robiłem nie które rzeczy na tzw czuja.
  
 
do pustego układu musisz liczuć 8 litrów,jak masz ogrzewanie pociągnięte na tył auta +1 litr więcej,ale przy wymianie ciężko spuścić "do suchego"ale licz na zakup takiej ilości ,najwyżej litr ci zostanie na ewentualne dolewki.
  
 
Możesz luknać tu:

Płyny previa

A najlepiej w książkę obsługową - na ostatnich stronach jest wszystko.
Gdybyś jeszcze coś potrzebował - daj znać.
  
 
8 litrów... sporo. dzięki

niestety Twój link nie działa, aksiążki niestety nie mam.
  
 
Rzeczywiście coś z linkiem nie tak, a wczoraj jeszcze działał.

Niemniej jednak luknąłem w instrukcję i tak: do diesla oczywiście:

1. do silnika 5,7l (z filtrem), 5,1l (bez filtra) - do wyboru 20W-50 / 15W-40 / 10W-30 / 5W-30 ale tu chyba napisali że zależy od strefy klimatycznej (instrukcja po niemiecku),

2. do skrzyni manualnej 2,5l - GL-4 lub GL-5,

3. płyn chłodzący 8,8l a z przednim podgrzewaniem 7,6l (przy tym to sam do końca nie wiem o co chodzi, być może mieli na myśli "PWR Heater" bo do końca nie jest to w instrukcji wyjaśnione).

Do Previi w benzynie jest całkiem inaczej !!!

Jak coś jeszcze to pisz?

[ wiadomość edytowana przez: treborzg dnia 2012-11-30 22:02:26 ]
  
 
ok, jakby co to pozwolę sobie jeszcze zawrócić głowę.
a orientujesz się może jakiej pojemności powinien być akumulator w/g producenta?? nie mogę znaleźć a nie chcę żeby mi w sklepie jakiskit wciskali.
  
 
Cytat:
2012-12-02 21:48:11, arass pisze:
ok, jakby co to pozwolę sobie jeszcze zawrócić głowę. a orientujesz się może jakiej pojemności powinien być akumulator w/g producenta?? nie mogę znaleźć a nie chcę żeby mi w sklepie jakiskit wciskali.


Pojemnosc dowolna jak zwykle im wiecej tym lepiej, ograniczeniem sa tylko gabaryty.
Wazne aby bylo conajmniej 650A pradu rozruchowego, ponizej 600A nie zapali wiec 700A byloby dobrze bo po roku dwuch i tak spadnie do 650A.Varta dobrze sie spisuje.
  
 
Jutro spojrzę jakiej dokładnie mocy mam założony bo w tamtym roku też wymieniałem. Poprzedni był Bosch - wytrzymał 9 lat od nowości.

Ale Varta jest jak najbardziej OK. Kręci jak szalony.
W drugim aucie Renówce też mam Vartę od 3 lat i też kręci super.

Polecam Vartę (bez kryptoreklamy w tym miejscu oczywiście).
  
 
Sprawdziłem, podaję:

U mnie w 2.0. D4D mam VARTA BLUE DYNAMIC 95Ah i prąd rozruchu 830A.

Siedzi w aucie od roku i jest na razie super.