Witam
Czy ktoś może ma pomysł na nierówną pracę silnika 1,6 w Carinie E.Samochód był u kilku mechaników.Powymieniali wszystkie możliwe czujniki.Sprawdzili ciśnienie na pompie paliwowej.Stwierdzili uszkodzenie reduktora do którego podłączony jest bezpośrednio przewód paliwowy ze zbiornika.Założyli zacisk na przewodzie zmniejszająca średnicę jednocześnie podnosząc ciśnienie.Samochód zaczął pracować znacznie lepiej równiej jednak trzymając obroty rzędu 1500 na luzie.Po zakupie 2 reduktora i wymianie nic się nie zmieniło.Silnik prawie gaśnie,pracuje bardzo nierówno!Dopiero po powrocie do prymitywnego rozwiązania jakim jest zacisk na przewodzie paliwowym wszystko diametralnie się zmienia!Czy ktoś miał z czymś takim do czynienia?Proszę o jakieś sugestie i pomysły co można z tym problemem zrobić.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
[ wiadomość edytowana przez: WYLLS dnia 2012-12-19 15:37:31 ]