RAV 4 NIE ODPALA NA ZAPASOWYM KLUCZYKU

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM PROBLEM TAKI ŻE ZGUBIŁEM KLUCZYK A ZAPASOWY NIE ODPALA AUTA . KONTROLKA IMMOBILIZERA MRUGA CZY JEST CZY NIEMA KLUCZYKA. CZY POMIMO WSZYSTKO JEST SPOSÓB NA ODPALENIE AUTA ZAPASOWYM KLUCZYKIEM
  
 
Kluczyk czy kluczyk serwisowy na serwisowym bez przestawiania czegoś tam nie odpalisz .
  
 
miałem 3 klucze zginoł jeden został serwisowy i czarny z pilotem
  
 
Cytat:
2012-12-28 22:33:44, krysztaleko pisze:
miałem 3 klucze zginoł jeden został serwisowy i czarny z pilotem


A na ktorym odpala na tym z pilotem czy tym bez?Czy na zadnym
  
 
na zadnym z dodatkowych kluczy nie odpala. pilot steruje centralnym bez problemu. drzwi istacyjka pasyją do kluczyków.
  
 
Cytat:
2012-12-29 11:35:11, krysztaleko pisze:
na zadnym z dodatkowych kluczy nie odpala. pilot steruje centralnym bez problemu. drzwi istacyjka pasyją do kluczyków.


A czy do momentu zgubienia odpalal bez problemu na tym zgubionym/?
A kiedykolwiek odpalales go na ktorymkolwiek z tych kluczy ktore zostaly?Masz tego Rava przed liftem czy juz po liftingu?benzyna automat manual czy diesel?


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-12-29 14:47:50 ]
  
 
jes to rav4 2002r 2.0 benzyna. kupiłem ją rozbitą, po naprawie wymieniłem baterię w jednym kluczu odpaliłem bez problemu. (wybrałem klucz bardziej zużyty). na kluczu bez pilota próbowałem kiedyś odpalić nie odpaliła. więcaj nie próbowałem. do momentu zagubienia klucza auto jeździło bez problemów. sholowałem do domu według instrukcji zresetowałem klucze i zainstalowałem spowrotem ten z pilotem ale auto dalej nie odpala.
  
 
skrzynia manualna
  
 
Cytat:
2012-12-29 17:50:03, krysztaleko pisze:
jes to rav4 2002r 2.0 benzyna. kupiłem ją rozbitą, po naprawie wymieniłem baterię w jednym kluczu odpaliłem bez problemu. (wybrałem klucz bardziej zużyty). na kluczu bez pilota próbowałem kiedyś odpalić nie odpaliła. więcaj nie próbowałem. do momentu zagubienia klucza auto jeździło bez problemów. sholowałem do domu według instrukcji zresetowałem klucze i zainstalowałem spowrotem ten z pilotem ale auto dalej nie odpala.


No to teraz masz samochod i niemasz zadnego zakodowanego klucza.
Trzeba wymienic komputer immobilizera na nowy i powsadzac te klucze do stacyjki to sie zakoduja w trybie automatycznymi potem trzeba zamknac procedure rejestracji kluczy testerem Toyoty lub dokupic trzeci klucz i wlozyc to po zakodowaniu 3 kluczy procedura sie sama zamknie.
Poniewaz komputer immo troche kosztuje jakies 1300 o ile pamietam lub 1500 dokladnie moge sprawdzic po nr vin.To jest wersja ASO.
Mozna tez kupic komputer immo z kluczem na Allegro znalezc elektronika zeby przezucil plik z pamieci do pamieci twojego komputera immo a nastepnie kluczem z allegro zakodowac twoje klucze,i mozna spowrotem sprzedac to co kupiles bo juz nie bedzie potrzebne.
Pozniej juz tylko swoim kluczem trzeba wykasowac klucz z allegro z pamieci twojego samochodu i dokodowac reszte twoich kluczy ile tam zechcesz.
Trzeba tylko pamietac ze w 2004 byl lifting i inne sa komputery i klucze dlatego najpierw trzeba ustalic nr czesci zeby kupic wlasciwy zestaw.
Moge tez nic nie wymieniac tylko sprowadzic immo do plikow fabrycznych ale musialbym miec samochod i troche czasu.
  
 
mam czas i auto pod domem tylko wiedzy brak . większość problemów z ravką rozwiązałem czytając twoje porady dla innych więc chętnie sprubuję
  
 
Cytat:
2012-12-29 19:09:20, krysztaleko pisze:
mam czas i auto pod domem tylko wiedzy brak . większość problemów z ravką rozwiązałem czytając twoje porady dla innych więc chętnie sprubuję


Masz ten model sprzed liftu?Radio ma ramke na takie cztery niklowane sruby na imbus?A skrzynia automat czy manualna?


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-12-29 21:59:08 ]
  
 
skrzynia manualna przed liftem 4 niklowe śruby
  
 
Cytat:
2012-12-29 22:09:45, krysztaleko pisze:
skrzynia manualna przed liftem 4 niklowe śruby


To u Ciebie o ile pamietam immo jest w komputerze silnika za schowkiem pasazera.
Najlepiej wyjmij schowek pasazera i po prawej str jest na sztorc komp silnika poczatek nr czesci 89661 jezeli wypniesz z niego wtyczki i kontrolka immo przestanie mrugac tzn ze immo jest w nim jezeli dalej mruga to jest osobny komp immobilizera widoczny jak sie polozysz na plecach pod pedalami i wlozysz reke pionowo w gore pod kokpit- mocowany na 1 srubke na srubokret krzyzowy.
Ale mysle ze jest jednak w kompie silnika.
  
 
przed odpięciem mam odpiąć akumulator?
  
 
Cytat:
2012-12-29 22:21:20, krysztaleko pisze:
przed odpięciem mam odpiąć akumulator?


Nie trzeba tylko klucz wyjmij ze stacyjki
  
 
idę wypiąć
  
 
jak wypiołem komputer (skrajną wtyczkę) wyłączyła się kontrolka.
  
 
Cytat:
2012-12-29 22:38:43, krysztaleko pisze:
jak wypiołem komputer (skrajną wtyczkę) wyłączyła się kontrolka.


Czyli trzeba kupic komputer silnika z kluczem master spisz nr z komputera silnika 5 cyfr -5cyfr
  
 
wymontowałem numer toyota 89661-42670
  
 
Cytat:
2012-12-29 23:55:49, krysztaleko pisze:
wymontowałem numer toyota 89661-42670


Na Allegro niema takiego w razie pytan masz moj tel na priva