[MKVII] obroty falują jak silnik zagrzany.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak się zagrzeje (wskazówka na połowie skali), zaczynają falować obroty. Wymieniłem zawór odmy+kolanko, cewke WN+przewody i nic to nie dało. Co może być przyczyną?. Zetec 1,6;1997.

[ wiadomość edytowana przez: Karolyna dnia 2012-11-21 08:51:52 ]
  
 
zobacz krokowca wymontuj wyczysc preparatami po czyszczenia gaźników/wtrysków to powinno pomóc bo jak obroty faluja na cieplym silniku to moze byc początek końca krokowca
pozdro
  
 
Wymieniłem "krokowca"- jest to samo

[ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2012-11-28 15:52:11 ]
  
 
reset kompa robiłeś ?
po wymianie krokowca ?
  
 
Reset przed i po wymianie. Najgorsze jest to , że czasami pół dnia jest ok., a potem dopiero wariacje .
  
 
mam to samo i podejrzewam sonde lambda jak dzisiaj znajde chwile to bede coś grzebał duże są te skoki obrotów? Czy na poziomie 850-1000? Zauważyłem że jak go pokręce pod czerwone pole na jakieś prostej (a robie to często ) to falowanie na chwilke ustaje.
  
 
W czwartek wymieniłem przepływkę i jak na razie jest ok., ale teraz mało jeżdżę, zobaczymy co będzie dalej. Skoki obrotów są niskie na granicy zgaśnięcia silnika, nie mam niestety obrotomierza .
  
 
Cytat:
2012-12-30 10:20:01, konus19 pisze:
mam to samo i podejrzewam sonde lambda jak dzisiaj znajde chwile to bede coś grzebał duże są te skoki obrotów? Czy na poziomie 850-1000? Zauważyłem że jak go pokręce pod czerwone pole na jakieś prostej (a robie to często ) to falowanie na chwilke ustaje.

bez komentarza.Jezdziłes kiedys bez sondy?

[ wiadomość edytowana przez: Batistuta dnia 2013-01-08 09:57:15 ]
  
 
Cytat:
2012-12-30 10:20:01, konus19 pisze:
mam to samo i podejrzewam sonde lambda jak dzisiaj znajde chwile to bede coś grzebał duże są te skoki obrotów? Czy na poziomie 850-1000? Zauważyłem że jak go pokręce pod czerwone pole na jakieś prostej (a robie to często ) to falowanie na chwilke ustaje.

raczej nie sonda, krokowiec...

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
mialem tak w mondeo 1,8 po rozgrzaniu zaczynal wariowac falowaly obroty ,czasem nawet zgasl,na zimnym wszystko bylo ok,odlaczylem przeplywke i jezdze bez podpietej i jest ok czyli ktorys czujnik padl po odlaczeniu przeplywomierza wchodzi na mape fabryczna i nie dziala np sonda i reszta czujnikow pokrewnych,najlepiej jak pod kompa podepniesz blad napewno wywali jakis,sprawdz czy podcisnienie gdzies nie syczy,tez mogą byc podobne objawy