Wspomaganie w lexus gs 300

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, mam problem chyba ze wspomaganiem, a mianowicie nie odbija mi kierownica po skręcie i nawet mi sie wydaje że wyprostowanie jest cięższe niż skręcanie, luzy sprawdzone nic nie stuka pompa wspomagania też cicha, auto sie prowadzi dobrze tylo tak dziwnie sztywno ma ktoś pomysł co to może być pozdro
  
 
w obydwie strony jak skrecasz jest tak samo czy tylko np w lewo albo prawo?
  
 
cześć, w obie strony tak samo i cały czas bez różnicy jaka prędkość
  
 
Cytat:
2013-01-27 23:18:10, DaroGS300 pisze:
cześć, w obie strony tak samo i cały czas bez różnicy jaka prędkość


A kzyzaki na kolumnie nie zlapalo?Podnies przod i pokrec czy chodzi lekko.
  
 
cześć, auto było u mechanika i podobno chodzi normalnie jak się rusza kołami, ale jak będę miał chwile to podjadę jeszcze raz sprawdzić, dam znać dzięki
  
 
a czy stało się to nagle czy postępowało w czasie?wymieniałeś jakieś elementy zawieszenia?np. sworznie?górne wachacze?
  
 
wymieniałem na wiosnę sworznie, dolne wahacze, chyba postępowało to tak po trochu aż zauważyłem, że jakoś tak ciężko i nie odbija
  
 
były to oryginalne części czy zamienniki???mam podejrzenia że mogą ulegać zatarciu sworznie,i gdy ty kręcisz kierownicą wspomaganie jest na tyle silne że pomaga gdy odpuszczasz prostowanie kół powodują kąty pochylenia,jak będą trzymały na sworzniach może utrudnić powracanie kierownicy do pozycji na wprost,wspoma wtedy nie wspomaga.to tylko koncepcjia.
  
 
zawieszenie miałem regenerowane na moich częściach, podobno w dobrej firmie przynajmniej takie ma opinie, ale dzisiaj zauważyłem ze przy +9 chodzi lepiej bo trochę odbija, a w tych mrozach autko stało ponad tydzień, skłaniam się do sprawdzenia krzyżaków na kolumnie, ale chwilowo nie mam czasu na razie dzięki dam znać jak coś wybadam
  
 
Cytat:
2013-01-29 23:38:38, syd pisze:
były to oryginalne części czy zamienniki???mam podejrzenia że mogą ulegać zatarciu sworznie,i gdy ty kręcisz kierownicą wspomaganie jest na tyle silne że pomaga gdy odpuszczasz prostowanie kół powodują kąty pochylenia,jak będą trzymały na sworzniach może utrudnić powracanie kierownicy do pozycji na wprost,wspoma wtedy nie wspomaga.to tylko koncepcjia.



chodzi mi o to że mogą być zbyt mocno spasowane "kule"sworznia w gniazdach.
  
 
cześć. Temat ze wspomaganiem załatwiony po długich poszukiwaniach (bo się odezwały ) znaleźli luz na sworzniu zwrotnicy lewa i prawa strona wyrobione były podobno w dziwny sposób chodziły ciężko a luz miały góra dół po wymianie kierownica wraca i wspomaganie lżej działa