Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lampa Jaworzno | 2013-04-05 10:12:44 --Kazdy jezdzi inaczej i co innego tankuje i czasem sie komus poszczesci--
Bigelektron, przepraszam bardzo,ale w mechanice i elektronice nie licz na szczęście liczy się tylko wiedza. To co przyklejało się do magnesów to żadne opiłki metalu (wlele związków nieorganicznych podlega magnetyzmowi ale to inna działka , chyba elektrochemia) zacierające się pompy- owszem < -wniosek -niewłaściwe materiały z których wykonano pompę Butapren-a filtry ciężkich frakcji zastosowano? a podgrzewanie w fazie ciekłej .itd. Po prostu Toyota Poland zrobiła coś czego robić nie powinna - A było iść w sekwencję, ale marketing -tanio jedziesz i jeszcze masz więcej mocy,juz nie jeden przejechał się na tym że z g.. skóry się nie zdziera pozdro Ps mam pompę na której przejechano 200tyś i mogę Ci ją pokazać |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-04-05 22:58:56 To co przyklejało się do magnesów to żadne opiłki metalu (wlele związków nieorganicznych podlega magnetyzmowi ale to inna działka , chyba elektrochemia) Ps mam pompę na której przejechano 200tyś i mogę Ci ją pokazać
[/quote] Mozliwe ...ale to byly opilki metalu zardzewiale takie jak pod stolem od szlifierki I co z tego ze masz pompe po 200tys tez takie widzialem , ale znacznie czesciej widywalem te zatarte po 60 tys. Tak samo jak rzadko widze sprawny samochod z gazem.Nie twierdze ze takich niema ,ale to sa wyjatki .W wiekszosci sa skatowane na amen. |
rng17 avensis 7a-fe milanówek | 2013-04-06 05:06:51
[/quote] Moja pompa ma 650 tys co do luzów to niewiem jakie mam bo kontrolę zrobię jak wiosna zaszczyci nas swoją obecnością (pochwalę się ) silnik bardzo cichy napewno cichszy niż diesle po 200 tys. jeśli chodził kiedyś na trzech garach to była wina nieoryginalnych kabli , raczej gazem za mną nie śmierdzi no chyba że reduktor do wymiany pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników gazu |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-04-06 10:54:41
[/quote] No i wlasnie ...zwolennikow gazu znajdziesz raczej w modelach sprzed 2000r Po 2000 statystycznie mozna mowic raczej w kategoriach porazka. |
lampa Jaworzno | 2013-04-06 18:27:36 No to i ja się pochwalę- Będąc w ASO ,sprawdzono warunki pracy na Pb i LPG Były identyczne.A że po 2000r. porażka -zgadzam się
zamknięto szkoły techniczne i matołów przybywa. LPG paliwo jak każde inne. A może podrażnić temat i coś o HHO!!?? pozdro |
rng17 avensis 7a-fe milanówek | 2013-04-08 08:19:39
No jeśli tak ci wytłumaczyli to faktycznie albo oni albo ty nie zrozumieliście za wiele , nie wiem o co im chodziło co ci powiedzieli a co ty zrozumiałeś albo chciałeś zrozumieć . Może to nie było ASO, a jeśli ASO to głupoty gadają bo ci mogli sprawdzić :skład spalin no to faktycznie wyniki tego jednego parametru mogą być podobne ale to nie lab. i niewiele więcej sprawdzili nie mówiąc o tem spalin i składzie mieszanki przy nagłym wciśnięciu gazu pod obciążeniem |
Egiptos TOYOTA DRIVER Corolla e11/ Volvo V70 Lasowice Wielkie | 2013-04-09 07:46:49 Czytałem gdzieś ostatnio, że dopiero pomiar AFR na wydechu każdego z cylindrów daje jasny obraz jak to naprawdę wygląda.
Zbiorczy pomiar z czterech nie wykryje, że któryś z wtrysków nie wyrabia a następny np trochę leje. Sumarycznie jest niby ok a tak naprawdę jeden z garów pracuje na ubogiej mieszance. |
lampa Jaworzno | 2013-04-09 10:41:26 No dobra , załóżmy że macie rację .
Ja zakładam że na mojej Corolce przy LPG zrobię 350tyś.mam już 180tyś i silnik jest w super stanie. Na poprzedniej zrobiłem 450tyś (sprzedałem i nie wiem co dalej), Ale ta jest z gorszych materiałów itd. więc tylko 350.tyś. A teraz Pb + - 5.50zł 8l/100km wynik podzelcie przez 2( cena LPG) , i kupię następny silnik i jeszcze zostanie Bo rozmawiamy o mechanice i technice, a tak naprawdę to myślimy o ekonomii. I nie potrafię zrozumieć dlaczego ja i moi znajomi jeżdzą na LPG po kilkaset tyś.( Toykami). A u Was w ASO jest fee.I tak myślę że jak nie mogę zrozumieć , to pewnie też chodzi o kasę. RNG17 Masz rację, w niektórych ASO wiedza jest porażająca, A ja jestem tylko ginekolog chałpnik amator, a pierwszą toykę miałem blisko 25 lat temu a w ASO witano mnie wtedy ciastkiem i kawą z głębokim ukłonem szefa pozdro PS.Egiptos -A na PB nie może też tak być? [ wiadomość edytowana przez: lampa dnia 2013-04-09 10:50:55 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-04-09 23:29:15
Jak ktos mi mowi ze nie czuje roznicy na gazie i na benzynie to sie z nim zgadzam.Ba niektorzy nie czuja nawet roznicy pomiedzy 3 a 4 pracujacymi cylindrami.I o czym to swiadczy ?tylko o tym ze faktycznie nie czuja roznicy. Ja czuje roznice za kazdym razem kiedy przechodze kolo takiego smierdziela i jak za nim stoje na skrzyzowaniu a on mi puszcza smierdzace baki z rury prosto w gebe. I jak nim jade to tez na testerze jest taki magiczny parametr fuel trim -sklad mieszanki. W silniku na benzynie wacha sie w granicach +- 6% jak ma bardzo zabrudzony przeplywomierz np po40 tys to podchodzi pod 15% przewaznie po 60tys trzeba wyczyscic przeplywomierz bo osiaga powyzej 20% i zapala sie kontrolka silnika z kodem p0171. Tymczasem w gazowniku zaraz po wyczyszczeniu przeplywomierza jest dobrze jak sie zmiesci w 10-15% Wynika to z tego ze precyzja wzbogacania mieszanki w instalacji gazowej pozostawia duzo do zyczenia- mowa o wtryskach gazowych czy jak tam wolicie sekwencji. Samochod na gazie bedzie chodzil lepiej tylko w przypadku starego wysluzonego gaznika. |
lampa Jaworzno | 2013-04-10 18:14:15 Skład mieszanki równierz pracę sondy przepływkę i kilka innych
nie pamiętam.I zapewniam Ciebie że orientuję się kiedy pali na trzy. może wyszło tak dobrze , bo była zima i nie było jak depnąć. To dziwne bo nawet jak niezbyt precyzyjnie ustawię mnożnik to i tak nie czuję smrodu nie przepalonego gazu.(nos mam duży) I chylę czoła dla Twojej wiedzy ,ale wtedy powinien chyba zapalić się chek. No nie wiem , ostatnio trasa Jaworzno - Wwa , 8l i zapewniam że nie w papuciach. Może się mylę ,ale tak sobie myślę że jak nie pali dużo , to poprawnie skalibrowałem mapę Ale może żle myślę-to poprawcie mnie bo jako rzekłem moja wiedza jest ograniczona i przyjmę Wasze uwagi z pokorą pozdro |
rng17 avensis 7a-fe milanówek | 2013-04-11 11:57:15 troszkę na gazie przelatałem więc i pare problemów się wydażyło ale żeby z rury śmierdziało ? takie historie to owszem na starym parowniku i niema znaczenia jaka gen. inst. gaz. ale jeśli jest nowy i wyregulowany to nie ma opcji nik nie wyczuje . Pewne jest też że taki silnik nie przelata tyle co jego odpowiednik bez gazu bo albo siądą zawory albo pęknie głowica albo nie da rady elektronika no i co jak będę zarabiał ponad 20 tys to pewnie nawet na gaz nie zerknę ale , trochę mi brakuje więc to mi nie grozi a silnik to z oszczędności mogę sobie wymieniać co 100 tys i za resztę mam wakacje dla całej rodziny Czas pracy na gazie do zachetania silnika to 200-400 tys moje doświadczenia |